Permalänk
Medlem

Blev lite mix. Mor fick ett Ikea Thyge Vitt skrivbord över, men tycker inte om A-ben + sämre underede på Thyge+Bekant (smalare ram)
Så tog min gamla trotjänare Ikea Jerkers underrede som är extremt bra och ben till skivan.
Dra kablar är fortfarande i progress, ska fixa lite kabelstrumpor o så till det som syns. Vill sätta en kabelkanal i mitten till centern o lampan men kommer förstöra tapeten med det ;/

Dags att byta chassi dessutom, mitt enorma Define XL får inte plats, så väntar på erbjudande på H440 eller liknande

Permalänk
Medlem
Skrivet av crew seven:

Vad är det för bord? vart grymt sugen på liknande

Vette tusan vad dom heter, finns på ikea. Man köper skivorna man vil ha sen ben till dom, billiga är dom

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem

Har precis byggt klart mitt skrivbord av köksbänkskivor och ben från IKEA, tungt blev det, men stabilt som bara den!

Visa signatur

Intel Core i7 6700K @ 4.6GHz | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB Corsair Vengeance LPX Black 2133MHz | ASUS Geforce GTX 980 STRIX x2 | Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 850 EVO 500GB | Fractal Design Kelvin S36 | EVGA SuperNOVA G2 750W | CableMod G2 Series Red/Black | Fractal Design Define S | NZXT HUE+ | ACER Predator X34 | BenQ GL2450 x2 | Corsair K65 RGB (MX-Red) | Corsair M65 Pro RGB | Corsair H2100 | Win 10

Permalänk
Medlem

Äntligen ett separat dator rum
bara första dagen så jag har inte hunnit fixa kabelhanteringen till tjejens dator ännu..

Permalänk
Tangentbordskonnässör

@Nhaze: Lägg till ".jpg" på din länk så kan man se bilden direkt i forumet också.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@huttala: Tack så mycket

Permalänk
Medlem

Stiligt! Är allt kopplat till laptopen eller har du en dator under skrivbordet? Är tangentbordet kopplat till skärmens USB port?

Och vad är det för liten finurlig DAC?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

@Icte: Tack! Allt är kopplat till laptopen (min för närvarande enda dator ). Jag har länge funderat på en stationär burk, men inte kommit till skott. Att jag inte riktigt vet vad jag skall ha den till kan vara en bidragande orsak

Dacen är en Chord Mojo.

Permalänk

Ser alla dessa vackra bilder och inser att jag borde ta tag i det. Skulle säkert bli mördad om jag la upp bild på nuvarande röra! Haha!

Visa signatur

| Asus Z170-A | i5 6600K | ASUS R7 260x | 2*4Gb ddr4 2666 | corsair cx750m | Phanteks eclipse p400 |

Permalänk

Jag fick städat av idag iaf.

Visa signatur

| Asus Z170-A | i5 6600K | ASUS R7 260x | 2*4Gb ddr4 2666 | corsair cx750m | Phanteks eclipse p400 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av OpWildChild:

Jag fick städat av idag iaf.

http://i.imgur.com/duY9647.jpg

Dags för ny skärm?

Mitt bidrag:

Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk
Skrivet av kakan86:

Dags för ny skärm?

Mitt bidrag:
http://i.imgur.com/VNTIqce.jpg

Stiligt!

Haha kort sagt. Skulle behövt nytt allt. Men med begränsad budget får man ta d bit för bit. Jobbar mig mest på burken nu. Skärmen får komma sist.

Visa signatur

Permalänk
Inaktivt företagskonto

Jag har precis skaffat mig ett eget kontor/verkstad så då uppdaterades min hörna litegrann.

Permalänk
Medlem

Tjena! Vad är det för skärmfäste du använder? Tycker det ser ut som ett iiglo men är ej säker./Krokarn

Visa signatur

Gigabyte Z170X-Gaming 7 | Intel Core i7 6700K | Corsair Hydro Series H150i med 6st LL120 RGB| Corsair Dominator Platinum RGB DDR4 32Gb 3000MHz | Nvidia RTX2080Ti Founders Edition 11Gb | Corsair Force MP500 240 Gb m.2, 2 x Corsair Force LE200 480Gb | Corsair Obsidian 500D RGB SE med 1st LL120 & 2st LL140 RGB fläktar | Corsair RM850i | Asus ROG Swift PG279Q+Asus PB277Q | Corsair Commander PRO | Corsair Lightning Node PRO + 10 ledstrips | Corsair Virtuoso SE | Corsair ST100 | Corsair K100 RGB | Corsair Dark Core RGB PRO | Corsair iCUE LT100

Permalänk
Medlem
Skrivet av kakan86:

Dags för ny skärm?

