Battlefield V får halverad fysisk försäljning gentemot föregångaren

Permalänk
Medlem

Tycker att spelet är ljusår bättre än BF1! Testade först med 10 timmars pass och sedan köpte jag det. Mycket bra att man kan testa för 40 kr och sedan göra ett beslut efter det.

Vapenhantering, fordon, health/regain health och klasser är mycket bättre. känns som att man behöver samarbeta mera för att få resultat. Saknar man en support som kan ge ammo i sin squad så känns det tillslut och att man inte kan få tillbaka liv till fullt blir påtagligt ganska snabbt utan medic också.

Däremot om man ska vara lite kritisk så tycker jag det är lite för lite vapen vid lansering och vissa är lite för snarlika varandra. Men hoppas på att det kommer uppdateringar som fixar detta. En sak som de måste ordna till är spawn för flygplan på vissa banor, inte roligaste starten att dö av en bomb efter 3-5 sekunder. Sedan har vi AA kanonerna som är ganska gimpade för att ta ner planen som inte gör det bättre.

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skärm.

Permalänk
Medlem

Känns som att detta vsr väntat med tanke på hur mycket backlash ea har fått under senare tid.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av person:

BF V är by far bättre än bf1 bf4 och bf 3 var vid release på alla plan.

Skickades från m.sweclockers.com

Så är det, vi som var med vid alla de mardrömslika släppen minns. Men faktumet att det är så säljer inga klick och majoriteten av gamingpöbeln som inte lirar BF väljer att ignorera det.

Visa signatur

Serenity now

Permalänk

Hoppas nästa battlefield i serien har bf3 vapen feeling med bf4 UI och inget bf1/battlefront skit

Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 CPU: Intel Core i7 6700K MB: ASUS Z170 PRO GAMING GPU: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB Memory: Corsair 32GB DDR4 2133MHz PSU: EVGA Supernova P2 850W

Permalänk
Medlem

Fysisk försäljning spelar väl mindre roll än någonsin. Det som spelar roll är den totala försäljningen. Om Cyperpunk 2077 skulle få halverad fysisk försäljning jämfört med Witcher 3 behöver inte det betyda något, förutsatt att den digitala försäljningen fyller igen. Men visst det är ett bra tillfälle att hata lite på EA *klappar högaffeln*

Permalänk
Medlem
Skrivet av livsnjutaren:

Tycker att spelet är ljusår bättre än BF1! Testade först med 10 timmars pass och sedan köpte jag det. Mycket bra att man kan testa för 40 kr och sedan göra ett beslut efter det.

En fråga bara - Origins Great game-garantipolicy gick väl att använda? Varför använde du 10 timmars pass?

Visa signatur

Chassi: Cooler Master MasterBox NR200P CPU: Intel Core i5 10600K CPU-kylare: Noctua NH-U12A Moderkort: Gigabyte Z490I Aorus Ultra RAM: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3600MHz 2x8GB Disk: WD Blue SN550 M.2 2280 1TB GPU: Gigabyte Aorus GeForce RTX 3070 Master PSU: Corsair SF600 Platinum 600W Skärm: Acer Nitro XV282KKV Tangetbord: Corsair Gaming K70 RGB Cherry MX Brown Mus: Logitech G Pro Wireless

Permalänk
Medlem

Konstigt, de konkurrerar ju med sig själva digitalt genom olika lanseringsdatum beroende på vilken version du köpt.

Deras marknadsföring var ju totalt urusel dessutom, och de var inklämda mellan CoD och RDR2....

Dessutom lanserar de ett ofärdigt spel, där battle royal är ett halvår bort enligt dem. kan bli längre än så.

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Medlem

Kan man köpa det på gog eller steam? Inte? Då får det vara.
Fysisk version blir det bara för CE/LE versioner som inte bara är digitala bonusar.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Durkadur:

Fysisk försäljning spelar väl mindre roll än någonsin. Det som spelar roll är den totala försäljningen. Om Cyperpunk 2077 skulle få halverad fysisk försäljning jämfört med Witcher 3 behöver inte det betyda något, förutsatt att den digitala försäljningen fyller igen. Men visst det är ett bra tillfälle att hata lite på EA *klappar högaffeln*

Spelar väl i princip ingen roll alls längre. Alla spel har day 1 patcher. Meningslöst att köpa box om man inte köper nån deluxe variant med mer grejer i lådan. All fysisk media är ju bara att slänga så fort man öppnar boxen.

