iPhone 7 plus 128Gb Jet Black / Huawei mate 9 pro 128gb

Permalänk
Medlem

iPhone 7 plus 128Gb Jet Black / Huawei mate 9 pro 128gb

Hej,
Jag och tjejen investerade i två nya mobiler, så nu behöver våra andra nya köpare.

Priset är satt bra för att snabbt bli av med dom, garanterat bästa skicket du kan hitta, iPhonen har haft skal och skyddsglas sedan dag 1. Original skick, inget bytt eller fixat! Original kartong, laddare m.m följer med.

Mate 9 pro som ny med plastfilm och allt på.
Fick den med abonnemang, gillade den och köpte den nya Huawei mate 10 pro direkt när den kom ut kontant, så den är knappt använd.
Kan lämnas mellan Kista och Upplands bro på dagarna.

Följer med originalsladd och laddare, har just flyttat så vet inte vart kartongen är just nu, men om jag hittar den så ingår även den.

För iPhone 7 plus 128Gb Jetblack : 4500kr (olåst)
För Huawei Mate 9 pro 128gb Dual-sim : 3000kr (olåst)

Vill någon köpa båda kan man få förtur och lite rabatt!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

c:\spel

Permalänk
Avstängd

Hejsan! Vill bara påpeka att det inte finns någon iphone 7S utan de hoppade direkt till 8an. Lycka till med försäljningen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Pro:

Hejsan! Vill bara påpeka att det inte finns någon iphone 7S utan de hoppade direkt till 8an. Lycka till med försäljningen.

aha, tack ska ändra! (tjejen som skrev det till mig, har aldrig haft en apple själv och skyr de som pesten!)
såg nu att hon skrev plus, tänkte det var samma sak som S my bad

Visa signatur

c:\spel

Permalänk
Medlem

Eventuellt sugen på iPhonen. Skulle jag kunna hämta i kistatrakten torsdag förmiddag i så fall?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7-12700K - Asus Z690-Plus D4 - Asus GeForce TUF OC 3080 - Corsair HX850 // Acer LG OLED42C2 // Intel NUC NUC5i3RYH // Synology DS214play // Synology DS1019+ // Ipad Pro 11" // Macbook Pro late 2016 samt Macbook Pro 14" 2021

Permalänk
Medlem
Skrivet av bubbelbabbel:

Eventuellt sugen på iPhonen. Skulle jag kunna hämta i kistatrakten torsdag förmiddag i så fall?

Skickades från m.sweclockers.com

Det ska gå att lösa, är i kista mellan 8-13 skicka ett pm så får du mitt nummer.

Visa signatur

c:\spel

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThomaZ84:

Det ska gå att lösa, är i kista mellan 8-13 skicka ett pm så får du mitt nummer.

Hej, jag backar ur. Insåg efter lite petande att plus är fel storlek för mig. Hoppas att det går fint med försäljningen!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7-12700K - Asus Z690-Plus D4 - Asus GeForce TUF OC 3080 - Corsair HX850 // Acer LG OLED42C2 // Intel NUC NUC5i3RYH // Synology DS214play // Synology DS1019+ // Ipad Pro 11" // Macbook Pro late 2016 samt Macbook Pro 14" 2021

Permalänk
Medlem

Sista chansen, 500kr rabatt på båda mobilerna! blir blocket imorgon.👍🙂

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

c:\spel

Permalänk
Medlem

Intresserad

@ThomaZ84: Jag är högst intresserad av iPhone. Är villig att träffa dig för att få granska telefonen, kan köpa den på plats.

Skicka gärna PM så svarar jag så fort jag får möjlighet

Permalänk
Medlem

@philstah har skickat dig ett PM 👍🙂

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

c:\spel

Permalänk
Medlem

IPhone såld, till @philstah , 👍.
Huawei kvar, 2500kr. Garanterat värd det. Som ny.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

c:\spel

Permalänk
Medlem

Huawei såld!👍😊

Visa signatur

c:\spel