switch, accespunkt samt ipad mini 2 retina wifi

Permalänk

switch, accespunkt samt ipad mini 2 retina wifi

HPE 1920-8G switch 1000kr eller bud

Zyxel NWA-1123 accespunkt (poe) 800kr eller bud

ipad Mini 2 retina (16GB wifi) ink hållare/skal med tangentbord (engelskt) samt magnetiskt flipcover 1700kr eller bud.

Bud kan läggas i tråden men jag förbehåller mig rätten att sälja till den jag vill. jag kan skicka mot fraktkostnad men då vill jag ha betalt i förskott via swish. Öga-mot-öga köpare har företräde.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Göm hornen ko!

Permalänk

Ipad Mini 2, 1300kr+frakt eller eventuellt mötas upp.

Permalänk

@mistral86:

Hej

tyvärr tycker jag 1300 är för lite då kan jag lika gärna behålla den. Smärtgränsen för mig ligger på 1500.

Visa signatur

Göm hornen ko!

Permalänk
Skrivet av bobonolla:

@mistral86:

Hej

tyvärr tycker jag 1300 är för lite då kan jag lika gärna behålla den. Smärtgränsen för mig ligger på 1500.

Okej, är egentligen inte intresserad av tangentbordet i sig ifall du vill sälja det separat? Har du svängarna förbi Stockholm någon gång framöver? Jag ska fundera på på ditt pris.

Trevlig kväll!

Permalänk

Kan släppa den för 1400 utan tangentbordet. Har tyvärr inget ärende till sthlm det närmaste. Jobbar åt andra hållet. Men vi skulle kunna träffas halvvägs?

Visa signatur

Göm hornen ko!

Permalänk
Medlem

Har du kvittot kvar?
Mvh

Permalänk

@Bassam97:

På vilken? Jag tror jag har kvitto på accesspunkt och på switch. Ipaden skulle säljas men den for i backen och skärmen splittrades så den är tyvärr inte kvar.

Visa signatur

Göm hornen ko!