Permalänk

Oneplus X invites

Ger bort 3st invites. PMa mig, och först till kvarn som gäller!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Invitsen är slut! Tyvärr till er som skickade lite sent. Bättre lycka bästa gång.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Om någon annan sitter på en invite så är jag intresserad

Permalänk
Medlem

Samma här. Fan va jag vill ha en Oneplus X

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Skrivet av WareZ:

Om någon annan sitter på en invite så är jag intresserad

Har du fått någon? Om inte så svara här eller via pm så skickar jag en.

Visa signatur

|Carbide Air 540|AX1200|ROG RIVE|3930K|32GB|GTX 1080 Classified|850Pro|ROG Swift|

Permalänk
Medlem
Skrivet av thomasson:

Har du fått någon? Om inte så svara här eller via pm så skickar jag en.

Har inte fått någon ännu, så uppskattar gärna en

Permalänk
Skrivet av WareZ:

Har inte fått någon ännu, så uppskattar gärna en

Du har PM

Visa signatur

|Carbide Air 540|AX1200|ROG RIVE|3930K|32GB|GTX 1080 Classified|850Pro|ROG Swift|

Permalänk
Medlem
Skrivet av thomasson:

Har du fått någon? Om inte så svara här eller via pm så skickar jag en.

Du har inte fler? Mottages väldigt tacksamt

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem
Skrivet av thomasson:

Du har PM

Tackar, Men när jag försöker aktivera så får jag texten "This invite can only be claimed by its original recipient, sorry!"

Permalänk
Skrivet av WareZ:

Tackar, Men när jag försöker aktivera så får jag texten "This invite can only be claimed by its original recipient, sorry!"

Ahapp, men vafan då har de alltså låst den till min min mail mao. Vad är det för djekla crap, ja då vet jag inte hur vi gör sorry.

Visa signatur

|Carbide Air 540|AX1200|ROG RIVE|3930K|32GB|GTX 1080 Classified|850Pro|ROG Swift|

Permalänk
Skrivet av WareZ:

Tackar, Men när jag försöker aktivera så får jag texten "This invite can only be claimed by its original recipient, sorry!"

Att de gör så här är väl för att stävja den här handeln med invites som jag ser, så sjukt lågt när folk säljer invites som man får gratis.

Visa signatur

|Carbide Air 540|AX1200|ROG RIVE|3930K|32GB|GTX 1080 Classified|850Pro|ROG Swift|

Permalänk
Medlem

Jo mest troligen, rätt lågt å sälja invites. aja skrev upp mig på deras invite-lista så är bara å vänta och se

Permalänk
Medlem

@WareZ:

Gjorde samma sak. Är alla invites bundna till ens konto nu tro? Eller finns det olika typer?

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

Ingen aning faktiskt hur detta fungerar, såg bara telefonen och vart sugen.
Sitter med en riktigt sliten Iphone 5 just nu

Permalänk
Skrivet av Jaxione:

@WareZ:

Gjorde samma sak. Är alla invites bundna till ens konto nu tro? Eller finns det olika typer?

Tydligen så får man invite knuten till konto nu när man ansöker, jag ansökte för någon vecka sedan och fick ett par dagar senare. Sedan finns det en funktion som heter share invites där man också kan få för att dela ut till e-post adresser.

Jag trodde dock att det gick att dela denna då det inte stod i mailet som det gjorde vid Oneplus two, där stod det uttryckligen att den var knuten till kontot.

Visa signatur

|Carbide Air 540|AX1200|ROG RIVE|3930K|32GB|GTX 1080 Classified|850Pro|ROG Swift|

Permalänk
Medlem

Sträcker upp handen och tar gärna emot en invite

Permalänk

Tar mer än gärna emot en invite jag med

men finns det äns shareable invites?

tror nästan man bara kan dela invites om man får dem från en tävling

Permalänk
Medlem

Även jag är grymt sugen på en invite om någon har en över

Permalänk
Medlem

Fick min invite idag och beställde en direkt! känns lite konstigt att köpa ny telefon utan att få bättre prestanda eftersom jag hade nexus 5 men det som lockade var utseendet, materialvalet och SD kortet samt lite bättre kameror jämfört med nexus 5

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Skrivet av Jaxione:

@WareZ:

Gjorde samma sak. Är alla invites bundna till ens konto nu tro? Eller finns det olika typer?

Det finns olika typer av invites men en kvalificerad gissning är att än så länge så finns det för OnePlus X bara varianten som är knuten till en specifik epost-address. Fick tidigt en invite för OnePlus 2 och den var knuten till min epost-address. Det var först igår som jag fick s.k. shareable invites för OnePlus 2.

Permalänk
Medlem

Jag har fått en Oneplus X invite. Den är dock endast bunden till min mejl.
Har löst det förut genom att låna ut kontot och ändra adress

Visa signatur

Fractal Design R6 - AMD 3700X - Lian Li Galahad 360 - Gigabyte X570 Elite
ASUS RTX3080 White - Corsair MP510 960GB - G.Skill 32GB 3600MHZ - Corsair RM 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av nemod:

Jag har fått en Oneplus X invite. Den är dock endast bunden till min mejl.
Har löst det förut genom att låna ut kontot och ändra adress

Jag tar den gärna! Förutsatt att du inte ska ha betalt då

Min OPO 1 börjar bli bra schleten....

Visa signatur

🖥 AMD 5600X (+ Noctua NH-L9a-AM4 chromax.black) | ROG Strix B550-I | 32GB Corsair Vengeance 3600Mhz | Asus TUF RTX 4070 Ti | Samsung 980 Pro NVMe | Corsair SF600 | Lian Li A4-H2O | 2 x Noctua NF-A12x25 | Acer Predator XB271HU | ⌨️ Varmilo VA109M | 🖱 Razer Deathadder V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gling:

Jag tar den gärna! Förutsatt att du inte ska ha betalt då

Min OPO 1 börjar bli bra schleten....

Absolut, vill du verkligen ha den så

Visa signatur

Fractal Design R6 - AMD 3700X - Lian Li Galahad 360 - Gigabyte X570 Elite
ASUS RTX3080 White - Corsair MP510 960GB - G.Skill 32GB 3600MHZ - Corsair RM 850W

Permalänk
Medlem

Om någon sitter på en invite till Oneplus X så är jag väldigt intresserad Signade upp för en direkt när Oneplus X annonserades men har inte haft någon tur.

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

Här är också en som tacksamt tar emot en invite, har inte köpt OnePlus innan så jag antar att jag får vänta en stund.

Permalänk

Har väntat bra länge på en vettig ny telefon, OnePlus X verkar uppfylla det men har förstås ingen invite :/

Visa signatur

MAIN OS: W10PRO 64-bit, CPU: Intel 4790k @4,0GHz, CPU-kylare: Noctua NH-U9B SE2, GPU: ASUS DCII OC GTX 670, RAM: 32GB Kingston 1866MhZ, BRÄDA: ASUS Z97-A, SKÄRM: Benq BL2400PT + Samsung Syncmaster 940BW, LÅDA: Corsair 550D
LAPTOP ASUS 1215N | TV LG 55UF850V | NAS WD EX2 8TB | MOBIL YotaPhone 2 & Samsung Galaxy A3 | PLATTA Lenovo Yoga Tab 3 Pro & Linx7 32GB
KAMERA Canon 760D

Permalänk
Medlem

*borttagen då jag fått incite från OP X nu*

Permalänk
Medlem

Är det någon som har en över så tar jag en gärna, *Bort* /mod

Permalänk
Medlem

Skulle uppskatta en invite

Permalänk
Medlem

Väldigt intresserade av en invite.