Jag tror inte jag har ens haft en CD läsare i min dator sen... 10 år tillbaka haha... Köpte en extern läsare för 6 år sen eller nåt sånt *utifall att* och har inte ens packat upp den :/

Hursomhelst så är det föga förvånande att BFV går trögt. Första intrycket är allt och första intrycket var uruselt. Eftersom vi inte gillar att det inte ser ut som WW2 så är vi kvinnohatare och behöver inte köpa spelet. Senare trailers var mycket bättre men... för sent. Allt var redan meh. Inte ett dugg intresserad. Jag kommer bara testa det när jag får det gratis i ROG kampanjen. Även då så är mitt personliga intryck även efter release och när jag tittar på random videor bara... meh. Inte tillräckligt mycket fordon. Efter BF3 så började det luta tungt mot infanteri (dvs "titta på mig jag är nya COD kom o spela!") och jag tycker det tappade en del av vad som gör Battlefield till just Battlefield. BF2142 är fortfarande höjdpunkten på de traditionella BF spelen IMO. Det tog allt som var bra med BF1942 (som BF2 istället dumma ner) och skruvade upp det till 11. Det enda som faktiskt hade ett unikt nytt gameplay mode som ännu inte matchats.

Permalänk
Medlem

BF Bad Company 2 är det sista jag köpte och kommer troligen vara det sista. inte min typ av spel heller egentligen.

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Skrivet av alex5555:

En fråga bara - Origins Great game-garantipolicy gick väl att använda? Varför använde du 10 timmars pass?

Det var en bra fråga.

Jag har haft lite strul med att lämna tillbaka spel tidigare så jag valde att köpa 10 timmar för att slippa lämna tillbaka ifall det inte var något jag ville köpa i slutändan.

Har även haft problem med en bokad kopia av BFV, avbokade den för jag var lite osäker. Detta var vid betan och jag ringde in men av någon anledning så blev det inte avbokat så de drog pengar ändå för spelet när det närmade sig release. Tog 3 omgångar att chatta med EA för att ordna till det.

Skrivet av daskedennis:

Dessutom lanserar de ett ofärdigt spel, där battle royal är ett halvår bort enligt dem. kan bli längre än så.

Tycker inte detta är något konstigt alls. Det är ett nytt mode som inte BF har haft förut och den stora skaran ser nog helst att de släpper den normala delen först. Då hinner man känna in spelet och game mechanics innan man slänger in sig i något där man ska leta vapen och överleva eldhavet. Se det som en gratis DLC som man kan testa på senare.

Visa signatur

- Dator, Mus, Tangentbord och skärm.

Permalänk
Medlem

Marknadsföringen har ju vart lite sådär. Men de har lyssnat på kritiken tycker jag märks i spelet trots allt. Dragit ned på kosmetiska grejer folk ogillade osv. Tyvärr blir det ju såhär när folk ska hoppa på ett nytt hattåg. Efter BF5 var det...Fallout 76 va? Det spelet förtjänar kritiken till skillnad från BF5. Ser inte problemet folk haft med BF5 för att vara ärlig. Känts pinsamt tramsigt hela tiden.

Konsekvensen blir ju att många "casuals" hör och ser mycket trams på nätet så de undviker spelet. Iaf till en början. Jämnar nog ut sig dock för alla jag följer på YT som är BF fans är ju rörande överens om att detta är bästa BF på mycket länge. Och utan att ens ha lirat är jag rätt säker på att jag kommer hålla med. Bra ändringar jag hoppats på länge, äntligen lägger de tex 3D spotting i soptunnan bara för att nämna något. Låter inte så stort men det gör en JÄVLA skillnad. Har man lirat classic (Eller hardcore kanske?) i BF4 förstår man hur stor skillnad det faktiskt gör.

En del buggar osv introducerades tyvärr men de borde reda ut dem snabbt tror jag nog. Och sen inget premium denna gång, nice att alla får all DLC.

