Dawn of War III (Asus pc-nyckel)

Permalänk
Medlem

Dawn of War III (Asus pc-nyckel)

Köpte 2st asus produkter så har en nyckel till övers.

Jag tar en bild på nyckeln och skickar den åt dig efter du har swishat.

Sedan använder man sig av denna länk för att aktivera.
https://www.asus-promotion.eu/dow3/

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Går dessa att sälja alltså, jag fick också en häromveckan och har inte en aning om vad jag ska göra med den.

Permalänk
Medlem

@KungFredda: Man måste ha köpt en ASUS produkt och skriva i både serienummer samt ta en bild på kvittot och bifoga dessa via länken som TS länkade till. Därefter skickar ASUS en Steam nyckel till dig via mailen.

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

@Icte: Jag ska nog inte delta i nästa VM i dryghet, med en motståndare som Asus så är man ju helt chanslös

Permalänk
Medlem

Jo exakt. Jag bifogar ju med bild på kvitto, serienummer och nyckeln för att låsa upp det. Är inte direkt avancerat. Är iaf värt å tjäna 300:- mot för vad de kostar i butik

200:- vill jag ha. Tycker det är billigt nog

Permalänk
Medlem

Tjena, jag tar en om du har en kvar! skicka pm till mig när du ser detta.
Mvh
Mosq1to

Permalänk
Medlem

Är steam-koden man får via mail på något sätt låst till någon hårdvara eller konto/mail eller kan vem som helst aktivera den på sitt steam-konto?

Permalänk
Medlem
Skrivet av KungFredda:

Är steam-koden man får via mail på något sätt låst till någon hårdvara eller konto/mail eller kan vem som helst aktivera den på sitt steam-konto?

Nej det är en Steamnyckel som kan aktiveras av vem som helst. Man behöver ej uppge steamnamn vid registreringen på ASUS hemsida

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

finns kvar?

Permalänk
Medlem

Legendaa yes den finns kvar

Permalänk
Medlem

Har du fixat en steamkod av asus-koden? tänkte lättare kanske sälja på det viset. men vi kan höras på pm.

Permalänk
Medlem

Legendaa det kan jag styra upp! Ville avvakta lite tills någon var sugen. Är lite osäker om det är nå tidsutgång på nyckeln så har ej velat låsa upp den ännu. Skicka pm åt mig du.

Permalänk
Medlem
Skrivet av inzani:

Legendaa det kan jag styra upp! Ville avvakta lite tills någon var sugen. Är lite osäker om det är nå tidsutgång på nyckeln så har ej velat låsa upp den ännu. Skicka pm åt mig du.

Jag har fixat 4 koder till mig och vänner . Så jag behöver ingen nu.
Men som sagt om koden går ut när vet jag inte så kan du hellre ha en steam kod klar för den försvinner aldrig. Och sen ba säljer den snabbt 😊

Skickades från m.sweclockers.com