Permalänk

Tjenare, grymt sugen på att prova detta tillsammans med andra!

Namn: Sebastian Lundkvist
Steam: S.Lundkvist
Ålder: 29
Kontroll: G27 + Xboxkontroll
Annat: Har ca 250timmar i ETS2 genom åren, så är hemma på alla regler och funktioner i själva spelet. Dock inget MP sedan innan. Kört lastbil "irl" i ca 2 år, så har koll på de grejerna också

Har även ATS som jag harvat runt lite i, men då skalan är lite skev så tröttnar man fort... även om jag älskar W900 lastbilen

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av SebastianL:

Tjenare, grymt sugen på att prova detta tillsammans med andra!

Namn: Sebastian Lundkvist
Steam: S.Lundkvist
Ålder: 29
Kontroll: G27 + Xboxkontroll
Annat: Har ca 250timmar i ETS2 genom åren, så är hemma på alla regler och funktioner i själva spelet. Dock inget MP sedan innan. Kört lastbil "irl" i ca 2 år, så har koll på de grejerna också

Har även ATS som jag harvat runt lite i, men då skalan är lite skev så tröttnar man fort... även om jag älskar W900 lastbilen

Mycket välkomment!
Ett PM kommer strax.

Permalänk

Aldrig provat köra ETS2 i MP innan, men har provat lite grann nu under gårdagen och det är ju rätt nice. Dock ganska glest på vägarna utan AI-trafik och kör man som jag gjorde på morgonen här så är det nästan inga andra som spelar heller, men på kvällen ramlar det ju in ganska gott om folk så man möter på folk då pch då!

Hur ser det ur för alla andra som kör, någon som fortfarande kör, såg att aktiviteten på "firman" inte var jätte frekevet på sedaste tiden?

Permalänk
Medlem

Ja jag tog ATS och lastbil peterbilts skins till Swec-VTC

Visa signatur

Min Dator 1 Intel i7 7820x Asus X299 TUF MARK 1 Corsair Dominator 32GB, ASUS GTX 1060 6GB Strix Gaming OC ,Corsair RM1000X Rhantek EHTROO PRO M SAMSUNG 960 EVO 500GB M.2 SSHD 2TB WD GREEN 2TB FD Celsius s36.
min fästmös Dator 2 Gigabyte Z170 Gaming K3 Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB be quiet Pure Rock Corsair VENGEANCE LPX 16GB WD 500 gb & WD Green 2TB Gigabyte GeForce GTX 970 4GB G1 CM HAF 922 Corsair HX620.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av SebastianL:

Hur ser det ur för alla andra som kör, någon som fortfarande kör, såg att aktiviteten på "firman" inte var jätte frekevet på sedaste tiden?

Tyvär är det på tok för låg aktivitet. Många verkar inte intresserade längre.
Jag kör några rundor när jag kan:)

Skrivet av Quadcore:

Ja jag tog ATS och lastbil peterbilts skins till Swec-VTC

Snyggt!

Permalänk

Det blir väl så, många kanske väntade på ATS. Kanske blir lite fart när Frankrike tillägget ramlar ner.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Tjena om företaget fortfarande är aktivt så skulle jag vilja testa!

Namn: Niklas Solhäll
Steam: oxeltand
Sweclockers: Zatrineon
Ålder: 29
Kontroll: G25 + Xboxkontroll
Annat: Har ca 280timmar i ETS2, så jag vet hur man ska köra och hålla reglerna eftersom jag tycker det är viktigt.
Själv är jag busschaufför i Västerås sedan 2 och ett halvt år tillbaka.
Gillar verkligen ETS2 MP men skulle vilja vara med i nått företag och helst svenskt.

MVH
Niklas Solhäll

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Zatrineon:

Tjena om företaget fortfarande är aktivt så skulle jag vilja testa!

