New Super Mario Bros. U + New Super Luigi U Bundle mer värt än enbart New Super Luigi?

Permalänk

New Super Mario Bros. U + New Super Luigi U Bundle mer värt än enbart New Super Luigi?

Enligt rubrik.

Ångrade att jag köpte New Super Mario Bros. U då priset rasat, New Super Luigi U verkar dock ligga betydligt höger även än Super Mario Maker m.m.

Men jag köpte 2 konsoler från England och där fanns bundle med dessa tillsammans.

Har således 2st varav en inplastad.

Vad tror ni Swedes?

Visa signatur

I5 2500K | 16GB DDR3 "1600" | CORSAIR FORCE GT 128GB | 38TB WD | |ASUS P8P67 DELUXE REV 3 | XFX 7970 | OCZ ZX 1000W | LG 27" | 6.0 STEREO

Permalänk
Inaktiv

Gör om gör rätt, sälj allt . Amiibos är värt guld. Mario Maker är det bästa spelet.

Permalänk
Skrivet av toxicstone:

Enligt rubrik.

Ångrade att jag köpte New Super Mario Bros. U då priset rasat, New Super Luigi U verkar dock ligga betydligt höger även än Super Mario Maker m.m.

Men jag köpte 2 konsoler från England och där fanns bundle med dessa tillsammans.

Har således 2st varav en inplastad.

Vad tror ni Swedes?

Haha är det inte uppenbart? Du ska definitivt spara på dem, förvara dina två exemplar på ett säkert ställe eftersom versionen där båda inkluderar är sällsynta, visst har det kommit ut Selects variant av det nu men det är trots allt Nintendo Selects vilket är en ekonomisk version, trots att det slår ett hål i samlingsvärdet kommer orignalet alltid vara värt mer. Jag föreslår att du som sagt väntar med sälja dem, för jag tror värdet kan öka i framtiden.

Vad gäller amiibo, är de inte lika värda som de var förut eftersom de var begränsade då men idag finns det i princip ingen amiibo du inte kan få tag i just nu.