Allmänna frågor: event, nattöppet, kampanjer med mera

Permalänk
Medlem

Hej,

Hur ser leveransstatusen ut för iPhone 6S 64gb? Främst ute efter guldvarianten, ser att den finns hemma lite varstans hos andra butiker men webhallen ligger alltid som n1 inköpsställe om det inte är panik.

Visa signatur

Mini ITX burken: CPU: Ryzen 5800x Moderkort: Gigabyte B550I AORUS PRO AX Kylning: Arctic Cooling Liquid Freezer II 280 Ram: G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB Grafikkort: ASUS 2080 PSU: Corsair SF750 750W 80+ Platinum Lagring: Intel SSDx3 2tb Chassi: Cooler master NP200 Tillbehör: Sennheiser HD595 Logitech G915 TKL Logitech G903, AOC 35GSYNC

Permalänk

Snabb bra leverans, men ni får nog jobba lite mer på att tejpa igen lådorna. När tejpen tydligt visar att ni försökt tejpa igen lådan 3 gånger hade det varit bra om minst en av remsorna hade täckt mer än 1/3 av lådans öppning. Inte öppnat lådan än men tejpen är tydligt er och det ser inte ut som någon försökt ta av den så borde ha sett så ut från ert lager.

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Sålänge du slutfört köpet online ja.
Om du bara bokar varan och sen betalar när du väl är i butik så är ångerrätten inte gällande.

Jag kan tycka detta är väldigt underligt. Jag tänkte precis ställa samma fråga, eftersom jag fick lite (tyckte jag) konstig info i butik att jag inte fick testa hörlurarna jag precis hade köpt och sen (mot förmodan) lämna tillbaka dessa om jag ångrat mig.

Hade jag alltså stått i butiken med min mobil och betalat över nätet (med kort), för att sedan gå till disken 2 meter bort och hämtat min vara så hade jag alltså haft rätt att packa upp hörlurarna, testa dem i 13 dagar, och sen lämna tillbaka? Men för att jag gjorde det enklaste alternativet, boka och betala i butik (med kort) (jobbar precis bredvid så valde bara betala i butik, skulle ändå inte skickas med post) så "straffas" jag därmed genom att inte tillåtas testa produkten?

Permalänk
Medlem

Detta kanske är en mer allmän fråga än just Webhallen.

Men hur fungerar det om man beställer en vara som inte är i lager - med faktura som betalningssätt.
Skickas fakturan direkt eller samtidigt som varan?

EDIT:
Ser på Klarnas hemsida att de skickar fakturan samtidigt som ordern så det lär väl svara min fråga.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Foffi:

Jag kan tycka detta är väldigt underligt. Jag tänkte precis ställa samma fråga, eftersom jag fick lite (tyckte jag) konstig info i butik att jag inte fick testa hörlurarna jag precis hade köpt och sen (mot förmodan) lämna tillbaka dessa om jag ångrat mig.

Hade jag alltså stått i butiken med min mobil och betalat över nätet (med kort), för att sedan gå till disken 2 meter bort och hämtat min vara så hade jag alltså haft rätt att packa upp hörlurarna, testa dem i 13 dagar, och sen lämna tillbaka? Men för att jag gjorde det enklaste alternativet, boka och betala i butik (med kort) (jobbar precis bredvid så valde bara betala i butik, skulle ändå inte skickas med post) så "straffas" jag därmed genom att inte tillåtas testa produkten?

Vi har gjort ett aktivt val att inte tillåta köp om förpackningen brutits.
(På grund av totalt oproportionerliga kostnader som hade drabbat samtliga av våra kunder trots att det bara rör sig om en liten fraktion av våra kunder som faktiskt vill uttnyttja en sådan möjlighet.)

Vi är tvingade enligt lag att tillhandahålla ångerrätt vid distansköp. (Det är inget aktivt val vi gör.)