Så jag ser fram emot att skaffa det på fredag och lira med polarna. Blir nog ett antal hundra timmar i detta över sin livstid gissar jag

Men battle royal har de väl förövrigt sagt sedan dag ett att det kommer efter launch? Knappast något som ska påverka i allt för stor utsträckning tycker jag. Jag har iaf vetat det sedan första reveal-streamen då jag vill minnas att de var tydliga med att Royal som de kallade det kommer pre-launch. Kanske är ensam om att lägga detta på minnet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk

Men hur räknar man alla spelare som tex jag som prenumererar på Origin Premier? Klart det måste påverka individuella spels försäljningssiffror.

Permalänk
Medlem

Klart att EA hade hoppats på något annat men vad dom hade räknat med är ju det intressanta. Hur ser statistiken ut för spelet om man räknar digitala kopior och hela den drösen som köpt Origin Access i samband med spelet? Dessutom tror jag att det finns rätt många som inte hade en aning om Origin Access och antingen fortsätter prenumerera på tjänsten eller hittade andra spel som dom köpte tack vare den.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Avstängd

Har brightness buggen följt med enda hit? Man sätter brightness på 99% men det blir default efter man avslutar spelet trots det är fortfarande på 99%.

Fastnar man på alla objekt så som småstenar, småstaket och andra småhinder på banan fortfarande? Är netcoden fortfarande värdelös? (Värre ping man har bättre förutsättningar)

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av VadSaDu:

Har brightness buggen följt med enda hit? Man sätter brightness på 99% men det blir default efter man avslutar spelet trots det är fortfarande på 99%.

Fastnar man på alla objekt så som småstenar, småstaket och andra småhinder på banan fortfarande? Är netcoden fortfarande värdelös? (Värre ping man har bättre förutsättningar)

Det där var ju till stor del redan fixat i BF4.

Det jag har sett på streams så fastnar man fortfarande på saker.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Knappast förvånande med tanke på Origin Access. Många har garanterat påbörjat prenumerationer där istället för att köpa spelet löst. I min lokala valuta kostar ett års Origin Access Premier ungefär vad ett fullprisspel kostar i butik, så för den slanten får jag Battlefield, Anthem och en rad andra spel.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem

Tycker DICE har tagit åt sig mycket av kritiken som de fick från release trailern. Blir lite less på att vissa youtubers och reviewers fortfarande snackar skit om att BFV är någon cyberpunk sjw lir. Allt är ju ändrat. Du kan välja karaktär/kön för varje klass och alla kosmetiska delar är gravt reducerade.

Jag personligen tycker överlag att spelet är väldigt roligt! Dom har pushat mycket på teamplay aspekten som jag saknade mot tidigare titlar.

Visa signatur

7800X3D || 4080S || 32GB || Formd T1

Permalänk
Medlem

Jag gillar spelet, mycket bättre då det är mer fokus på markstrider. War Stories är min riktiga favorit.
Jag vilja ha mer singel player innehåll i framtiden med historiskt innehåll, t.ex en singel player variant runt historien om Kurt Knispel.

Permalänk
Medlem

Vill köpa det, ser kul ut. Men EA's vidriga uttalanden gör att jag försöker hålla mig borta så länge som möjligt. När det kommer billiga keys på någon sida kanske jag norpar en.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon159643:

Same shit different name. Jag vet ingen som kommee köpa nya battlefeild och orsaken är att EA bara mjölkar ur produkten pengar och folk tröttnar på att spel typ samma spel med mindre variationer om och om igen.

Hände för mig redan efter trean. Det var också mitt första BF jag spelade ordentligt. När fyran kom köpte jag den men det var ju nästan exakt som trean. Blev två timmars spelande av fyran och sen var det slut med BF för min del.

Synd för EA att BF är online annars hade dom kunnat gjort det lätt för sig och skyllt på piratkopiering.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk

Även jag har skaffat mig en månad premier, mest för den tidigare releasen. Sen får man ju 10% på köp också så jag räknar med att köpa spelet innan min månad är slut.

Jag älskade bf3 och bf4, 300-500h i båda. Spelade bf1 i en timme men det kändes inge bra så det blev inte mer, spelade hellre cs. Tror jag har 24h i bfv nu och tycker det är rätt så bra, jag hade föredragit en modernare variant sett till vapnen och mer urban warfare men man tar vad man har.

Kört en del bf3 och bf4 det senaste också men servrarna är så tomma så mina gamla favoritmodes är omöjliga att få lira så för min del hade de gärna fått släppa en bf3 hd eller något bara så att folk börjar spela igen, skiter fullständigt i att jag skulle få betala för "samma sak igen" så länge jag får fulla servrar.

