Macbook Pro Touchbar 13" (2016) - läs beskrivning!

Permalänk

Macbook Pro Touchbar 13" (2016) - läs beskrivning!

Hej!

Tänkte kolla av intresset för en Macbook Pro Touchbar 13" 2016. Det är något fel med datorn som gör att skärmen blir svart när skärmen öppnas mer än ca 90 grader. Datorn stängs inte av helt, det är endast skärmen som blir svart. Om man fäller igen datorn och öppnar den mindre än 90 grader startar skärmen igen. Troligen är det lvds-kabeln som behöver bytas, jag har dock inte ork att försöka byta den på egen hand. Därav denna intressekoll.

Modellen är den med i5, 8 gb ddr3 och 256 gb ssd. Datorn har i övrigt alltid fungerat utan några som helst problem. Den är i fint skick och bilder kan bifogas i tråden om seriöst intresse finns. Laddare och ett fodral medföljer, bör även kunna leta fram originalkartongen.

Som jag tridigare skrivit är det troligen lvds-kabeln som behöver bytas. Jag lämnar dock inga garantier över att det endast är det som behöver göras. Däremot garanterar jag att datorn inte har några andra kända fel än det som beskrivits. Säljes i befintligt skick med andra ord.

Bud tas ENDAST emot i tråden. Jag förbehåller mig rätten att neka försäljning om jag inte känner mig nöjd med buden.

Finns det frågor är det bara att du hör av dig!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar budstart med 1000kr + frakt då.

Mvh Robin Gonner

Permalänk
Avstängd

1100 + frakt bjudet

Permalänk
Medlem

2000+frakt bjudet.

När avslutas budgivningen?

Permalänk
Medlem

2000 hämtar

Permalänk

2500kr plus frakt

Visa signatur

nf7-s 2.0 | barton 2500+@2350mhz | cnsp 7 något.. | 2x256 pc3200 xms 2,5-3-3-8| Hercules 9800 pro @410/740

Permalänk
Medlem

3000kr + frakt

Visa signatur

---

Permalänk
Avstängd

3100 + frakt

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Medlem

3500kr + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk

Buden är noterade. Återkommer med budstopp. Ska överväga lite mer vad jag är beredd att släppa iväg datorn för.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

5000kr + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk

Noterat. @Brekker leder just nu.

Kommer att avsluta budgivningen söndag 20.00. Jag ska fundera fram tills dess vad jag är beredd att släppa datorn för.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Har bestämt mig för att behålla och laga datorn då jag fått ett kostnadsförslag på lagning som gör att jag "förlorar" mycket om jag säljer den för denna summa. Ber om ursäkt till er som lagt tid och energi på att lägga bud. Tack för visat intresse!

Skickades från m.sweclockers.com