Vi försöker absolut inte hymla med det på något sätt, det står i våra köpvillkor och det står på kvittona man får om man handlar i våra butiker., personalen svarar ärligt om man frågar dem i butik innan köpet etc.

Man kan förstås tycka olika om det, och jag förstår om man som kund kan tycka det är märkligt att det är så olika villkor, men det är lika lite ett "straff" mot kunden som att det är ett "straff" mot oss när en kund genomför köpet online och hämtar i butik för att kunna nyttja ångerrätt: lagen är lagen och den följer vi helt enkelt.

Mig veterligen är vi absolut inte ensamma om detta. Våra konkurrenter måste förhålla sig till samma lagar som vi gör och i lågmarginalbranscher som våran är det kotym at erbjuda öppet köp mot orbuten förpackning. (Inet, Kjell & Company och Alina är tre hyffsat stora och välrenomerade konkurrenter som är ganska likartade oss och som har precis samma villkor. Overclockers, Datorfixarna mfl. är mindre aktörer men har likartat sortiment och samma villkor.)
Om man däremot har en verksamhet som jobbar med marginaler som är betydligt högre än oss så kan det förstås vara en ganska smal sak att erbjuda öppet köp oavsett skick på varan.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Vi har gjort ett aktivt val att inte tillåta köp om förpackningen brutits.
(På grund av totalt oproportionerliga kostnader som hade drabbat samtliga av våra kunder trots att det bara rör sig om en liten fraktion av våra kunder som faktiskt vill uttnyttja en sådan möjlighet.)

Vi är tvingade enligt lag att tillhandahålla ångerrätt vid distansköp. (Det är inget aktivt val vi gör.)

Vi försöker absolut inte hymla med det på något sätt, det står i våra köpvillkor och det står på kvittona man får om man handlar i våra butiker.

Man kan förstås tycka olika om det, och jag förstår om man som kund kan tycka det är märkligt att det är så olika villkor, men det är lika lite ett "straff" mot kunden som att det är ett "straff" mot oss när en kund genomför köpet online och hämtar i butik för att kunna nyttja ångerrätt: lagen är lagen och den följer vi helt enkelt.

Mig veterligen är vi absolut inte ensamma om detta. Våra konkurrenter måste förhålla sig till samma lagar som vi gör och i lågmarginalbranscher som våran är det kotym at erbjuda öppet köp mot orbuten förpackning. (Inet, Kjell & Company och Alina är tre hyffsat stora och välrenomerade konkurrenter som är ganska likartade oss och som har precis samma villkor. Overclockers, Datorfixarna mfl. är mindre aktörer men har likartat sortiment och samma villkor.)
Om man däremot har en verksamhet som jobbar med marginaler som är betydligt högre än oss så kan det förstås vara en ganska smal sak att erbjuda öppet köp oavsett skick på varan.

Okej. Jag förstår. Tack för ett utförligt svar. Jag är väl bara lite sur på mig själv som inte tänkte igenom detta ordentligt, då jag verkligen vill testa hörlurar innan jag köper dessa, vilket inte finns någon möjlighet till i er butik. Sitter och funderar på om jag ska lämna tillbaka dom eller inte, endast för att jag inte får möjligheten att testa dem.

Just hörlurar & högtalare är ju inte som till exempel en dator där man vet specifikationerna, utan man måste lyssna så man kan höra att det låter bra, och känna att dom sitter skönt. Men självklart förstår jag er sida av detta, och är mest sur för att jag glömde köpa online och därmed ge mig själv ångerrätt. Tyvärr kom jag på detta nu, några dagar efter att kampanjen gått ut och kan därför inte köpa nya online, lämna tillbaka dessa och hämta ut dom nya som jag i så fall skulle ha rätt att testa hemma.

