Permalänk
Medlem

Asus HD7970 Matrix 3GB

Asus HD7970 Matrix Ghz Edition 3Gb

Asus modellnamn: MATRIX-HD7970-3GD5

Inköpt september 2013. Säljes i befintligt skick. Användes senast för ca 3 veckor sedan helt utan problem. Byttes kylpasta förra sommaren till Arctic MX-2 eller MX-4.

Presterar någorlunda likt ett GTX1050/ti i moderna speltitlar. Jag har kört de flesta moderna spelen i 1080p utan större problem, även med lite högre detaljinställningar även om några fläskigare spel så måste man börja ställa ner på Low/Medium nu. Plus att så klart jämfört med ett 1050 så är kortet fysiskt större och drar mer ström. Fördelen med just Matrix kortet är att det har en riktigt fläskig kylare så att kortet går svalt och vad jag anser är tyst. Rekommenderar att göra en sökning på ett test av just Matrix modellens kylare.

Pga. kortets storlek och tyngt föredras avhämtning

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cirap:

Säljes i befintligt skick.

Så lämnar du någon garanti på att kortet faktiskt fungerar?

Permalänk
Medlem

Bjuder 600 inkl frakt om du kan garantera att det fungerar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av TMG:

Så lämnar du någon garanti på att kortet faktiskt fungerar?

Skrivet av Joco:

Bjuder 600 inkl frakt om du kan garantera att det fungerar.

Skickades från m.sweclockers.com

kortet fungerar idag, det står jag 100% för såklart. annars hade jag inte lagt ut annons på kortet. Kortet satt som sagt i min dator för bara några veckor sedan och jag spelade bland annat Insurgency Sandstorm, Dirt4, Call of Duty WWII utan problem.

600kr inkl frakt är noterat. Jag låter annonsen ligga några dagar. jag prioriterar som sagt hämtning men fraktbud är noterat.

att jag skriver "befintligt skick"egentligen bara att tillverkargarantin och reklamationsrätten har gått ut osv eftersom reklamationsrätten gått ut. Jag kan bara svara för hur kortet fungerar när jag tog ut det ur min dator. Är det några problem så löser vi det

Permalänk
Medlem

Finns kortet kvar? Om så bjuder jag 650 kr inklusive frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cirap:

Asus HD7970 Matrix Ghz Edition 3Gb

Asus modellnamn: MATRIX-HD7970-3GD5

Inköpt september 2013. Säljes i befintligt skick. Användes senast för ca 3 veckor sedan helt utan problem. Byttes kylpasta förra sommaren till Arctic MX-2 eller MX-4.

Presterar någorlunda likt ett GTX1050/ti i moderna speltitlar. Jag har kört de flesta moderna spelen i 1080p utan större problem, även med lite högre detaljinställningar även om några fläskigare spel så måste man börja ställa ner på Low/Medium nu. Plus att så klart jämfört med ett 1050 så är kortet fysiskt större och drar mer ström. Fördelen med just Matrix kortet är att det har en riktigt fläskig kylare så att kortet går svalt och vad jag anser är tyst. Rekommenderar att göra en sökning på ett test av just Matrix modellens kylare.

Pga. kortets storlek och tyngt föredras avhämtning

Läs hela annonsen här

Hej, finns kortet kvar än?

Visa signatur

▪ 2500K @ 3,3 GHz - Sabertooth p67 - 8 GB 1600Mhz - 7970 - xonar d1 - 120 GB intel 320 + 500 GB WD black
▪ QPAD 5k - QPAD MK50
Citera!