Namn: Niklas Solhäll
Steam: oxeltand
Sweclockers: Zatrineon
Ålder: 29
Kontroll: G25 + Xboxkontroll
Annat: Har ca 280timmar i ETS2, så jag vet hur man ska köra och hålla reglerna eftersom jag tycker det är viktigt.
Själv är jag busschaufför i Västerås sedan 2 och ett halvt år tillbaka.
Gillar verkligen ETS2 MP men skulle vilja vara med i nått företag och helst svenskt.

MVH
Niklas Solhäll

Tyvär ett lågt deltagande, vi har några chaufförer men det är mest dött. Förlåt.
Vill du fortfarande är du välkommen.

Permalänk

Absolut ingen hardcore ETS2 spelare utan vill köra för ett svenskt bolag på multiplayer.
Så jag är gärna med om det är igång fortfarande
Jobbar 100% och har 2 st barn så jag kör ETS2 när det finns lite tid till det.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Zatrineon:

Absolut ingen hardcore ETS2 spelare utan vill köra för ett svenskt bolag på multiplayer.
Så jag är gärna med om det är igång fortfarande
Jobbar 100% och har 2 st barn så jag kör ETS2 när det finns lite tid till det.

Ingen familj här men jag kör lite då och då. När jag hittar tid:)
Jag PM'ar detaljer snart.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Heads up, vårat system kan läggas ned inom någon månad: http://forum.myvtc.net/index.php/Thread/1461-MyVTC-Shutdown/

Dags att bestämma vad som skall ske med våratn VTC. Jag själv kommer fortsätta köra för SwecVTC men huruvida man har "fellow coworkers"

Edit: MyVTC är uppköpt och enl. nuvarande administration kommer utvecklingen att fortsätta.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Jag skulle vilja återuppliva denna VTC, såtillsvida det fortfarande finns intresse.

Jag har tagit mig friheten att registrera SwecVTC här: Virtual Truck Manager
Det enda som behövs är ett konto och VTMlive (Denna plugin laddar upp allt automatiskt, ni gör mindre korrigeringar om det således behövs och sparar.

Permalänk
Medlem

Kan man joina Sweclockers Logistics VTC?

@tcntad: Hej, jag heter Marre, är 48, har kört ETS2 (level 50+) och ATS (level 34) sen sommaren 2016. På Sweclockers heter jag Kertander och på Steam, Marre. Det börjar bli lite trist att köra solo på MP. Har inte kört för några andra virtuella bolag på ETS2 eller ATS. Jag är en lugn förare som gillar följa trafikreglerna. Jag kör nästan varje dag. Hör av er om ni vill veta mer.
MVH
Marre

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av kertander:

@tcntad: Hej, jag heter Marre, är 48, har kört ETS2 (level 50+) och ATS (level 34) sen sommaren 2016. På Sweclockers heter jag Kertander och på Steam, Marre. Det börjar bli lite trist att köra solo på MP. Har inte kört för några andra virtuella bolag på ETS2 eller ATS. Jag är en lugn förare som gillar följa trafikreglerna. Jag kör nästan varje dag. Hör av er om ni vill veta mer.
MVH
Marre

Hej Marre!

Du är varmt välkommen in, även om intresset svalnat och inte många kvarstår. Jag själv kör lite då och då.
Iom att MyVTC förnärvarande nere finns vi här: http://virtualtruckingmanager.com/company/1421

Permalänk
Medlem

@tcntad: Hej,
Jag har redan gjort en "Apply" på http://virtualtruckingmanager.com/company/1421 och installerat VTMLive plugin. Hojta till när vi kan testa.
MVH
Marre

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av kertander:

@tcntad: Hej,
Jag har redan gjort en "Apply" på http://virtualtruckingmanager.com/company/1421 och installerat VTMLive plugin. Hojta till när vi kan testa.
MVH
Marre

Då är du registrerad:)

Just nu är man på jobbet men har du möjlighet att testköra så varsågod.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Då är du registrerad:)

Just nu är man på jobbet men har du möjlighet att testköra så varsågod.

