Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

Corsair AX860 ny oöppnad kartong

Permalänk
Medlem

Corsair AX860 ny oöppnad kartong

Hej!

Jag fick ett nytt nätagg från Corsair genom ett garantiärende som jag ej behöver. Den kostar ca 2000 kr ny i butik. Denna är alltså helt ny i kartong, aldrig använd. Jag säljer min för 1300 eller högstbjudande.

Edit: Förtydligande - Jag släpper den inte för mindre än 1300, om intresset blir stort är det budgivning som gäller.

860 W
80 plus platinum
Helt modulärt

Jag accepterar swish för betalning och prioriterar att mötas i person. Alternativt kan jag skicka men då gäller förskottsbetalning och köparen står för frakten.

Jag väljer vem jag säljer till.

PS. Kvitto finns ej eftersom det är ett garantiärende. All kommunikation med Corsair från garantiärendet kan fås samt köpbekräftelse på originalet från 2011 (CDON).

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar på 800+hämtning

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@ponben59: Minsta bud 1300, tyvärr. Som det står i annonsen. Jag har inte bråttom att sälja så 800 är på tok för lågt. Ursäkta om det blev något missförstånd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miscal:

@ponben59: Minsta bud 1300, tyvärr. Som det står i annonsen. Jag har inte bråttom att sälja så 800 är på tok för lågt. Ursäkta om det blev något missförstånd.

1300 eller högstbjudande är lite otydligt i så fall

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@ponben59: Det har du rätt i :). Förtydligade i annonsen.

Permalänk
Medlem

Finns det någon garanti på detta ersättningsexemplar eller är det kört om man kommer hem och det inte startar?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

@aMp: Hej! Bra fråga. Det hade jag faktiskt inte tänkt på. Jag kontaktade Corsair och garantin förlängs tyvärr inte utan det är med andra ord 1 års garanti kvar på den nya enheten.

Med det i beaktning kan jag förstås tänka mig ett lite lägre pris. Man får gärna komma med prisförslag.

Permalänk

@Miscal:

Hej!

Skickade PM till dig men skriver även här i förhoppning om att du får någon notifikation.

Har du nätagget kvar? Behöver köpa ett snarast. Svara mig gärna här eller på PM!

Visa signatur

Min data är bättre än din data.