Det är inte så ofta jag köper hörlurar (kanske förståeligt), men senast jag köpte så var det på Elgiganten. Lurarna visade sig vara riktigt kassa (in-ears som jag fick otroligt ont i örat av, något jag inte kunde vetat innan jag testade dem). Köper man lurar för 2000 spänn så kan det vara skönt att veta att dom sitter skönt och låter vettigt, utan att behöva gå till en konkurrent och testa dem i deras butik (känns inte helt rätt...). På detta sättet så blir det ju som att man köper grisen i säcken.

Jaja, nu har jag fått ur det ur systemet då, får se om jag behåller dom eller inte, lär väl bli att springa förbi Elgiganten i vilket fall och testa lurarna där eller nåt innan jag kan motivera ett köp...

TL;DR;
Massa gnäll för att jag missade distansköpslagen.

Permalänk
Avstängd

Eran kundsupport (mail) verkar förjävlig helt ärligt. Är rätt säker på att ni ignorerar era kunder, jag är en av dom. Jag väntade 3 dagar på svar men fick inget, så jag skrev i den här tråden och Webhallen svarade ''Hej, vi har inga fördröjningar mig veterligen men hör gärna av dig via PM med ditt ärendenummer så jag kan kolla och sätta lite press på kundtjänsten om det är så att de är sega!'', då fick man svar direkt. Nu har jag väntat 5 dygn utan att ha hört ett skit ifrån dom.

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Medlem

Xbox One Elite Wireless Controller, fick ni in dessa idag eller har de inte kommit än?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av ScaniaTuktarN:

Eran kundsupport (mail) verkar förjävlig helt ärligt. Är rätt säker på att ni ignorerar era kunder, jag är en av dom. Jag väntade 3 dagar på svar men fick inget, så jag skrev i den här tråden och Webhallen svarade ''Hej, vi har inga fördröjningar mig veterligen men hör gärna av dig via PM med ditt ärendenummer så jag kan kolla och sätta lite press på kundtjänsten om det är så att de är sega!'', då fick man svar direkt. Nu har jag väntat 5 dygn utan att ha hört ett skit ifrån dom.

Hemskt ledsen att svaret dröjt där, jag ser inte varför du aldrig fick svar i början av veckan (under helgen är vår kundtjänst inte bemannad) men att du hört av dig och bett att få stänga ner din ticket igår.

Skrivet av Mordekai:

Xbox One Elite Wireless Controller, fick ni in dessa idag eller har de inte kommit än?

Hej, vi fick in en första leverans från Microsoft. Tyvärr verkar det som om Microsoft fullkomligt missbedömt efterfrågan så det räckte bara till en bråkdel av alla som bokat.
Nästa leverans från dem väntas anlända i December. Men vi jagar alla leverantörer i europa som kan tänkas kommer över dem i hopp om att få tag på ett par till innan dess i alla fall.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Kan bara hålla med om att er kundtjänst är totalt värdelös, skickade tillbaka en vara för 14 (!) dagar sedan och fakturan är fortfarande inte annulerad. Antar att ni tänker vänta tills jag blir tvingad att betala den för att sedan "dröja" bortåt en månad med återbetalning? Har mejlat ett par gånger och fått ett svar som i princip bara bad om ursäkt för dröjsmålet... Har allvarliga funderingar på att vända mig till KO i början av nästa vecka då det nu bara är 9 dagar kvar tills fakturan förfaller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av suveraan:

Kan bara hålla med om att er kundtjänst är totalt värdelös, skickade tillbaka en vara för 14 (!) dagar sedan och fakturan är fortfarande inte annulerad. Antar att ni tänker vänta tills jag blir tvingad att betala den för att sedan "dröja" bortåt en månad med återbetalning? Har mejlat ett par gånger och fått ett svar som i princip bara bad om ursäkt för dröjsmålet... Har allvarliga funderingar på att vända mig till KO i början av nästa vecka då det nu bara är 9 dagar kvar tills fakturan förfaller.