Mitt bidrag:
http://i.imgur.com/VNTIqce.jpg

Schysst setup, sitter inte skärmen lite högt dock? Det är mer ergonomisk att ha skärmen lägre skulle jag tro.

Visa signatur

Speldator: Intel i7-6700k ~ Noctua NH-U9b ~ EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ~ 16 GB Corsair LPX DDR4 ~ Gigabyte Z170X Ultra Gaming ~ 970 m.2 500 GB ~ EVO 500 GB ~ 1 TB HDD ~ Cooler Master V750 ~ Svive Luna S800 ~ Benq XL2420Z ~ Corsair K70 ~ Logitech G403 ~

Permalänk
Medlem
Skrivet av gujukal:

Schysst setup, sitter inte skärmen lite högt dock? Det är mer ergonomisk att ha skärmen lägre skulle jag tro.

Tackar. I början tyckte jag det men efter nån dag tänkte jag inte ens på det.

Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk
Medlem

Nytt tangentbord och en Dynavoice SUB till mina Argon speakers, lite mer grönt också

Visa signatur

- 13600K | ASUS 3080 | 32GB DDR5 | Gigabyte 32" OLED 4K 240 Hz -

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Krokarn:

Tjena! Vad är det för skärmfäste du använder? Tycker det ser ut som ett iiglo men är ej säker./Krokarn

Det är iiglo ja, fast när jag köpte de så hette de något annat.

Permalänk
Medlem

Luktar smygreklam

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av pellski87:

Luktar smygreklam

Hehe, hade varit lite komiskt om det inte var en enda Corsair-produkt iofs...

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Hehe, hade varit lite komiskt om det inte var en enda Corsair-produkt iofs...

hah jaa )

Visa signatur

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av pellski87:

Luktar smygreklam

Kan förstå det, varför jag använder så mycket Corsair-produkter som jag gör är för att kunna vara så insatt i de som möjligt för att kunna hjälpa till bättre här på forumet med support och annat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Corsair Johan:

Kan förstå det, varför jag använder så mycket Corsair-produkter som jag gör är för att kunna vara så insatt i de som möjligt för att kunna hjälpa till bättre här på forumet med support och annat.

Jag förstår det, var lite ironisk bara :>

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

Jag har försökt hålla snyggt, men nu är det bara för mycket stuff för att jag ska kunna göra det...

Så här mitt skrivbord just exakt nu, ocensurerat. Det kreativa vansinnet är totalt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon179502:

Jag har försökt hålla snyggt, men nu är det bara för mycket stuff för att jag ska kunna göra det...

Så här mitt skrivbord just exakt nu, ocensurerat. Det kreativa vansinnet är totalt.

http://i.imgur.com/6mXkEI3.jpg

Mycket godis och kakor

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Inaktiv

Min nya hörna, trivs faktiskt rätt bra. Lite halvslarvig kabeldragning under skrivbordet, ska försöka få till det någon dag ork finnes.

Permalänk
Medlem

Så här ser min hörna ut

Blir förmodligen att skaffa ett likadant skrivbord med fötter och ställa till höger, vid väggen för att få plats med nästa projekt Samt fler växter är på G, en kaktus vore coolt

Permalänk
Medlem
Skrivet av eucalyptus:

Så här ser min hörna ut

Ett vitt kit med tangentbord/mus med lite gul-grön varm belysning i och ett handledsstöd i ljust slipad trä, med en annan bakgrundsbild så är det där världsklass. Zen som fan, I like.

Visa signatur

Bara fanboys kallar folk för fanboy!

Permalänk
Skrivet av anon179502:

http://i.imgur.com/6mXkEI3.jpg

Vad är det för keycaps du har på det högra tangentbordet? Såg väldigt snyggt ut.

Visa signatur

|Phanteks Enthoo Evolv ITX|EVGA G2 750W|Asus H81i-plus + 4790K med en Cooler Master Evo 212|8GB 1600Mhz|ASUS GTX 1070 Strix Gaming OC|