Fallout 4: Har du tagit ledigt för att börja spela?

Permalänk
Moderator
Moderator

Fallout 4: Har du tagit ledigt för att börja spela?

Nå, ärligt nu? Hur många tänker börja klockan 00:01 10 November och har gått så långt att de tagit ledigt från jobb eller skola?

Hur illa är hypen?!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Blir ingen ledighet för mig.
Men har en kompis som har tagit ledig hela veckan ut å skulle "kötta"

Permalänk
Medlem

Japp, tagit ledigt!

Visa signatur

Das Haus, det bästa inom House.

| Asrock X670 SL | Ryzen 7800X3D | 32GB 6000mhz CL30 | Radeon 6950XT Red Devil | Kingston KC3000 2tb M.2 | 20tb+ HDD | Dell UP3017 30" 2560x1600 |

Permalänk
Medlem

Hype!!

Behövde ta ca 5 dagar ledigt för att inte förlora dem, så tog ledigt hela nästa vecka!

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Hedersmedlem

ledig trodde man fick influensa ja

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av bl0m1:

ledig trodde man fick influensa ja

Jämrans, missade det alternativet.

"Host, hack, kommer inte idag..." Borde ha varit med.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Jobbar skift och det vart så fint att jag är ledig hela nästa vecka utan att behöva ta ut någon ledighet. jobbar mån-fre, mån-sön ledig mån-sön

Permalänk
Medlem

Måste spara lite ledighet till Jul, så jag hade bara råd att ta en dag ledigt. Det fick bli fredagen nästa vecka, Tre dagars helg med Fallout 4 kommer sitta fint.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem

Kommer spela efter jobbet men det är på fredag kväll och lördagen det kommer spelas som mest.

Visa signatur

Chassi: Silverstone Fortress FT05B PSU: Corsair RM650i MoBo: ROG Strix X570-F CPU: AMD Ryzen 3600X Mem: 32GB G.Skill Trident Z Neo GPU: EVGA GTX970 SSC Cooling: Corsair H115i SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD & MX100 512GB

Permalänk
Medlem

Ledig torsdag 👌
Blir Fallout på min Ps4 👍

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk

Kommer vänta med att spela tills det dykt upp lite sköna moddar så man slipper den (troligtvis) konsolifierade versionen

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem

@Lan:

Hur ser nästa vecka ut för dig då?

Visa signatur

Chassi: Silverstone Fortress FT05B PSU: Corsair RM650i MoBo: ROG Strix X570-F CPU: AMD Ryzen 3600X Mem: 32GB G.Skill Trident Z Neo GPU: EVGA GTX970 SSC Cooling: Corsair H115i SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD & MX100 512GB

Permalänk

Nej man får nog komma med röda ögon på jobbet istället

Visa signatur

Arbetsdator: Imac 27" Core I3@3,2 Ghz, 1TB HDD. Backup: Scaleo home server 2205 2+2TB
GamerPC: Core i7 2,8 Ghz, 6GB DDR3, Geforce 2x680 Sli, 128GB Samsung 830 SSD, Corsair 750W nätagg, W7 Ultimate.

Permalänk
Inaktiv

Ingen ledighet, haft mitt "roliga" i form av förkylning denna vecka. Kvicknade till rätt fort tacksamt nog.

Störande nog missade jag att beställa PC-utgåvan på Electroworld innan de försvann på lager. De nya de får in kommer först den 12 nov. Vill helst ha boxad då de två föregående är det med. Prisskillnaden mellan PC och Xbox One minskar något om man vill ha till lanseringen och är lite småsugen på Xbox One-utgåvan. Blir väl att försöka bestämma mig under dagen. I värsta fall GMG då men över 400kr för en digital utgåva känns sådär.

I-landsproblem FTW!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tyvärr så låses spelet upp 01:00. Det är brittisk tid vi får gå efter här. Om jag inte minns fel.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av CynXen:

@Lan:

Hur ser nästa vecka ut för dig då?

Hade förhoppningar om midnattsparty på SweCTv på Twitch!

