Permalänk

Evga GTX 1080 SC Gaming

Då var det dags att byta GPU igen. Säljer därför mitt GTX 1080 SC från Evga, med deras ACX 3.0 kylare. Inga konstigheter med kortet alls.

Kvitto finns, dock ingen förpackning, så jag ser helst att avhämtning sker på plats i Eskilstuna. Jag är varje vecka i Norrköping och Nyköping och har inga problem att ta med mig kortet dit.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: i7 6700k GPU: Gigabyte GTX 980 ref. vattenkylt RAM: Crucial Ballistix Sport 16 GB. Moderkort: Asus Z97-A. Chassi: Fractal Design Arc Midi R2.

Permalänk
Medlem

Tja. Skickar pm

Permalänk
Medlem

@basse10000: öppnar med ett öppet bud på 3500kr med hämtning.
Uppdatera gärna alla bud även dom från pm om det ska bli en rättvis budgivning

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, Sapphire Radeon RX 7900 XTX NITRO+ 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 3700 och hämtning

Permalänk

Drar tillbaka mitt bud

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag låter annonsen ligga ett par dagar, högst bud då vinner. Jag redovisar alla bud här. Finns annonsen kvar finns kortet kvar.

Visa signatur

CPU: i7 6700k GPU: Gigabyte GTX 980 ref. vattenkylt RAM: Crucial Ballistix Sport 16 GB. Moderkort: Asus Z97-A. Chassi: Fractal Design Arc Midi R2.

Permalänk
Medlem

kan lägga 4000 inkl. frakt

Permalänk
Medlem

4000kr kan hämta

Permalänk

Kortet hämtas ikväll om inget oförutsett inträffar. tatt2d har andra tjing.

Visa signatur

Permalänk

Sålt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hej har kortet blivit sålt?