Elgiganten kundklubb - något att ha

Permalänk
Medlem

Elgiganten kundklubb - något att ha

Har handlat länge på Elgiganten och alltid varit nöjd med priser, kundtjänst och service i stort. Nu har dom en egen Kundklubb som jag funderar på om den är något att gå med i eller om det mest är tjafserbjudanden på mobilskal och Daim typ

Skälet att jag inte gått med är att medlemskapet är knutet till rätt rejät datamining och profilering inkl att man ger rätt till Elgiganten och dess partners att kontakta en på alla sätt dom vill. Vilket jag inte vill.

Nån som är med och vet om det är något att ha?

"Jag vill gå med i Elgigantens kundklubb och samtycker till att Elgiganten och utvalda samarbetspartner kan kontakta mig elektroniskt (t.ex. via sms, e-post), via telefon och via post med personliga erbjudanden och annan relevant information. Jag ger Elgiganten tillstånd att samla in och analysera information om mig och min kundrelation, inklusive att skapa en kundprofil. Jag är införstådd med att jag när som helst kan återkalla mitt samtycke och avanmäla mig ur kundklubben."

Permalänk
Avstängd

Du ser ju vad det är för prylar som erbjuds varje månad på denna sidan: https://www.elgiganten.se/cms/kundklubb-kundklubberbjudande/m...

Permalänk
Medlem

Där ser man, mina försök innan att se detta, via länken på startsidan, har bara lett till en inloggningssida. Var ju inte mycket att hurra för...

Edit:
Ser nu att erbjudanden även visas under texten där man uppmanas bli medlem, det gjorde dom inte när jag kollade förra gången.

Permalänk
Medlem

jag gick med för att köpa 3 flic buttons för ett bra pris med 10% rabatt.. Billigaste jag hittat samt fri frakt. Tänkte dra mig ur sen främst för jag inte gillar det som du själv citerat i kursiv text.
Sen är det väl förmodligen samma lika i alla kundklubbar och dylikt egentligen...

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Jag är med för varför inte.
Jag opterar alltid ut ur alla SMS utskick dock.
Mail har jag min "internet" mail så alla reklam hamnar där.

Tycker det är bra för kommer ibland bra erbjudande, men sen gillar jag erbjudande