Tack. Ser mig själv i Drivers-listan nu.

OK, nu har jag kört ett job.

1 Birmingham - Bordeaux Digger 500 12/01/2017 Pending

Det ligger som Pending i My Journeys. När jag försöker göra Submit så får jag "!An Error Accured". Vad gör jag för fel? Eller är det bara du som får submita? Jag misstänker att VTM är inte anpassad till Vive La France DLC. Jag tog färjan Plymouth - Roscoff och den finns inte med i listan. Buggrapport? Testade byta till Dover – Calais men den vill ändå inte. Får göra ett nytt forsök och undvika Frankrike...

Nu är jobbet ACCEPTED! De fixade det, eller gjorde du någonting?

Hur vill du att vi kommunicerar i framtiden? Här?

/Marre

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av kertander:

Tack. Ser mig själv i Drivers-listan nu. Jobbar jag med, men jag kommer att testa så snart jag är hemma ikväll

OK, nu har jag kört ett job.

1 Birmingham - Bordeaux Digger 500 12/01/2017 Pending

Det ligger som Pending i My Journeys. När jag försöker göra Submit så får jag "!An Error Accured". Vad gör jag för fel? Eller är det bara du som får submita? Jag misstänker att VTM är inte anpassad till Vive La France DLC. Jag tog färjan Plymouth - Roscoff och den finns inte med i listan. Buggrapport? Testade byta till Dover – Calais men den vill ändå inte. Får göra ett nytt forsök och undvika Frankrike...

Hur vill du att vi kommunicerar i framtiden? Här?

/Marre

Spännande. Det tog ett tag för mig att hitta den
Verkar som att enbart admins/chefer kan godkänna rapporteringar så jag gör det!

Kan du kanske ordna sjysst logga? Eller känner nån som kan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Spännande. Det tog ett tag för mig att hitta den
Verkar som att enbart admins/chefer kan godkänna rapporteringar så jag gör det!

Kan du kanske ordna sjysst logga? Eller känner nån som kan?

Hej, OK, bra då vet jag. Tar tillbaka min bugg-ticket om det går :).

Jag kan kolla lite när det gäller logga. Har du funderat på vad den skall föreställa? Kan det vara vad som helst eller något specifikt som vi skall stå för? Måste jag installera ett moddningsverktyg för detta? Eller vill du bara ha en jpeg?

Heter vi bara SwecVTC eller SwecLogistics VTC eller båda två?

Vill du fortsätta kommunicera enbart här på forumet?

Jisses vad frågvis jag är...

/Marre

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av kertander:

Hej, OK, bra då vet jag. Tar tillbaka min bugg-ticket om det går :).

Jag kan kolla lite när det gäller logga. Har du funderat på vad den skall föreställa? Kan det vara vad som helst eller något specifikt som vi skall stå för? Måste jag installera ett moddningsverktyg för detta? Eller vill du bara ha en jpeg?

Heter vi bara SwecVTC eller SwecLogistics VTC eller båda två?

Vill du fortsätta kommunicera enbart här på forumet?

Jisses vad frågvis jag är...

/Marre

Det ska du vara:) Om du hittar ett smidigare ställe att kommunicera så varsågod. Ett ställe där vi alla enkelt kan diskutera.
Nej inget genomtänkt änsålänge. En enkel jpg att ladda upp som banner till VTM.

Förkortningen är SwecVTC, vi är inte officiellt relaterade till Sweclockers så jag kortade ned det.

Permalänk
SpelClockers

Tja..

Shit vad kul.. jag spelar en del ATS, men pga att jag skaffade ny dator så är jag tvungen att jobba mig upp så jag har råd med en egen truck innan jag kan köra MP igen..

Men vad krävs för att joina er ATS MP? Egen truck misstänker jag...

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av kristallkrona:

Tja..

