Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

Xbox one spel/kontroll/Extern hårddisk/Headset & datormus

Permalänk
Avstängd

Xbox one spel/kontroll/Extern hårddisk/Headset & datormus

Hej,

Säljer av lite prylar jag inte behöver längre!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Corsair Gaming Scimitar Pro RGB SÅLD!
Info om produkt: Har använts till MMO spel, dock är jag ett Razer fanboy och fick en mus av min sambo så denna har blivit liggandes. Grymt skön att hålla i & RGB är ställbar ner på knappnivå.

Musen är i närmast nyskick & är nystädad,
Nypris idag 899kr, säljes för 349kr
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Extern 500GB seagate HDD SÅLD!
Info om produkt: Har använts som extern hårddisk till min Xbox one S, dock har jag införskaffat mig en Xbox one X så behöver ej de extra 500gb utrymme.

Säljes för: 299kr
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

* Xbox one spel
1) Resident Evil Biohazard: 149kr
2) Saints Row First Edition: 99kr
3) The Evil Within: 99kr SÅLD!
4) Battlefield 1: 199kr
5) Forza 3 Horizon: 199kr SÅLD!
6) Gears of War 4: 189kr
7) Elder Scrolls Online (oöppnad): 99kr

Info om produkter: Samtliga spel är i fint skick och har alltid varit förvarade i skivfodral när de ej använts. Kan sälja dem som ett paketpris och då för förmånligt pris: 749kr istället för 1033kr.
7 st spel till priset utav lite mer än 1 nytt.

Resterande 5 spel säljes för 549kr

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

* Xbox one trådlös handkontroll
Info om produkt: Handkontroll är i närmast nyskick och ser inget slitage & funkar klockrent.

Säljes för 299kr
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

* Turtle beach headset
Info om produkt: Cirka 3 månader gammal & kvitto finns på 479kr, headset är i närmast nyskick.

Säljes för 299kr
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Anser du att priset inte är bra så är du välkommen att återkomma, dock tycker jag dem är marknadsmässigt satta

Läs hela annonsen här

Visa signatur

-

Permalänk

Bjuder 199:- inkl frakt för Forza Horizon 3.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

@Saftsvalle:

Noterat

Visa signatur

-

Permalänk
Avstängd

Forza Horizon & evil within är sålda !
Sänker paketpris på resterande till 599kr

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem

Bjuder 250:- inkl frakt för HDD

Visa signatur

.....

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

-

Permalänk
Avstängd

Hårddisk
Corsair RGB mus
Forza Horizon & Evil Within är sålda,

Resten finns kvar

Mvh

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem

Kommer kontrollen med en kabel?

Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4

Permalänk
Avstängd

@Wiley:

Hej, den svarta handkontrollen såldes igår kväll.
Jag har dock en vit Xbox one S handkontroll i samma skick (nyskick) att sälja.

Den har ingen kabel då jag kör med vanliga AA batterier (kabeln är dock en standard micro usb) så vilken sladd för 5kr från Kina fungerar om du ska ladda/ansluta med sladd.

Mvh

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fraction_91:

@Wiley:

Hej, den svarta handkontrollen såldes igår kväll.
Jag har dock en vit Xbox one S handkontroll i samma skick (nyskick) att sälja.

Den har ingen kabel då jag kör med vanliga AA batterier (kabeln är dock en standard micro usb) så vilken sladd för 5kr från Kina fungerar om du ska ladda/ansluta med sladd.

Mvh

PM

Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4