nvidia palit 1080 jetstream med EK fullcover vattenblock

Permalänk
Medlem

nvidia palit 1080 jetstream med EK fullcover vattenblock

Kortet är ganska precis ett år gammalt. Funkar galant och sitter i tjejens dator, pga hon aldrig någonsin har kört något mer krävande än overwatch så får hon nergradera sig. Det klockar 2.1ghz på kärnan
Vattenblocket är Akryl/nickel. Dvs går att se igenom kortet samt så är det nickepläterat.

Originalkylare finns kvar men tror jag tappat bort skruvar, kartong finns inte kvar.
Så jag rek att ni ej budar om ni ej planerat köra det med vatten. Givetvis fullt fungerande utan bekymmer.

Köp nu 5500. Vi kör budgivning tills fredag eftermiddag kl 16:30. Kortet kan jag ordna frakt på mot din bekostnad.

Bud håller vi i tråden, ej pm

Läs hela annonsen här

Permalänk

Är hon ute efter nedgradering kan jag mycket väl tänka mig att skicka mitt MSi 980 Gaming med EK fullcoverblock + backplate som byte självklart med en slant emellan

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

Är hon ute efter nedgradering kan jag mycket väl tänka mig att skicka mitt MSi 980 Gaming med EK fullcoverblock + backplate som byte självklart med en slant emellan

hon och hon, min dator samt grafikkort Är ju mer att hon hyr den av mig gratis på obestämd tid samt att jag har supportavtal på den. Jag drar ett rätt kort strå här.

Beroende på vad du ger imellan så kan jag mycketväl tänka mig det funka

Permalänk
Medlem

har ett 1070 pallit att byta med en bit peng emellan

Permalänk
Medlem
Skrivet av beardedpear:

har ett 1070 pallit att byta med en bit peng emellan

Ja ni får ju ange pengen!:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Ja ni får ju ange pengen!:)

har fan ingen vattenkylning, finns fläktar kvar att montera för luftkylning?

Permalänk
Medlem
Skrivet av beardedpear:

har fan ingen vattenkylning, finns fläktar kvar att montera för luftkylning?

Originalkylare finns kvar men tror jag tappat bort skruvar, kartong finns inte kvar.

Läs annonsen innan man frågar något är alltid ett hett tips!

Permalänk
Medlem

@Wasp:
haha sorry!
bara jag som är för lat!
lycka till

Permalänk
Medlem

Har ett MSI 980ti med EK vattenblock samt backplate + 1800kr

Visa signatur

CPU: 6700K 4,5ghz @ 1,25v Moderkort: MSI Gaming M7 Ram: G.skill Ripjaws 16gb 3000Mhz GPU: Gigabyte Aorus WB 1080Ti @ 2100/ 16200 Kylning:360 + 420 Skärmar: ASUS 27" VG278HE 144Hz + Asus 27" 60hz Chassi: Dark base PRO Nätaggregat: EVGA 1300W OS disk: Samsung 950 pro 500gb

Permalänk
Medlem

3600 + frakt

Permalänk

Är ett Asus 970 Strix med EK block samt backplate + pengar intressant?

Alt 1: 4000 + frakt
Alt2: 970 + 2200

Permalänk
Medlem

Jag tolkar det som att högst bud just nu är 4000

Permalänk
Medlem

5000:- plus frakt
Eller ett Gigabyte 1060 3gb Plus 3500:- Kortet är inte mer än någon månad gammal. Kvitto plus garanti på netonet finns.

Permalänk
Medlem
Permalänk

5100:- + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av fallelito:

5100:- + frakt

Grats,du vann. Skicka pm