Shit vad kul.. jag spelar en del ATS, men pga att jag skaffade ny dator så är jag tvungen att jobba mig upp så jag har råd med en egen truck innan jag kan köra MP igen..

Men vad krävs för att joina er ATS MP? Egen truck misstänker jag...

Egen lastbil och att man följer reglerna som finns i Post #1.
Du får mer än gärna köra ATS, jag själv kör ETS2

Å andra sidan, vi har inget krav på att ni måste spela i MP. Det får gärna vara i SP.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av kertander:

Jisses vad frågvis jag är...
/Marre

Skrivet av kristallkrona:

Men vad krävs för att joina er ATS MP? Egen truck misstänker jag...

Kör ett svar till era två samt alla andra!

Ni som kör och rapporterar: Ni måste ta en skärmdump av sammanfattningen av körningen, precis som tidigare.
Ladda upp dessa på Imageshack, Imgur eller andra och klistra in länken i "comment"-delen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Kör ett svar till era två samt alla andra!

Ni som kör och rapporterar: Ni måste ta en skärmdump av sammanfattningen av körningen, precis som tidigare.
Ladda upp dessa på Imageshack, Imgur eller andra och klistra in länken i "comment"-delen.

OK, nu har jag gjort det för min tredje körning. Kontrollera och återkom.

Varför måste vi det? De job jag har kört åt företaget utan sammanfattningsbilden gäller inte eller?

Sorry men jag är definitionen av ordet Newbie
/Marre

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av kertander:

OK, nu har jag gjort det för min tredje körning. Kontrollera och återkom.

Varför måste vi det? De job jag har kört åt företaget utan sammanfattningsbilden gäller inte eller?

Sorry men jag är definitionen av ordet Newbie
/Marre

Jag tror att man kan fylla i vadsomhelst och rapportera, även fast man inte kört överhuvudtaget.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kristallkrona:

Tja..

Shit vad kul.. jag spelar en del ATS, men pga att jag skaffade ny dator så är jag tvungen att jobba mig upp så jag har råd med en egen truck innan jag kan köra MP igen..

Men vad krävs för att joina er ATS MP? Egen truck misstänker jag...

Hej, hojta till när ni kör så kanske vi kan köra tillsammans på MP. ATS eller ETS2 spelar ingen roll. Har addat er båda som FRIENDS på Steam :).

Marre

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Jag tror att man kan fylla i vadsomhelst och rapportera, även fast man inte kört överhuvudtaget.

OK, jag förstår. Kan vi köra för SwecVTC i ATS?

Marre

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av kertander:

OK, jag förstår. Kan vi köra för SwecVTC i ATS?

Marre

Självklart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Självklart.

Körde ett jobb i ATS men fick meddelandet "You must select an ATS company" i VTMLive. Så hur rapporterar jag jobbet från ATS i VTM? Fixar du SwecVTC för ATS också eller måste jag göra manuella ingrepp?

Utdrag från VTMLive-loggen:
[2017-01-14 21:50:18][1.1.0.0][GameStatus] Wrong company selected
[2017-01-14 21:58:40][1.1.0.0][GameStatus] Disconnected

Här är iaf länken till jobbsammanställningen: http://i.imgur.com/NirQW2K.png

/Marre

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av kertander:

Körde ett jobb i ATS men fick meddelandet "You must select an ATS company" i VTMLive. Så hur rapporterar jag jobbet från ATS i VTM? Fixar du SwecVTC för ATS också eller måste jag göra manuella ingrepp?

Utdrag från VTMLive-loggen:
[2017-01-14 21:50:18][1.1.0.0][GameStatus] Wrong company selected
[2017-01-14 21:58:40][1.1.0.0][GameStatus] Disconnected

Här är iaf länken till jobbsammanställningen: http://i.imgur.com/NirQW2K.png

/Marre

Of course. ATS är ju separerat från ETS2 helt och hållet. Klart!