Är det en klarna faktura?
Höra av dig till klarna med så dom tar kontakt med butiken och får ok att varan är tillbaka skickad.
Brukar gå fortare att gå den vägen.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av suveraan:

Kan bara hålla med om att er kundtjänst är totalt värdelös, skickade tillbaka en vara för 14 (!) dagar sedan och fakturan är fortfarande inte annulerad. Antar att ni tänker vänta tills jag blir tvingad att betala den för att sedan "dröja" bortåt en månad med återbetalning? Har mejlat ett par gånger och fått ett svar som i princip bara bad om ursäkt för dröjsmålet... Har allvarliga funderingar på att vända mig till KO i början av nästa vecka då det nu bara är 9 dagar kvar tills fakturan förfaller.

"Summan återbetalas inom maximalt 20 dagar, vanligtvis inom 2 -5 arbetsdagar."

http://www.webhallen.com/info/bestallning/kopinfo

Visa signatur

Mac Mini M2 Pro
5K

Permalänk
Medlem

@Webhallen: Jag bokade 15:e Juni, så jag blev helt enkelt blåst av personal på webhallen som sett till att kompisar eller de själva fick den i första hand. Där får man för att man varit trogen kund sedan starten.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av suveraan:

Kan bara hålla med om att er kundtjänst är totalt värdelös, skickade tillbaka en vara för 14 (!) dagar sedan och fakturan är fortfarande inte annulerad. Antar att ni tänker vänta tills jag blir tvingad att betala den för att sedan "dröja" bortåt en månad med återbetalning? Har mejlat ett par gånger och fått ett svar som i princip bara bad om ursäkt för dröjsmålet... Har allvarliga funderingar på att vända mig till KO i början av nästa vecka då det nu bara är 9 dagar kvar tills fakturan förfaller.

Hej, vi har absolut inget att vinna på att låta dig betala en faktura på en produkt som du redan returnerat. Vi måste ju i så fall göra en bankåterbetalning till dig, det är bara jobbigare och dyrare för oss än att makulera en faktura.
Har du ett ordernummer jag kan kolla, ibland tar det ju några dagar innan det registreras hos klarna att vi makulerat fakturan.

Skrivet av Mordekai:

@Webhallen: Jag bokade 15:e Juni, så jag blev helt enkelt blåst av personal på webhallen som sett till att kompisar eller de själva fick den i första hand. Där får man för att man varit trogen kund sedan starten.

Hej, "alla" bokade typ den 15e Juni eftersom det var då den kom upp på hemsidan.
Ingen har blåst dig, det fanns helt enkelt folk före dig i kön.
Vår personal får under inga omständigheter manipulera kösystemet, alldra minst åt sig själva. Vi ser dessutom om de gör det direkt så om någon ens försöker så får de sina fiskar varma.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

@Webhallen: skickade ordernumret i ett PM med rubriken suveraan.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Webhallen:

Hemskt ledsen att svaret dröjt där, jag ser inte varför du aldrig fick svar i början av veckan (under helgen är vår kundtjänst inte bemannad) men att du hört av dig och bett att få stänga ner din ticket igår.

Jo riktigt konstig, lönar sig att fixa problemet själv istället för att vänta på svar från er, tänker aldrig beställa hos er igen för stora summor.

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Medlem

Jag har upplevt samma problem. Vad är det som händer med Webhallen? Jag skickade flera epostmeddelanden till din kundsupport men inga svar alls?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bandoc:

Jag har upplevt samma problem. Vad är det som händer med Webhallen? Jag skickade flera epostmeddelanden till din kundsupport men inga svar alls?

