Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

Säljes: Processor, Ram & Rog Swift skärm (2560x1440)

Permalänk

Säljes: Processor, Ram & Rog Swift skärm (2560x1440)

Hej Sweclockers,

Se gärna mina marknadsreferenser eller tidigare försäljningar för att se vem jag är och tryggheten i affärerna med mig.

Jag vill sälja:
1st ny i5 4690K (Oöppnad/Obruten förpackning) Kvitto från komplett (Köpt 13e December)
1st ny 16gb DDR4 G.Skill Ripjaws 4 2400Mhz (Oöppnad/Obruten förpackning)
1st Rog Swift skärm, köpt 15 December från Webhallen Kvittot finns (där det står 6990)

Skriv i tråden nedan eller PMa mig med era bud, och undvik gärna "hämtar imorgon för kompis pris" jag vet vad delarna är värda och behåller sakerna till kommande byggen om inte rätt priser kommer.

Helst hämtas samtliga delarna i centrala Göteborg, men tekniskt sett kan alla delarna skickas.

Om ni själva sitter på följande delar kan detta vara av intresse:
Moderkort av typ Z170 (i Högre segmenten)
i7 6700K CPU
Låga DDR4 minnen i minst 2133 (vill köra luft kylare)

Hör av er med bud.

Vänligen
Victor

Läs hela annonsen här

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

Varför lämnar du inte tillbaka processorn till komplett istället om den är obruten?

Permalänk
Medlem

1500 för cpu. Kan hämta.

Visa signatur

ლ(ಠ益ಠ)ლ

Permalänk
Skrivet av Bitfenix:

Varför lämnar du inte tillbaka processorn till komplett istället om den är obruten?

Hej Bitfenix,

Jag tänkte att detta inte går eftersom det gått mer än 1månad sedan köp, men tror du jag kan det alltså?

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem
Skrivet av crazysanta:

Hej Bitfenix,

Jag tänkte att detta inte går eftersom det gått mer än 1månad sedan köp, men tror du jag kan det alltså?

var det inte komplett? 45 dagar ska dom väl ha på ångerrätten https://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=12191

Permalänk
Skrivet av fax110:

var det inte komplett? 45 dagar ska dom väl ha på ångerrätten https://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=12191

Hej Faxen,

Du har helt rätt, läste på länken du skickade, det står dock för tyvärr står kvittot i ett företag i namnet så jag får se om dom är villiga imorgon på dagen att ta emot returen isåfall. Men om det är någon som funderat på att köpa en processor av den typen så förmodar jag att 1800-1900 är ett bra köp eftersom dom ligger på 2379 i närmsta seriösa återförsäljare, men annars hoppas jag på retur.

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

3000 + frakt för skärmen

Permalänk
Avstängd

@crazysanta:
Victor du vill inte byta din 4690k mot 5820k med lite mellanskilnad?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av crazysanta:

Hej Faxen,

Du har helt rätt, läste på länken du skickade, det står dock för tyvärr står kvittot i ett företag i namnet så jag får se om dom är villiga imorgon på dagen att ta emot returen isåfall. Men om det är någon som funderat på att köpa en processor av den typen så förmodar jag att 1800-1900 är ett bra köp eftersom dom ligger på 2379 i närmsta seriösa återförsäljare, men annars hoppas jag på retur.

45 dagars öppet köp lämnas till privatpersoner.
https://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=12191

Sen återbetalas det generellt till det kort som är debiterat vid köptillfället om de skulle mottaga en retur.
Man kan således inte be att få återbetalningen till ett annat kredit/kontokort än det som användes vid köptillfället.

Permalänk
Skrivet av Teo Demis:

@crazysanta:
Victor du vill inte byta din 4690k mot 5820k med lite mellanskilnad?

Hej Teo,

Tack för senast, kan vara intressant, men då måste jag även sälja min skylake i5a 6600K, men eventuellt intressant. Vad hade du tänkt dig?

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Avstängd

Vill du byta DIN SKÄRM MOT MIN NYA OÖPPNADE iNTEL I7 5930K

Mvh Stefan

Permalänk
Medlem

3200 för skärmen, kan hämta

Permalänk
Avstängd

3300kr plus frakt för skärmen om du inte vill byta

Permalänk
Skrivet av steron70:

Vill du byta DIN SKÄRM MOT MIN NYA OÖPPNADE iNTEL I7 5930K

Mvh Stefan

Tack Stefan, men nej tack, 5930K är något overkill för mitt brukande, men tack!

Visa signatur

/ Victor

Permalänk

Era bud är noterade, dock inget bud hitintills som kommer leda till affär (vi behöver alltså stiga något)

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

Bjuder 3500+ frakt för skärmen

Permalänk
Avstängd

3800kr plus frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av crazysanta:

Hej Sweclockers,

Se gärna mina marknadsreferenser eller tidigare försäljningar för att se vem jag är och tryggheten i affärerna med mig.

Jag vill sälja:
1st ny i5 4690K (Oöppnad/Obruten förpackning) Kvitto från komplett (Köpt 13e December)
1st ny 16gb DDR4 G.Skill Ripjaws 4 2400Mhz (Oöppnad/Obruten förpackning)
1st Rog Swift skärm, köpt 15 December från Webhallen Kvittot finns (där det står 6990)

Skriv i tråden nedan eller PMa mig med era bud, och undvik gärna "hämtar imorgon för kompis pris" jag vet vad delarna är värda och behåller sakerna till kommande byggen om inte rätt priser kommer.

Helst hämtas samtliga delarna i centrala Göteborg, men tekniskt sett kan alla delarna skickas.

Om ni själva sitter på följande delar kan detta vara av intresse:
Moderkort av typ Z170 (i Högre segmenten)
i7 6700K CPU
Låga DDR4 minnen i minst 2133 (vill köra luft kylare)

Hör av er med bud.

Vänligen
Victor

Läs hela annonsen här

Vad vill du ha för cpun då?
Kan som sagt hämta den. Men då jag inte bor i GBG så kostar det mig en resa fram och tillbaka med.

Visa signatur

ლ(ಠ益ಠ)ლ

Permalänk
Skrivet av drotz2000:

Vad vill du ha för cpun då?
Kan som sagt hämta den. Men då jag inte bor i GBG så kostar det mig en resa fram och tillbaka med.

Jag kan nog nöja mig med 1800-1850, men man vet aldrig vart buden tar vägen.

Kan ge lite prisjakt länkar för folket:
Minnena:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2782233
(vill helst ha minst 700 men "köp nu" ligger på 850 SEK)

Processorn:
i5 4690K
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2677308

Rog Swift skärmen:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2714866

Bemärk att skärmen sparsamt använd och dom andra två delarna är i obrutna förpackningar.

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

4000:- för skärmen

Permalänk
Medlem
Skrivet av crazysanta:

Ok.

1700 kan jag gå till och jag hämtar.
Är för långt för att det ska vara lönt för mig annars.

Visa signatur

ლ(ಠ益ಠ)ლ

Permalänk

Alright, jag avslutar budgivningen imorgon. Drotz har nått "köp nu" pris och kommer vinna om inget högre bud kommer innan imorgon eftermiddag

Vänligen
Victor

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem
Skrivet av crazysanta:

Alright, jag avslutar budgivningen imorgon. Drotz har nått "köp nu" pris och kommer vinna om inget högre bud kommer innan imorgon eftermiddag

Vänligen
Victor

Fint avvaktar svar.

Visa signatur

ლ(ಠ益ಠ)ლ

Permalänk

Då säger vi att allt avslutad imorgon kl 10, om inget mer ankommer kan du hämta vid lunch för ditt bus,

Vänligen Victor

Visa signatur

/ Victor

Permalänk

Alright, det kommer en herre och hämtar processorn om 2h för 1900! Resterande delar har inte uppnått önskat bud, lägger upp ny annons i eftermiddag.

Vänligen
Vic

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Avstängd

Skärmen

Vad har du tänkt dig för skärmern?

@crazysanta:

Permalänk
Medlem

har du swiften kvar ?
byta mot annan skärm?