Riktigt besviken på Webhallen.

Permalänk

Riktigt besviken på Webhallen.

Hej,

I fredags förmiddag under Black Friday så beställde jag en spelkonsol på Webhallen som det fanns "fler än 50 st" av på postorderlagret. I dag är det tisdag, snart onsdag, och Webhallen har ännu inte skickat det jag beställt och betalat för. Jag har varit kund i snart 10 år och handlat för över 125,000 kr.

Min arbetskamrat beställde samma konsol av Webhallen fast i går måndag, och då fanns den inte ens i postorderlagret utan bara i enstaka fysiska butiker, men trots detta så lyckades Webhallen skicka hans beställning samma dag. I dag tisdag kunde han hämta ut försändelsen hos hans lokala postombud. Detta var hans första köp från Webhallen och han har spenderat under 4,000 kr.

Jag ringde till Webhallens kundtjänst i dag tisdag och kom efter många, många försök fram och fick prata med en där som tog mitt ordernummer och som skulle "kolla upp min beställning". Han återkom efter 10-15 sek, ja sekunder, med ett "man har mycket att göra nu så därför har det tagit lite extra tid men beställning kommer skickas i dag". Hur mycket hinner man "kolla upp" på knappa 15 sek? Hur som helst. När jag berättade om min arbetskamrat så kunde han bara säga "det var ju tråkigt". Ingen som helst servicekänsla i vare sig röst eller bemötande. Han kunde ha erbjudit mig en kompensation eller gjort något för att försöka få mig som kund att vilja handla av Webhallen igen, men icke. Det enda han förmedlade med sin röst och svarsattityd var "*gäsp* jag bryr mig inte om ditt problem, jag vill bara avsluta samtalet *gäsp*".

Vad vill jag då med denna tråd? Vill egentligen bara ventilera mig och delge er min åsikt att jag är riktigt besviken på Webhallen. Trodde man var mer värd som långvarig kund men icke. Två gånger tidigare har beställningar strulat. Detta är den tredje gången och ni vet vad man säger om tredje gången. Kommer inte handla av Webhallen något mer, inte ens vid reor som Black Friday.

Om tråden har ett existensberättigande får en moderator avgöra.

Lev väl och drick en kopp kaffe.

Mvh
Kaffedropp

Permalänk
Medlem

Ok då vet vi

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Medlem
Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Självklart tråkigt med den typen av bemötande. Dock måste jag själv säga att jag har enbart positivt att säga om Webhallen. Alltid utmärkt service och hjälpsamma vid reklamationer.

Hoppas du slipper fler missöden i framtiden!

Visa signatur

Zenith Extreme Alpha | Threadripper 2950X | 3080 Ti TUF OC | 64GB DDR4 3200MHz | 970 EVO Plus 1TB | 3x Red Pro 10 TB @ raid0 | OLED42C2 + 2x U3014

Permalänk
Medlem

Oväntat att någon som klagar på en butik har registrerat sig här samma dag

Du beställde på fredag och ordern skickas på tisdag istället för måndag och detta är så illa?

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

Kompensation för vadå, väntetiden?

De kanske tänkte du är en trogen kund som som handla mycket så han är "safe" medans din kollega är ny och de måste "värva" din kollega för att visa bra service för hålla kvar.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Så slutsatsen är att de ska behandla ordrar efter hur stor kund man är
och du är ledsen för att din kompis fick leka före dig?

Tack för att du tog dig tid att registrera dig på forumet för att dela med dig av dina skräckupplevelser.
Livet är hårt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaffedropp:

I dag är det tisdag, snart onsdag, och Webhallen har ännu inte skickat det jag beställt och betalat för.

Det är sånt som kan hända, i synnerhet om återförsäljaren har mycket att göra. Det normala är att få varan man beställt efter 1-2 arbetsdagar, men att behöva vänta 3-4 arbetsdagar är inte superovanligt.

Skrivet av Kaffedropp:

Jag har varit kund i snart 10 år och handlat för över 125,000 kr.

Och jag har varit kund hos Webhallen i snart 4 år och handlat för några tusenlappar.
Vad är din poäng? Att du borde vara immun mot fördröjningar eftersom du handlat mycket där? Att Webhallen borde värdera dig högre än mig?

Skrivet av Kaffedropp:

men trots detta så lyckades Webhallen skicka hans beställning samma dag. I dag tisdag kunde han hämta ut försändelsen hos hans lokala postombud.