Ser dock mörkt ut, har en ansökan om ledighet sedan länge men tyvärr måste jag nog offra den pga arbetskäl. C'est la vie!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Nästa kurs på universitetet börjar på onsdag så jag hinner spela en del innan

Visa signatur

Jobbdator: Macbook Pro 16" | M1 Pro | 32GB RAM | 1TB Lagring

Permalänk
Medlem
Skrivet av meastro:

Tyvärr så låses spelet upp 01:00. Det är brittisk tid vi får gå efter här. Om jag inte minns fel.

Nej, lokal tid ska det vara. Så det är lugnt!

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Hade förhoppningar om midnattsparty på SweCTv på Twitch!

Ser dock mörkt ut, har en ansökan om ledighet sedan länge men tyvärr måste jag nog offra den pga arbetskäl. C'est la vie!

Du kan ju alltid offra några timmars sömn

Visa signatur

Corsair Crystal 280X Chassi// AMD Ryzen 5800X3D// PowerColor RX 6900 XT// Corsair 3200Mhz 64GB// Asus X570-I // Corsair AX 760W // Samsung 960 EVO 250GB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Windows 11 Pro X64

Permalänk
Medlem

Ledig hela vecka 46... frågan är dock om jag hinner bygga klart den andra datorn innan... vill helst inte köra det på extra maskin :=/

Tur att man lade in ansökan för ett tag sedan, för annars hade man säkert inte fått den

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Sifear:

Du kan ju alltid offra några timmars sömn

Vrida dygnet, sova kl 18:00 måndag och vakna 23:30?

Hehe.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Har aldrig och kommer aldrig att ta ledigt eller "sjukskriva" mig för att spela ett spel, men förstår att folk kan ta ledigt för att göra det. Själv kommer jag ge det ett försök och hoppas att kunna lägga mer tid än Fallout 3 där jag lessnat så fort jag tog mig ur valvet...

Visa signatur

{|XSX|PS3|PS4|}

Permalänk
Medlem

Aldrig haft någon vidare koll på vad det här är för spel, är säkert kul om man engagerat sig lite men ger min uppmärksamhet till Anno 2205 istället.

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Permalänk
Medlem

Ta ledigt för ett spel som man inte ens provat verkar lite överdrivet (om man nu inte fått en kopia i förväg).
Samtidigt hoppas jag att det blir ett bra spel!

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Ledig men inte pga fallout, men man passar ju på då

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Hade förhoppningar om midnattsparty på SweCTv på Twitch!

Ser dock mörkt ut, har en ansökan om ledighet sedan länge men tyvärr måste jag nog offra den pga arbetskäl. C'est la vie!

Skrivet av Lan:

Vrida dygnet, sova kl 18:00 måndag och vakna 23:30?

Hehe.

May the hype be with you.

Visa signatur

Chassi: Silverstone Fortress FT05B PSU: Corsair RM650i MoBo: ROG Strix X570-F CPU: AMD Ryzen 3600X Mem: 32GB G.Skill Trident Z Neo GPU: EVGA GTX970 SSC Cooling: Corsair H115i SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD & MX100 512GB

Permalänk
Medlem

Illa för mig. Nu på måndag ökar takten i studierna till 150%. Blir nog inte mycket Fallout 4, eller så blir det inte mycket sömn. Lite av båda kanske.

Permalänk
Medlem

Tycker ni att man behöver spela de tidigare spelen innan detta? Har aldrig spelat något av fallout spelen, men har en känsla av att jag kommer att gilla det väldigt mycket.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4|Moderkort: Gigabyte P85 D3-ATX|CPU: Intel Core I5 4670K|GPU: MSI GEFORCE GTX 770|PSU: Corsair cx750|A-data 128gb ssd| Western Digital Caviar black 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av morganF:

Tycker ni att man behöver spela de tidigare spelen innan detta? Har aldrig spelat något av fallout spelen, men har en känsla av att jag kommer att gilla det väldigt mycket.

Nej, det behövs inte.
Men det blir snäppet roligare då det ofta finns vissa easter eggs och även en del information från de äldre som kan vara roliga att veta om.
Men det är inget måste.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

Ska till flickvännen just den veckan för att umgås med hennes vänner
Så kommer ligga lite efter cirka en vecka, men det får gå!