Permalänk
Medlem

Lite förvånad över siffrorna, speciellt då jag brukar hamna i en session som just ska starta precis när jag klickar på Play-knappen (brukar oftast ta mindre än 1 sek). Kanske är som tidigare personer skriver att rätt många sitter med Origin Access/Premium just nu?

Hursomhelst, Alpha var inte så jätteimponerande (ogillade bl.a. prestandan på Narvik, mest p.g.a. den konstanta snön) medan Beta var mycket roligare (Rotterdam Conquest var och är riktigt bra!). Höll kvar min förhandsbokning av standard-varianten och spelade 10h med Origin Access jag fick av en medlem här innan officiella releasen.

Tycker faktiskt om det en hel del, favoriten för tillfället är definitivt Breakthrough Defence på Twisted Steel - underbar karta!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Att den fysiska försäljningen minskat är inte så konstigt alls;

1) Dålig PR inför spelet. Spelet är bra, men där var mycket inför spelet som sköttes extremt dåligt. Mycket som folk reagerade mot i spelet är dessutom borttaget. Går inte längre att spela som en enarmad skotska i kilt eller som en enbent mörkhyad nazist.

2) Origin Access. Varför köpa ett spel för 599:- när du kan hyra det i en månad för 149:-? Många spelar det via OA, och blir nog mätta på spelet under den månaden. I vilket fall så har inte den månaden passerat än, för dom som faktiskt kommer köpa det.

3) BF-V Vouchers. BF:V är bundlat med RTX-kort. Det är nog ingen gigantisk % av spelarna som skaffat sig spelet på detta sättet, men som man säger; every little bit helps (or in this case, "stjelps".)

4) "Fysisk försäljning omegalul!". Fysisk försäljning minskar mer och mer för varje år. Fler och fler köper digitala kopior. Det är två år sedan BF:1 lanserades. Det är två år av nedåtgående trend. Hade faktiskt blivit väldigt förvånad om den fysiska försäljningen inte hade gått neråt.

Gällande spelet i sig så anser jag att det är bra. Lite opolerat, men väldigt kul. Har redan spelat det 3 gånger så länge som BF:1 och lär fortsätta spela det ett tag till. Att säsongspass är passé och att all framtida DLC är gratis är både bra och på tiden. 90% av folk som gnäller på spelet har antagligen inte spelat det själv utan ekar bara vad dom hört andra säga. Sen så är det ju så fruktansvärt inne att gnälla på EA och DICE (även om det har viss merit.)

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Känns som det enda relevanta är mängden samtidiga användare/spelare eftersom det kan "köpas" på så många sätt.

Visa signatur

Moderkort: MSI MPG X570 Gaming plus CPU: Ryzen 7 5700X3D
RAM: Crucial Ballistix 16GB DDR4 3600 MHz Kylning: Noctua NH-D15 chromax.black Lagring: 4 x Samsung 840 Pro 500GB
Grafikkort :Sapphire Radeon™ RX 6950 XT PURE NITRO+ Nätaggregat: EVGA SuperNOVA 750 G2
Chassi: Fractal Design Define Vision S2 Blackout Monitor: HP OMEN 27 & Acer XF270HUC
Tangentbord: Corsair Gaming Strafe RGB MX SILENT Mus: SteelSeries Rival 700

Permalänk
Medlem

Allt mer köps digitalt, så det är ju ingen överrakning.
Mer intressant att se hur många som betalar för spelet alls, antingen genom köp eller via (betald) Origin Access.

Skrivet av Commander:

... spel är något EA inte längre levererar. Utan de leverar en tjänst, "Game as Service".

EA har gjort en perfekt storm om sitt anseende. ...
Activison, Blizzard, 2K, Ubisoft är nästa. ...

Ligger mycket i det. Activision har rasat på börsen. EA har sjunkit 40% sedan toppnoteringen i juli.
Juridiskt tveksamma Lootboxes (uppemot 50% av EAs intäkter, på väg att förbjudas i flera länder) och "Game as a Service" gör att EA och faller med sitt anseende bland kunderna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

Att den fysiska försäljningen minskat är inte så konstigt alls;

1) Dålig PR inför spelet. Spelet är bra, men där var mycket inför spelet som sköttes extremt dåligt. Mycket som folk reagerade mot i spelet är dessutom borttaget. Går inte längre att spela som en enarmad skotska i kilt eller som en enbent mörkhyad nazist.

