Bästa mobilhögtalaren för under 1000kr? Musik och Serier till platta

Permalänk
Medlem

Bästa mobilhögtalaren för under 1000kr? Musik och Serier till platta

Är ute efter en bättre högtalare till min surfplatta.
Har den bredvid skärmen och spelar upp musik, serier osv. Jag har alltså inga krav på extremt bra batteritid, vattentålig osv. Den kommer stå stilla med ström och 3.5mm inkopplad till plattan.

Verkligen noll koll på vilka som är bra till detta.
JBL har man ju hört gott om, men dom säljer ju mycket för dom är vattentåliga, stöttåliga osv, inget av det behöver jag och kanske man får bättre ljud på andra då sådant adderar ju till kostnaden.

Någon som har något tips?

Permalänk
Medlem

Audio pro T5 finns just nu för 1290 men brukar reas för under tusenlappen. Jag har en i köket och tycker den funkar bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av Nivity:

Är ute efter en bättre högtalare till min surfplatta.
Har den bredvid skärmen och spelar upp musik, serier osv. Jag har alltså inga krav på extremt bra batteritid, vattentålig osv. Den kommer stå stilla med ström och 3.5mm inkopplad till plattan.

Verkligen noll koll på vilka som är bra till detta.
JBL har man ju hört gott om, men dom säljer ju mycket för dom är vattentåliga, stöttåliga osv, inget av det behöver jag och kanske man får bättre ljud på andra då sådant adderar ju till kostnaden.

Någon som har något tips?

Beoplay S3 i så fall. När den går för 1300-1400kr.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X/Arya Stealth, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Fidelio X2, B&W P7, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem

Tackar för tipsen, ska kolla in dom.
Också, någon som vet hur Harman Kardon Onyx Studio 4 är? Vet dom sänks då och då till ex nu 1290:- Verkar också ha fått bra omdöme.

Permalänk
Medlem

Kanske Marshall Acton BT.
https://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/hogtalare/ACTONBT...

Lägger du lite mera så finns även Audio Pro Addon T5 som är ganska populära.
https://www.larsbengtsson.se/produkter/visa/ljud/hogtalare-2/...