Återigen, sånt som händer. Du hade otur/din arbetskamrat hade tur. Det låter klychigt, men "deal with it" känns passande här.

Skrivet av Kaffedropp:

Detta var hans första köp från Webhallen och han har spenderat under 4,000 kr.

Återigen, borde inte alla ens kunder vara jämlikar i en återförsäljares ögon? Vad är din poäng?

Skrivet av Kaffedropp:

Jag ringde till Webhallens kundtjänst i dag tisdag och kom efter många, många försök fram och fick prata med en där som tog mitt ordernummer och som skulle "kolla upp min beställning". Han återkom efter 10-15 sek, ja sekunder, med ett "man har mycket att göra nu så därför har det tagit lite extra tid men beställning kommer skickas i dag".

Som sagt, dom har antagligen glömt att packa din order direkt, men 2 dagar extra är knappast något att gnälla över.
Det är irriterande när man väntar på något, men det är som sagt sånt som kan hända.

Skrivet av Kaffedropp:

Hur mycket hinner man "kolla upp" på knappa 15 sek?

Fick han ditt order.nr/namn så kan han ju snabbt gå in i databasen och kolla vad som har hänt med den. Är väl inget konstigt med det?

Skrivet av Kaffedropp:

Hur som helst. När jag berättade om min arbetskamrat så kunde han bara säga "det var ju tråkigt". Ingen som helst servicekänsla i vare sig röst eller bemötande.

Vad vill du att han ska säga? Din kommentar om din arbetskamrat är totalt irrelevant i detta fallet.

Skrivet av Kaffedropp:

Han kunde ha erbjudit mig en kompensation eller gjort något för att försöka få mig som kund att vilja handla av Webhallen igen, men icke.

Wow...
Du vill alltså ha någon slags kompensation för att din beställning inte kommit fram efter två arbetsdagar?
Kom tillbaks när du fått vänta i 2 veckor.

Skrivet av Kaffedropp:

Det enda han förmedlade med sin röst och svarsattityd var "*gäsp* jag bryr mig inte om ditt problem, jag vill bara avsluta samtalet *gäsp*".

Kan inte klandra killen i support faktiskt.

Skrivet av Kaffedropp:

Vad vill jag då med denna tråd? Vill egentligen bara ventilera mig och delge er min åsikt att jag är riktigt besviken på Webhallen. Trodde man var mer värd som långvarig kund men icke. Två gånger tidigare har beställningar strulat. Detta är den tredje gången och ni vet vad man säger om tredje gången. Kommer inte handla av Webhallen något mer, inte ens vid reor som Black Friday.

Så du spenderar över 125.000:- på Webhallen under en tioårs-period, och blir sen sur eftersom du får vänta någon enstaka dag mer än vanligt på ett paket och väljer att hädanefter aldrig handla där igen? Sounds legit.

Som SUMITOMO sa; livet är hårt - i synnerhet om man är extremt lättkränkt.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Hedersmedlem

Du beställde i fredags, ordern skickas idag tisdag, jag fattar inte problemet. Du kan ju tänka dig att de förmodligen fick in ett antal mer beställningar än normalt i fredags, inte konstigt att någon kan missas. När jag började läsa ditt inlägg trodde jag du skulle säga att du fått din order annullerad, det här känns ju helt meningslöst för att vara helt ärlig.

Varför skulle du bli erbjuden kompensation för att det har tagit två arbetsdagar att få iväg din order??

Permalänk
Medlem

Du verkar inte vara en rolig person att ha som kund, ska du ha kompensation för att en vara skickas 1 arbetsdag senare än absolut tidigast möjligt? Var hittar du det i deras villkor någonstans?

2 beställningar som "strulat" under 10 år, och du anser att varor som skickas 1 dag sent är värt att ventilera om här, vad handlade dom andra problemen om? Var det inga guldrosetter på paketen eller?

Lägg ner guldkund tramset istället och kom ner på jorden, du är inte värd mer än din arbetskamrat vilket du verkar tro.