Jadu.. Är rätt säker på att de ignorerar vilket är förjävligt äckligt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MOBO: Asus M5A97 R2.0 - CPU: AMD FX6300 - GPU: Sapphire Radeon R9 280 - RAM: Corsair Vengeance 8GB LP - PSU: Cooler Master V550 - CPU Cooling: Cooler Master TX3 EVO - Monitor: Samsung S27D590P - Mouse: Steelseries Rival - Mousepad: Steelseries QCK+ - Keyboard: Corsair Strafe MX Brown - Headphones: Sennheiser HD558

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Hej, "alla" bokade typ den 15e Juni eftersom det var då den kom upp på hemsidan.
Ingen har blåst dig, det fanns helt enkelt folk före dig i kön.
Vår personal får under inga omständigheter manipulera kösystemet, alldra minst åt sig själva. Vi ser dessutom om de gör det direkt så om någon ens försöker så får de sina fiskar varma.

Det kanske jag hade trott på om det inte var så att jag fick ett mail att min handkontroll fanns att hämta. Det finns tre möjliga anledningar.
1. Bara en handkontroll skulle skickas till Fridhemsplan så de som packade tyckte det var enklare att skicka den också till Sveavägen.
2. Systemet är inte "säkert" från manipulation.
3. En anställd i kedjan centrallager/butik fridhemsplan chansade på att jag inte tänkt hämta ut min handkontroll.

Permalänk
Skrivet av Mordekai:

Det kanske jag hade trott på om det inte var så att jag fick ett mail att min handkontroll fanns att hämta. Det finns tre möjliga anledningar.
1. Bara en handkontroll skulle skickas till Fridhemsplan så de som packade tyckte det var enklare att skicka den också till Sveavägen.
2. Systemet är inte "säkert" från manipulation.
3. En anställd i kedjan centrallager/butik fridhemsplan chansade på att jag inte tänkt hämta ut min handkontroll.

4. Ett misstag skedde.

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Medlem
Skrivet av gaminggirl:

4. Ett misstag skedde.

Hur kan det ske misstag när systemet är säkert från manipulation?

Permalänk
Skrivet av Mordekai:

Hur kan det ske misstag när systemet är säkert från manipulation?

Människor är inblandade i processen, alltid när människor är inblandade kan misstag ske. Datorn matar inte in lagersaldo, datorn är inte den som skickar varor tar emot dem i butiken osv. Tyvärr finns den mänskliga faktorn och misstag sker.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Webhallen
Skrivet av suveraan:

@Webhallen: skickade ordernumret i ett PM med rubriken suveraan.

hej ursäkta sent svar här, jag som bemannar Sweclockers-forumet var bortrest under senare delen av förra veckan. Min kollega informerade mig om att fakturan är makulerad, om detta inte stämmer kontakta gärna mig.

Skrivet av ScaniaTuktarN:

Jo riktigt konstig, lönar sig att fixa problemet själv istället för att vänta på svar från er, tänker aldrig beställa hos er igen för stora summor.

Det tog lång tid för oss att svara, jag kan bara be om ursäkt och som i ovan svar hänvisa till att vi är på väg att lösa problemen vi upplevt. Dels kom helgen mellan då vi inte är bemannade och dels har vi haft högt tryck när vi väl skulle svara hade du redan skickat ditt mail om att du ville stänga ärendet då du fixat det själv.
Beklagligt att det blev så och jag förstår om du ville ha ett fungerande grafikkort snabbt men det är inte som om vi hade lämnat dig i sticket.

Skrivet av bandoc:

Jag har upplevt samma problem. Vad är det som händer med Webhallen? Jag skickade flera epostmeddelanden till din kundsupport men inga svar alls?

Hej, vi har haft en ganska stor backlog av kundtjänstärenden i samband med det nyligen lanserade COD 3 och kommande Fallout 4. Det ser ut att orna upp sig nu och vi har även precis gett vår kundtjänstchef direktiv om att anställa tre nya medarbetare.
Det bör ta hand om problemet omgående.
Jag ber om ursäkt för att ni drabbats av fördröjningarna.

Skrivet av ScaniaTuktarN:

Jadu.. Är rätt säker på att de ignorerar vilket är förjävligt äckligt.

Skickades från m.sweclockers.com

Vi ignorerar absolut inte någon, vi har däremot haft en hög belastning som vi nu ser ut att "komma ut ur" och som jag skrev ovan är det även på g med nyrekryteringar till kundtjänsten omgående.

