Missa inte Amazon Prime Deal Days!

Datorbutiken.com prishöjning

Permalänk
Medlem

Datorbutiken.com prishöjning

Bara jag som reagerar på db.com´s prishöjning sen igår?
t.ex. kostar ett Hightech ATI Radeon 9700 128Mb DDR DVI TV-out just ju 2899 kr
mot att det igår kostade 2788, en Amd Athlon XP 2400+ steg med hela två kr ( ) till 999 idag. och det som jag stör mig mest på är att dom inte verkar ha Samsung´s CD-RW/dvd combo längre? (fanns igår för 799kr)

Dock har dom sänkt med 50kr på Abits NF7 v2.0 mobo

Att priserna gått upp en aning stör mig inte sådär, men att dom plockat bort en cd-rw/dvd ur sortimentet som dom igår hade 50+ av, Speciellt när jag skulle ha en sån till mitt nya bygge

Permalänk
Medlem

jag tänkte köpa igår... men väntade för att jag ville ha åsikter. jag hade med Hightech ATI Radeon 9700 128Mb och en samsung skärm som blev höjd med ca 300 kr... totalt ökade priset med 600 kr.

ABSURBT

Permalänk
Medlem

Blev rätt irriterad när jag såg att de hade tagit bort Antec's 550 Watts nätaggregat också...dagen innan hade bra många...

Permalänk
Medlem

Jag blev lite förvånad. Ena dagen kostade "mitt datorpaket" ~14500 och nu 15500. Tror nog att jag väntar ett par dagar. Typiskt bara för att jag just fick låna 15000 av min syster och tänkte beställa...men nu verkar det som om det kommer att dröja ytterligare ett par dagar.

Permalänk
Medlem

samma här
mitt "datorpaket" hade gått upp med ~1000 kr

Permalänk
Medlem

samma här.. 10035kr skulle mitt kostat igår, nu vette fasen blev så sur att jag sket i att kolla det

Permalänk
Hedersmedlem

Priser går upp ibland, inte mer med det.

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av damme
Priser går upp ibland, inte mer med det.

och sammtidigt försvinner produkter dom hade 50+ av i lager dan innan?

Permalänk
Medlem

db.com är riktigt otäcka att ha och göra med överhuvudtaget. Dom har blåst mig på över 1000 spänn då jag inte fick mina saker på 28 dagar.

Visa signatur

Abit NF7 | AMD Barton 2500+ @ 3200+ | Gainward Geforce FX5600 | Twinmos 256 DDR 2700 Dual Channel (2.5-3-3-0) | 3dmark2k1 = 9800

Permalänk
Medlem

Dom har även höjt priset på en Duron 1300Mhz.....med hela 100 spänn!!

Permalänk
Medlem

aph.... Beställde du dina grejor och sedan fick dem 28 dagar senare.. och fick betala 1000 spänn extra för att de hade höjt priserna????

Visa signatur

You can not hide from the TRAppzTer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trapperz
aph.... Beställde du dina grejor och sedan fick dem 28 dagar senare.. och fick betala 1000 spänn extra för att de hade höjt priserna????

Så förstod jag det, men är det inte så att priserna som är när man beställer är dom som gäller när man betalar?

Funderar på att beställa från nått annat ställe nu då, tips där det är lika lätt att plocka iho en hel dator?