2) Origin Access. Varför köpa ett spel för 599:- när du kan hyra det i en månad för 149:-? Många spelar det via OA, och blir nog mätta på spelet under den månaden. I vilket fall så har inte den månaden passerat än, för dom som faktiskt kommer köpa det.

3) BF-V Vouchers. BF:V är bundlat med RTX-kort. Det är nog ingen gigantisk % av spelarna som skaffat sig spelet på detta sättet, men som man säger; every little bit helps (or in this case, "stjelps".)

4) "Fysisk försäljning omegalul!". Fysisk försäljning minskar mer och mer för varje år. Fler och fler köper digitala kopior. Det är två år sedan BF:1 lanserades. Det är två år av nedåtgående trend. Hade faktiskt blivit väldigt förvånad om den fysiska försäljningen inte hade gått neråt.

Gällande spelet i sig så anser jag att det är bra. Lite opolerat, men väldigt kul. Har redan spelat det 3 gånger så länge som BF:1 och lär fortsätta spela det ett tag till. Att säsongspass är passé och att all framtida DLC är gratis är både bra och på tiden. 90% av folk som gnäller på spelet har antagligen inte spelat det själv utan ekar bara vad dom hört andra säga. Sen så är det ju så fruktansvärt inne att gnälla på EA och DICE (även om det har viss merit.)

Precis, fysiska försäljningssiffror betyder mindre och mindre även om inte får glömma bort att det är långt från alla runt om i världen som sitter på snabb uppkoppling utan begräsningar, så att den är så pass svag tror jag ändå inte betyder att man ska räkna bort detta som ett tecken på sämre försäljning överlag.

Punkt 1 tror jag är den stora anlendningen. PR-arbetet med detta spel har varit absurt dålig. Till att börja med så lyckades man trycka på en öm punkt med trailern på kvinnan med protesarmen. Tanken var god, men det blev liksom att ta det ett steg för långt och förlöjliga det hela.

För det andra så hade en mer cinematisk trailer passat bättre mot slutet, det alla vill se och blir hypade av är snygga gameplay-montage som visar upp hur det faktiskt ser ut när man spelar, sånt var det inte mycket av. Valet av karta för alphan tror jag blev ett annat snedtramp. Det är kul att kunna spela på snöbana igen och visst var det väl snyggt, men dels så verkar kartan vara den absolut minst populära i spelet so far (jag avskydde den), utöver det hade de ju överdrivit snöeffekten så det knappt gick att se ordentligt innan det patchades ned slutligen.

Var totalt opepp på spelet, men har kikat gameplay från några av mina favoriter som är BF-nördar och det ser faktiskt riktigt kul ut! Kommer garanterat att köpa det, men avvaktar nog lite till när de putsat till spelet lite mer eftersom det fortfarande inte verkar vara superpolerat.

Jag får fortfarande rysningar av denna. Ett mästerverk till trailer!

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Lanserar man ett spel som är klart till 50% så får man kanske även 50% mindre försäljning?
Nej, tycker personligen inte om det som hänt med BF. Det var faktiskt bättre förr.

Visa signatur

"Trust Me, I'm an Engineer"

Permalänk

Är personligen trött på det dåtida och väljer att lägga min tid på andra spel tills dess det kommer ett BF-spel i mer nutida miljöer, eller tills dess man gör någon annan förändring.

Visa signatur

Define S | Seasonic Focus Plus 850w | Asus TUF Gaming X670E-PLUS | AMD 7800X3D + Noctua NH-D15 | 2x16GB GSkill DDR5 6000Mhz | Asus RTX 4070 TUF OC | Samsung 980 PRO 2TB | iFi Audio Zen Dac Signature + iFi Audio Zen Can Signature 6XX Amp | Sennheiser HD650 + Elgate Wave:3 | Acer XB271H | Dell U2412M

Permalänk
Avstängd
Skrivet av dlq84:

Kritisera och använda invektiv mot sina fans är väl knappast en bra marknadsföringsstrategi.

Vad säger du? Det är ju bara rasisterna/sexisterna som inte köpt spelet ~EA.