Visa signatur

Intel I7 7770K || MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X || Samsung 840 Pro 256GB || Samsung 850 EVO 500GB || WD Red 2TB || MSI Z270 GAMING PRO CARBON || Corsair 16GB DDR4 3000Mhz || Corsair RM750x 750W || Cooler Master Hyper 212 EVO || Acer 27" Predator XB271HUA || Qpad MK-50 || Fractal Design Define S || Steelseries Rival 300 || Sennheiser PC350 SE ||

Permalänk
Medlem

Gnäll gnäll gnäll, snyft snyft... #dagensilandsproblem

Visa signatur

Intel i7 9900k 5,0GHz | G. Skill 32Gb 3800MHz | Asus Maximus X Hero
EVGA 1080 FTW | Corsair AX 860i

Permalänk
Medlem

Webhallen har även varit lite konstig för mig nu ihelg. I fredags beställde jag den där 1TB SSHD disken, och den skickades först idag. Samtidigt beställde jag ett SD kort igår och den skickades någon timme efteråt.

Kan tänka mig att det är lite kaotiskt efter Black Friday.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

Det är väl sunt förnuft att ALDRIG beställa i slutet på en vecka eller en helg? Jag har handlat på nätet i snart 16 år och det är något man lär sig snabbt.

Du har alla som beställer under helgen, du har problemet att lagerstatusen inte uppdateras under helgen så risk för restnotering ökar. Vissa ÅF har ofta reor på helgerna så resultatet är nog att många ÅF har mycket att ta igen när måndagen börjar. Därför planerar jag ALLA mina köp om MÖJLIGT så dom hamnar på en måndag eller tidsdag och aldrig en fredag eller en helg såvida det inte är bråttom.

Permalänk

Jag har ett genuint skäl att starta denna tråd där jag ventilerar mig till skillnad från er som bara skriver för att vara elaka med personliga påhopp och negativitet.

Som jag skrev så har man ännu inte skickat min beställning och ja, det är brukligt att man premierar långvariga kunder som lagt mycket pengar, speciellt om man som företag har strulat till det, inte bara en utan som nu tre gånger.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pa1983:

Det är väl sunt förnuft att ALDRIG beställa i slutet på en vecka eller en helg? Jag har handlat på nätet i snart 16 år och det är något man lär sig snabbt.

Du har alla som beställer under helgen, du har problemet att lagerstatusen inte uppdateras under helgen så risk för restnotering ökar. Vissa ÅF har ofta reor på helgerna så resultatet är nog att många ÅF har mycket att ta igen när måndagen börjar. Därför planerar jag ALLA mina köp om MÖJLIGT så dom hamnar på en måndag eller tidsdag och aldrig en fredag eller en helg såvida det inte är bråttom.

Svårt att planera om black friday dock, men det har du säkert i åtanke att det var i detta fallet.

Skrivet av Kaffedropp:

Jag har ett genuint skäl att starta denna tråd där jag ventilerar mig till skillnad från er som bara skriver för att vara elaka med personliga påhopp och negativitet.

Som jag skrev så har man ännu inte skickat min beställning och ja, det är brukligt att man premierar långvariga kunder som lagt mycket pengar, speciellt om man som företag har strulat till det, inte bara en utan som nu tre gånger.

Utan några personliga påhopp, så skulle jag säga att denna tråd kanske skulle vara motiverad om du inte får ditt paket i handen under denna vecka.

Själv fick jag en vara struken från en order, som enligt hemsidan fanns i lager, i efterhand, varpå jag meddelades detta 2 timmar innan paketet skickades, per email, vilket gjorde det svårt för mig att ens "godkänna" detta, vilket jag visserligen skulle ha gjort iaf. Främst tråkigt när jag var sugen på produkten, men så går det ibland.

Permalänk
Medlem

Inte ens hälften av det jag köpte i fredags har levererats, bara gilla läget.
Det mesta är från ställen som normalt är snabba så antar att det gick bra i fredags

Festligaste hittils är att cdon -inte- levererade skräpprodukten jag köpte bara för att komma upp i gräns nog för att använda min rabattkod! gör mig förvisso inget eftersom den ändå hade hamnat i papperskorgen
känns så idiotiskt att systemet inte kan avrunda när beloppet kvar till gränsen är mindre än vad kupongen är värd...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaffedropp:

Jag har ett genuint skäl att starta denna tråd där jag ventilerar mig till skillnad från er som bara skriver för att vara elaka med personliga påhopp och negativitet.

Som jag skrev så har man ännu inte skickat min beställning och ja, det är brukligt att man premierar långvariga kunder som lagt mycket pengar, speciellt om man som företag har strulat till det, inte bara en utan som nu tre gånger.

Black Friday är en av dagarna med högst orderbelastning på företaget, och du blir ledsen, sur, kränkt, etc. för att leveransen kommer ta 2-3 dagar istället för 1-2? Att ordersystemet inte är anpassat till x10 normal trafik är väl inte konstigt, och därför tar det längre att skicka ut varor.