Skrivet av Mordekai:

Det kanske jag hade trott på om det inte var så att jag fick ett mail att min handkontroll fanns att hämta. Det finns tre möjliga anledningar.
1. Bara en handkontroll skulle skickas till Fridhemsplan så de som packade tyckte det var enklare att skicka den också till Sveavägen.
2. Systemet är inte "säkert" från manipulation.
3. En anställd i kedjan centrallager/butik fridhemsplan chansade på att jag inte tänkt hämta ut min handkontroll.

Hej, jag kan såklart inte lova att det inte gått till på det sätt du beskriver. I slutändan är det ju människor som knappar på datorn och hanterar produkterna etc.
Men att kringgå kösystemet genom att ändra datum på sin order eller att sälja en vara som det är kö på trots att systemet inte anger att man nått sin köplats i tilldelningen är strängeligen förbjudet, all personal är medveten om det och det blir konsekvenser om man bryter mot det.
Trots det kan ju självklart en person välja att strunta i allt det och bara ta för sig ändå och chansa på att komma undan med det.
Jag hoppas innerligt att det inte är så men jag kan inte ge en hundraprocentig garanti för det.

Men mer troligt är t.ex. att produkten diffade (t.ex. att fel antal inlevererats till butiken eller utlevererats från huvudlagret etc), att exemplar var skadade så att de inte var säljbara eller att mailet till dig skickades av misstag av någon anledning.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av gaminggirl:

Människor är inblandade i processen, alltid när människor är inblandade kan misstag ske. Datorn matar inte in lagersaldo, datorn är inte den som skickar varor tar emot dem i butiken osv. Tyvärr finns den mänskliga faktorn och misstag sker.

Skickades från m.sweclockers.com

Okej efter det här skall jag sluta slå den döda hästen men det är ganska roligt att du skriver en motsägelse, mänskliga faktorn är ju motsatsen till ett system som förhindrar manipulation och det faktum att du engagerar dig så hårt å webhallens vägar.

Permalänk
Medlem

Kommer ni ta in asustor as6104t eller as6204t inom kort?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Webhallen
Skrivet av izon:

Kommer ni ta in asustor as6104t eller as6204t inom kort?

Skickades från m.sweclockers.com

Hej, jag drar vidare förfrågan till vår inköpare som hanterar dessa produkter (som dock är sjuk idag så jag får svar tidigast imorgon)

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Hemsidan

Hej det är något underligt med formateringen på hemsidan sen någon dag. Någon kanske skulle titta på det.

Produkttext tar sig utanför själva containern för produktinfo. T.ex. http://www.webhallen.com/se-sv/ljud_och_bild/226464-bose_soun...

Visa signatur

[ CPU: Ryzen 9 3900X || MB: ASUS X470-F || Mem: Corsair 2x16GB 3600c14 || GPU: MSI RTX 2080 Gaming X Trio || PSU: Fractal Newton R3 600W || HD: Samsung 970 EVO 1TB + SATA SSDs || Chassi: Fractal Define R6 ]

Permalänk
Webhallen
Skrivet av rbt:

Hej det är något underligt med formateringen på hemsidan sen någon dag. Någon kanske skulle titta på det.

Produkttext tar sig utanför själva containern för produktinfo. T.ex. http://www.webhallen.com/se-sv/ljud_och_bild/226464-bose_soun...
http://i64.tinypic.com/33azzf5.png

Ojdå, har skickat till vår IT-avdelning för felsökning!

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

kommer ni ha några öppningserbjudanden i Mall of Scandinavia imorn?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Almtom:

kommer ni ha några öppningserbjudanden i Mall of Scandinavia imorn?

Skickades från m.sweclockers.com

Jovars:
http://www.webhallen.com/datorer_och_tillbehor/kampanjer/aktu...

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch