Rainbow six Siege, söker spelare.

Permalänk
Medlem

Adda gärna ViSkaTaHan, lirar helst ranked! Vi är ett gäng polare som kör och har ibland svårt att få ihop 5 pers!

Permalänk
Medlem

bara adda här med nick black_pb

Permalänk
Medlem

lir?

är online nu om någon vill lira

Permalänk

Har addat en del av er, LuV3N , 32 , har lirat de flesta FPS innan. Gillar just den taktiska delen av spelet

Permalänk
Medlem

Om någon vill spela så är det bara fritt fram att komma med. www.Gubblir.se
mvh: RageQuit1989 (Uplay)

Permalänk
Medlem

Jag har addat alla i tråden som jag hittade på uplay, heter zightx där med. Fritt fram att adda mig.

Permalänk
Medlem

@Anton.Regin: Jag spelar nästan varje kväll. Bara att adda mig om du vill, Tanaki78

Permalänk
Medlem

Har addat några av er, lär spela någon timme ikväll.

Permalänk
Medlem

Skulle vilja slippa lira med så mycket randoms. Så om någon känner för att spela lite halvseriös ranked så adda Lunkan90.

Permalänk
Medlem

Söker spelare till Rainbow six Siege

Tjena!

Vi är två stycken som spelar det nya rainbow six och fullkomligt älskar det. Men vi saknar folk för att få en full 5:a till rankat.
Vi ser gärna att man har en vana för fps, då det inte blir kul om gapet i skicklighet blir alltför stort. Gärna också att ni har ett intresse för att bygga upp taktiker tillsammans och få igång lagkänslan.

vi är 22/23 år gamla så vi vill helst att ni är 20+.

Så om det är någon som är intresserad så skriv en rad om er sjävla och era tidigare fps erfarenheter så svarar jag antingen i forumet eller via PM.

Hade!

Permalänk
Skrivet av GRNDSTRM:

Tjena!

Vi är två stycken som spelar det nya rainbow six och fullkomligt älskar det. Men vi saknar folk för att få en full 5:a till rankat.
Vi ser gärna att man har en vana för fps, då det inte blir kul om gapet i skicklighet blir alltför stort. Gärna också att ni har ett intresse för att bygga upp taktiker tillsammans och få igång lagkänslan.

vi är 22/23 år gamla så vi vill helst att ni är 20+.

Så om det är någon som är intresserad så skriv en rad om er sjävla och era tidigare fps erfarenheter så svarar jag antingen i forumet eller via PM.

Hade!

Tjena, köpte detta liret för någon vecka sedan och jag diggar det också som fasen , dock lirar jag just nu bara casuals med randomfolk så hade varit kul att hitta ett lag att köra med. Lirat mycket FPS såsom CS 1.6 samt Source, men har nog flest speltimmar i dem olika BF. Är rank 17 och är 24 bast, vi borde höras! Heter Ralalee på Steam

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Rainbow Six: Siege lirare sökes!

Tjena , sett att det finns några trådar angående just detta, men dem har någon månad på nacken så antar att folk hittat sina lagkamrater.

Men skaffade detta underbara lir för någon vecka sedan, men har börjat tröttna på casuals med randomfolk så hade varit gött att hitta några landsmän man kan köra med på en lite seriösare nivå! Är rank 17 för tillfället och har rätt god erfarenhet utav FPS, lirat det mesta som heter Battlefield, CoD och CS. Är 24 bast och ser gärna att ni är runt samma ålder, nås här på SC eller genom Steam där jag heter Ralalee!

Permalänk
Medlem

@Roevskegg:
Tja!
Köpte spelet vid release, men tröttnade fort på randoms som du. Vet inte vad jag har för rank, inte spelat så mycket men skulle vart kul att dra ihop lite folk och lira Hittade inte ditt Nick på Steam.

Permalänk
Medlem

Hade varit riktigt kul att få ihop ett trevlig lag, adda mig gärna på Uplay - Rytmlol

Permalänk

Någon/några som lirar ännu?

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Medlem

@Blackwizard: Jag lirar fortfarande! Nickar Paint_Dry

Letar alltid trevligt folk att spela med

Permalänk

@Lunkan90: addar då

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Medlem

Lägg gärna till LNDLL
Rätt rutinerad, typish

Permalänk
Skrivet av LNDL:

Lägg gärna till LNDLL
Rätt rutinerad, typish

Addar!

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Medlem

adda mej om ni vill lira NeXon.SWF är i silver 2

Visa signatur

Intel Core 2 Quad Q6600 NIVIDIA GeForce GTX470 Cooler Master Real Power M1000 MSI P35 Neo-F SyncMaster T220

Permalänk
Medlem

Nån som fortfarande spelar? skulle va kul och lira lite rank med andra svenskar.

Adda om någon är på

Mannie_fresh128

Permalänk
Medlem

tjenare, letar efter goa folk att lira med spelar halvt seriöst (vill vinna ) hihi är just nu rank bronz 4-silver 1 är 22 år adda gärna Xquade och skriv ett meddelande:)

Visa signatur

Chassi*fractal design define C* *Nätaggregat*EVGA Supernova G2 750W* *Grafikort*EVGA 1070 * *moderkort*MSI Z170A KRAIT GAMING 3X* *Ramminne*Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance LPX Svart* *Processor*Intel Core i7 6700K * *SSD*Samsung 850-Series EVO 500GB**SSD*WD 240GB ssd[B]

Permalänk
Medlem

Spelade med ett ganska stort gäng sweclockare sedan release men nu har de flesta lagt spelet uppe i hyllan. Bara och adda mig under namnet "Slickepott-", spelar både casual och ranked.

Permalänk
Medlem

Jag lirar fortfarande väldigt aktivt. Silver 4 men kommer typ inte längre för det går inte att vinna när man söker själv. Någon rädda mig!

@ Newae

Permalänk

Så, finns här några som fortfarande spelar hyfsat aktivt? Börjar tröttna på att spela själv eftersom alla kompisar slutat spela spelet... PMa isåfall så styr vi upp nåt!

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 | Intel Core i7 950 | Prolimatech Super Mega | Corsair XMS3 Vengeance 12GB | Asus GeForce GTX 970 Strix DCII | Samsung 830 256GB | Samsung F3 500GB | Corsair AX 1200W | Corsair 800D | Scythe Kaze Master Pro | Windows 10 | Ducky Shine Mech Brown | Logitech G502 Proteus Spectrum | Acer Predator XB241H | Samsung Galaxy S6 Edge 64GB
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!"

Permalänk
Medlem

Hej!

Vi är ett gäng som brukar lira rankat ihop på ps4 och vi söker 1-2 st till lirare Du ska ha hyfsad K/D-ratio (0.7 och uppåt), ha riktigt bra tp (spela för att vinna, inte för att bara fraga) och vara en skön kille 20 år eller äldre Skriv gärna ifall du är sugen att lira med oss!

Felstavat
Visa signatur

_HEHE_

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackwizard:

Någon/några som lirar ännu?

Lirar ibland, ska lira ikväll har jag tänkt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10

Permalänk

Är en nybörjare, lirat några timmar bara, någon som är sugen på att lira någon gång?

Permalänk
Medlem

@Kompressor: Fellow wheel of tajmare?! Pfft. adda Newae =]

Permalänk
Medlem

Lirat 300+ timmar. letar också folk då mina ordinarie är för gamla för att hinna reagera i ett sådant här spel. ingame namn: Painasscracker