Att du handlat för över 100k, medlem i 10 år etc. Alltså butiker har inte en snabb-spår för kunder som handlat över en viss summa. Väljer du samma fraktalternativ som en person som är ny kund, kommer du fortfarande få lika snabb leverans.

Permalänk
Medlem

Även jag har inte än fått bekräftelse utav Webhallen där jag har 2 ordrar liggandes sedan black friday om order statusen sedan den bekräftades. En vacker dag kommer produkterna fram och kommer att installeras med nöje har bara gått 2 arbetsdagar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aaaaaaaaaa:

Black Friday är en av dagarna med högst orderbelastning på företaget, och du blir ledsen, sur, kränkt, etc. för att leveransen kommer ta 2-3 dagar istället för 1-2?

Att du handlat för över 100k, medlem i 10 år etc. Alltså butiker har inte en snabb-spår för kunder som handlat över en viss summa. Väljer du samma fraktalternativ som en person som är ny kund, kommer du fortfarande få lika snabb leverans.

Haha, webbis har väl dock detta? nån form av speed-pack om man är på nån viss nivå

Förvisso festligt att en order lagd senare blev packad innan.
Men alltså det går ju inte ha millimeterrättvisa, så mkt ordrar dom har så är det nog bara mänskliga faktorn, finns säkert 100 olika anledningar till att en viss order inte blir packad i ordning.

för övrigt tror jag aldrig jag sett så mkt folk i butiken en vardag som i måndags när jag hämtade mina orders, mein gutt vad det var kö!

edit: japp kollade, kag har gold nivå och den innkkuedrar speedpack, så har ändå viss förståelse för TS, såvida hen ligger på den nivån...

Permalänk
Medlem

Får känslan att webhallen inte kommer sakna dig.

Permalänk
Medlem

Webhallen som är min bästa favorit att köpa det senaste, jagar ju poäng och sånt där nu. Jag som tycker de har kommit upp i samma nivå som @Inet

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk

Tjo! Jobbar som supporttekniker fast på Dell och jag känner igen det där med att du vill ha kompensation för att de inte har skickat det i tid.
Men så funkar det tyvärr inte.

Sen låter det på dig som att de ska ta din beställning före din polares på grund av att du har köpt för 125k +.

Ibland har man otur helt enkelt, Butiker kan inte alltid vara 100% på att saker och ting kommer ut på specifierat datum. Man brukar alltid säga 1-3 arbetsdagar ''Om'' inte något går snett. Vi är alla människor och alla gör fel.

Jag säger detta då jag vet inte hur många gånger man har skickat ut en hårddisk till en kund tex och något har blivit fel i system/posten eller vad som helst. Det är bara att förlåta kunden och gå vidare helt enkelt.

Det låter också som han på Webhallen hade en dålig attityd mot dig och det däremot bör han inte ha när du som kund är upprörd och vill ha hjälp.

Hoppas det löser sig för dig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaffedropp:

Jag har ett genuint skäl att starta denna tråd där jag ventilerar mig till skillnad från er som bara skriver för att vara elaka med personliga påhopp och negativitet.

Som jag skrev så har man ännu inte skickat min beställning och ja, det är brukligt att man premierar långvariga kunder som lagt mycket pengar, speciellt om man som företag har strulat till det, inte bara en utan som nu tre gånger.

Anledningen till att du får kritik är att ditt problem inte är ett verkligt problem. Det finns många trådar på forumet där man råkat riktigt illa ut som kund. Då är det verkligen befogat att ventilera kritik mot återförsäljare.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Medlem

Många i den här tråden klagar på trådskaparens gnäll, men ja tycker att ni gnäller lika mycket fast på honom.
Klart man kan bli besviken, men ja tror att han fattade när den första personen skrev "sluta gnäll ilandsproblem bla bla bla" blev ju massmobbing i tråden istället.............

Visa signatur

OSX 10.7.2, GA-X58A-UD3R rev. 1.0, Intel 980X, Corsair Obsidian 800D, Corsair H100, Corsair Vengeance 4x4GB 1600MHz DDR3, Corsair 750TX, ASUS HD6870, Corsair Force GT + Mekanisk disk = ca 4 TB
2x24" skärm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Makaveli1:

Tjo! Jobbar som supporttekniker fast på Dell och jag känner igen det där med att du vill ha kompensation för att de inte har skickat det i tid.
Men så funkar det tyvärr inte.

