Permalänk

EA fick över 680k downvotes

Jag bara konstaterar att de slagit rekord i flest downvotes enligt ett inlägg jag läste på Reddit. De skulle ju återvinna spelarnas intresse m ha Player First och det har ju tydligen gått sådär.

EA has removed the refund button from their customer portal. Hoping people will just give up canceling because of the 60+ minute wait time to live shat support.
https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/7cukkt/ea_has_....

Se även Techcrunch artikel.

Citat:

EA response to ‘Battlefront II’ complaint is the most downvoted comment in Reddit history

"Today, that dislike is slightly more quantifiable thanks to a comment on Reddit from the account “EACommunityTeam”, which sought to defend the company’s decision to shield popular characters from being immediately available to users who purchase Battlefront II, which has its worldwide release later this week. The comment was made about 24 hours ago and has become the most downvoted comment in the history of Reddit by a margin far-and-wide."

Och som ni ser så fortsätter eländet. Vad är det för människor som matar de giriga kostymerna på EA med pengar?
Vad tycker ni om detta?

Ny trådstart /moderator
Permalänk
Medlem

Okej, och vad vill du ska diskuteras, att Vader är låst? att EA är illa omtyckt? Inget nytt under solen.

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Hedersmedlem

Hmm. Jag känner väl inte att jag är helt med på varför det blev så mycket röster kring just det här...
Det jag tycker är synd spelen från dice handlar mer om att det överhuvudtaget finns unlocks så att folk anpassar spelstilen för att låsa upp grejer istället för teamplay för att vinna rundan och så har det väl varit sedan bf3.
Om det sedan tar många eller få timmar att nå dessa unlocks känns ganska irrelevant för min del.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem

@Naga: Strunt samma varför, men det inlägget är det mest nedröstade i Reddits historia

Det är ju självklart idiotiskt att EA håller på såhär. Men varför gör dom det? För att folk är idioter och sväljer allt EA kastar på dom med hull och hår. EA skulle inte göra sånt här om det inte var ekonomiskt försvarbart. Oavsett hur många som klagar så kommer det att tjäna EA mer pengar än om det skulle utelämnats.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst i enlighet med §3.4*

Tråd låst då den saknar läs- och diskussionsvärde. TS är välkommen att pm:a en ny trådstart ifall tråden ska öppnas igen.
Tråd upplåst (ny trådstart)

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...