Battelfield 4 och dess addons?

Permalänk
Medlem

Battelfield 4 och dess addons?

Hej,

Jag försöker reda ut vilken version av Battlefield 4 det är jag har, såg att man kan få alla addons gratis just nu! Det är dock inte klart för mig verken vilken version av Bettlefield 4 jag har eller vilka addons jag har köpt? Hur kontrollerar man detta med Origin? Har tittat i spelbiblioteket i Origin men där verkar inte stå vilken version aller addon jag har!?

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neon:

Hej,

Jag försöker reda ut vilken version av Battlefield 4 det är jag har, såg att man kan få alla addons gratis just nu! Det är dock inte klart för mig verken vilken version av Bettlefield 4 jag har eller vilka addons jag har köpt? Hur kontrollerar man detta med Origin? Har tittat i spelbiblioteket i Origin men där verkar inte stå vilken version aller addon jag har!?

Battlefield 4 -> Show game details -> Extra content. Där står vilka expansioner du äger/har installerat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GeCors:

Battlefield 4 -> Show game details -> Extra content. Där står vilka expansioner du äger/har installerat.

Tack, blir också lite förvirrad med alla expansioner nu, vilka man har och inte

Permalänk
Medlem

Kolla om ni har:
Second Assault
Naval Strike
Dragons Teeth
China Rising
Final Stand

I så fall har ni alla

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Origin är ett skit, den som har designat borde gå om skolan.

När jag går till spelet i deras butik så på Premium utgåvan står det att jag äger standard edition och jag kan köpa Premium för 499 kr. Går jag till mitt spelbibliotek och väljer Battlefield 4 där så kan jag ser under extra innehåll en hel del expansioner, det står Ladda ned nu på de flesta. Det intressanta är att på Battlefield 4 Premium medlemskap står det Upplåst!? Helt förvirrande! Tittar jag på vad jag köpt för kod i min mail så står där Premium där med?

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Avstängd

@Neon:
Ja första platesen går ju till Steam.
Nr 2 origin.
Ubisoft,jaha.!!!!! Mest mehh.!!

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neon:

Origin är ett skit, den som har designat borde gå om skolan.

När jag går till spelet i deras butik så på Premium utgåvan står det att jag äger standard edition och jag kan köpa Premium för 499 kr. Går jag till mitt spelbibliotek och väljer Battlefield 4 där så kan jag ser under extra innehåll en hel del expansioner, det står Ladda ned nu på de flesta. Det intressanta är att på Battlefield 4 Premium medlemskap står det Upplåst!? Helt förvirrande! Tittar jag på vad jag köpt för kod i min mail så står där Premium där med?

Oberoende av vad du har köpt för version av spelet så ta ladda ner nu på dom du kan för när du väl laddat ner dom så äger du dom efter det.

Visa signatur

Amd Ryzen 5800x | Asus TUF Gaming B550 PRO | Intel Arc A750 | 2x16GB 3200Mhz Kingston FURY Beast DDR4 RGB | Fractal Design Define XL R2 Svart | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 850 Pro 256GB | Western Digital 4TB | Western Digital Red 3TB | 2st AOC 24G2U skärm | EVGA Supernova G2 850W | Windows 10 Pro