Sen låter det på dig som att de ska ta din beställning före din polares på grund av att du har köpt för 125k +.

Ibland har man otur helt enkelt, Butiker kan inte alltid vara 100% på att saker och ting kommer ut på specifierat datum. Man brukar alltid säga 1-3 arbetsdagar ''Om'' inte något går snett. Vi är alla människor och alla gör fel.

Jag säger detta då jag vet inte hur många gånger man har skickat ut en hårddisk till en kund tex och något har blivit fel i system/posten eller vad som helst. Det är bara att förlåta kunden och gå vidare helt enkelt.

Det låter också som han på Webhallen hade en dålig attityd mot dig och det däremot bör han inte ha när du som kund är upprörd och vill ha hjälp.

Hoppas det löser sig för dig!

Absolut, men jag har handlat för mindre ön TS och ligger ändå på nivån som ger mig 'speedpack'.
Är väl iofs det som kan bara en del av problemet, om 'alla' har speedpack så är ju det samma sak som att ingen har speedpack

Förklaringen är nog enkel, och precis som du säger och som jag är inne på, det är inte rimligt att ha millimeterrättvisa i en verksamhet idag...
Kostar nog mer att se till att allt går 100% rätt till än förlusten över en sur kund här och var.

Däremot kul att se att deras 'bonusar' t ex speeckpack är rätt meningslösa.

Själv har jag inget problem, hämtar alltid mina odrar på plats... Har man bråttom är postfrakt aldrig en bra ide, stor sammolikhet att posteck fuckar ur likaså. Fattar inte att folk aldrig lär sig. Brinner det så åk å köp i butik förboka inte tvspelsreleaser online, osv etc

Eller tja, jag var mer grinig över att det typ var 10 min i kö i butiken i måndags

Permalänk
Medlem

Roligt på tal om deras poängsytem har en morbror som så fort det ska köpas något genom Webhallen så är det via honom för poängens skull. Fattar inte det hela är produkten billigare på NoN t.ex. och servicen lika bra eller bättre varför ska jag då som kund vilja betala för företräde som egentligen inte als har innebärande sett till leveranstid eller pris mer än att det blir enklare o ha det samlat hos en aktör. Okey man får rabatter baserat på vad när just dem ge dig denne?`ah luktar branding/binding lång väg..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaffedropp:

Jag har ett genuint skäl att starta denna tråd där jag ventilerar mig till skillnad från er som bara skriver för att vara elaka med personliga påhopp och negativitet.

Som jag skrev så har man ännu inte skickat min beställning och ja, det är brukligt att man premierar långvariga kunder som lagt mycket pengar, speciellt om man som företag har strulat till det, inte bara en utan som nu tre gånger.

Webhallen skrev på FB att det var näst bästa försäljningsdagen någonsin.
Så de hinner kanske inte sortera ordrarna efter inköpssumma och kolla om någon fick sen
leverans för tre år sedan.

Bara en tanke.

Permalänk
Avstängd

@Kaffedropp: Intressant vetande, gilla läget passar det inte gnäll för någon som bryr sig.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR | Inet fraktfritt

Main: Ryzen R5 1500x|AsRock X370 Killer SLI|16GB DDR4 Crucial 2666MHz|480GB Corsair Force LE|Gigabyte RX480 8GB G1|Be Quiet Dark Rock 3 Pro|Be Quiet SIlent Base 800 Orange|Corsair RM750x|
Network: Synology DS416j|2x 8TB WD Red|3TB WD Red| Comhem 100/10|

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av cRitZa:

Många i den här tråden klagar på trådskaparens gnäll, men ja tycker att ni gnäller lika mycket fast på honom.
Klart man kan bli besviken, men ja tror att han fattade när den första personen skrev "sluta gnäll ilandsproblem bla bla bla" blev ju massmobbing i tråden istället.............

Så bara för att han får kritik och ingen håller med han så är det mobbning?

Kom ner på jorden.

Permalänk
Medlem

Min erfarenhet efter x antal år som kund hos webhallen är bland de bästa kundtjänsterna jag mött, dem och inet. Alltid hjälpsamma och löser problemen snabbt och smidigt Hoppas du hittar en annan butik som passar dig eller trots allt testar på webhallen igen nån gång i framtiden med mer lycka

Visa signatur

Wannabe gamer