Motorspel för att bara chill-köra i?

Permalänk

Har du en Xbox 360 tycker jag helt klart att du ska prova Forza Horizon eller Test Drive Unlimited.
Många timmars underhållning!

Permalänk
Medlem

Minns att jag gillade att glida runt i DRIV3R förut.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Nfsu2
Forza horizon

Annars brukar jag ibland bara köra lite inspirerat för migsjälv i
LFS
Assetto corsa
Och forza 2 (360)och 7 (pc)👍😄

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

2500K@4,5ghz,16gb 1866mhz hyperx, rx590 nitro+ SE,850evo. funkar fint till att surfa youtube

Permalänk

ARMA 2 eller ARMA 3 är det rätt chill. visst är det en milsim men fordonsupplevelsen är najs, speciellt om du spelar i en role play server (det finns rätt många där ute)

Visa signatur

Jag kan hittas på 127.0.0.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av r3mpuh:

Driver som släpptes 1999 till PlayStation™ är rätt chill.
https://youtu.be/tctPU9XT8Zk

Precis vad jag tänkte föreslå!

Visa signatur

JJ2 Multiplayer
JJ2 ZStats

[1] Ryzen 5800X | 5500XT | Kingston A2000 | Lenovo G24-10 144Hz [2] Ryzen 5700G | RX 560 | WD Blue SN550 [3] Ryzen 5600G | Kingston A2000 [4] Ryzen 3600 | GT 740 | 850 EVO [5] Ryzen 3600 | Geforce 405 | 850 EVO (alla är i bruk)

Permalänk
Föredetting
Skrivet av maweric:

Precis vad jag tänkte föreslå!

Eftersom du är och gräver i en månad gammal tråd och också nämner Driver får jag nämna Driver San Francisco. Det var faktiskt rätt bra på PS3, finns även en PC-version.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Euro truck simulator 2. Du får mer cash för lasten om du chillar och mindre fortkörningsböter. I stort sett alla andra racinglir så är det ju en hel del tävling inblandat. Farm simulator kanske fungerar också eller mudrunner

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av _tekken_:

Need for Speed: Underground 2.

Oslagbart!

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem

Spintires!
Ba ut i skogen o krypa sakta i leran.
Själv tycker jag det är galet chill

Permalänk
Medlem

Ingen rekommendation men fh 4 du får 90 % av poängen om du kommer sist så kör på svåraste. Skapa egna race som består av raksträckor. Då storyn är gjort i ett nafs återstår att köra så dåligt du kan och drifta och krascha så du får en massa skillpoäng så du får tag på nya wheelspins och krediter.
Bara köra race är ineffektivt.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Min röst faller på BeamNG, sjukt chill att bara driva runt och krocka bilar

Permalänk

Five M (GTA5), det finns grymma servrar på Five M som går ut på att just köra omkring i moddade bilar.
Det roligaste med Five M är dessutom att vissa servrar tillåter s.k "Scripthook_allowed" vilket tillåter en att köra div. scripts.
Manual Transmission är ett mod jag kört med och det tillåter en att spela med bilratt + växelspak och pedalerna, riktigt fet!

Lånade polarens logitech g29 ratt i somras när han inte använde den och jag tröttnade knappt på körandet!
27" 1080p 144hz med 4k dsr tillsammans med en jbl charge 3 högtalare, man sattes verkligen in i spelet.

Permalänk
Medlem

Det går att chillköra även i wreckfest

Permalänk
Skrivet av fesoj:

Trodde aldrig att bilspel var min grej, men det slår mig att det chillaste som finns är att bara köra på motorvägen, gärna kväll, när man inte har bråttom nånstans. Kan man simulera det i något spel? Det spelar ingen roll om det finns objectives för det eller inte, bara det låter mig köra på en väg bland andra civila bilar, något som påminner om hur det är att köra bil precis som vanligt på gatan.

Har kollat på Euro Truck Simulator, men föredrar ärligt att köra en vanlig bil. Nån som vet?

Tacksam för tips!

Forza Horizon 4 alla dar i veckan!!

Skickades från m.sweclockers.com