Corsair AX860i i oöppnad kartong med kvitto och garanti

Permalänk
Medlem

Corsair AX860i i oöppnad kartong med kvitto och garanti

Rubriken säger nästan allt...köpte detta till ett tänkt bygge men planerna har ändrats så jag hoppas att någon annan har mer glädje av det.

Gärna en snabb och smidig affär, hämtas i Kristianstad eller skickas med antingen Schenker eller PostNord. Swish finns och föredras.

Info och specifikationer:
http://www.corsair.com/en-eu/ax860i-digital-atx-power-supply-...

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tror inte Corsair låter garantin följe produkten vid vidareförsäljning.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av ponben59:

Tror inte Corsair låter garantin följe produkten vid vidareförsäljning.

Har kvitto från Netonnet, skall garantin utnyttjas så vänder man sig således till Netonnet.

Du menar att Netonnet och/eller Corsair skulle kräva att den som står på kvittot är den som åberopar garantin?

Det kanske är så med vissa återförsäljare, men jag har själv åberopat garanti på saker jag har köpt begagnat, med kvitto, dock inte hos Netonnet.

I samtliga fall så har det räckt med att man har ett kvitto med sig, ingen som har frågat om legitimation för att kontrollera vem jag är.

Teoretiskt sett behöver man inget kvitto för att använda garantin, men det är det absolut enklaste sättet. Jag har använt mig av garantin hos Clas Ohlson utan att ha kvitto t.ex.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

erbjuder 1100kr

Noterat.

Pluspoäng för det ärliga försöket :).

Permalänk
Medlem

Problemet är ju att jag precis köpt ett nätagg som jag kan returnera på öppet köp. Dock ska jag isåfall montera ner hela datorn med vattenkylningsloop på det för att byta nätagg. Jäkla jobb.

Vill ha nätagget men det är ju faktiskt lite svårmotiverat för en annan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Problemet är ju att jag precis köpt ett nätagg som jag kan returnera på öppet köp. Dock ska jag isåfall montera ner hela datorn med vattenkylningsloop på det för att byta nätagg. Jäkla jobb.

Vill ha nätagget men det är ju faktiskt lite svårmotiverat för en annan

Jag är ju knappast opartisk men givetvis tycker jag att du ska lägga jobbet på att byta, kommer att bli skitbra i slutändan :).

Permalänk
Medlem

Hjälper du mig då eller?;)

Permalänk
Medlem

Har ett HX1200i om du vill byta. Skicka ett PM i så fall så kan vi snacka vidare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Hjälper du mig då eller?;)

Först nu såg jag var du bor :). Det kanske inte är helt omöjligt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av _mrdr_:

Först nu såg jag var du bor :). Det kanske inte är helt omöjligt...

Jomenvisst är ett jäkla meck att slita isär hardlines själv

Permalänk
Medlem

Gissar att produkten är såld?

Visa signatur

Intel i5 10600k | ASUSTeK TUF GAMING B460-PLUS | NVIDIA GeForce RTX 3070 | 32GB RAM | 1000W PSU |

Permalänk

Sålt? Var i Kristianstad finns det?

Visa signatur

Intel Core i5 4690K 3,5 GHz @ 4,60Ghz Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3 Crucial BallistixSport 2x8GB 1600MHz Noctua NH-D15 MSI GeForce GTX960 Gaming 2GB, Fractal Design Define S Black,Samsung 850 EVO Series 250GB,WD Blue WD10EZEX 64MB 1TB 7200RPM, AOC E2470SWDA 23,6, Windows 10 / 64 Pro