FZ recenserar Far Cry: New Dawn – underhållande action i slarvig förpackning

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Framför datorn
Registrerad
Nov 2013
Skrivet av Zemlan:

Lite tveksam till detta. Gillade femman men stilen att allt blir så färgglatt osv bara för att världen går under är jag inget fan av. Vet inte, föredrar stilen i tex Mad Max-spelet (kungligt spel förövrigt) eller Fallout.

Avvaktar nog till nästa spel som står mer på egna ben förhoppningsvis. Kan ju iofs knipa det på ngn rea ev.

Galet bra. Klarade aldrig ut det för jag sket fan på mig när fienden gick från människor till monster, haha! Men minns att det var så galet snyggt och familjedatorn klarade av det med bravur t.om. Good times.

Skickades från m.sweclockers.com

Sista delen var skitsvår. Fullt med raketskjutande stora monster. Hatade Trygen (tror att dom hette så) som slog ihjäl en på ett eller två slag

Coca Cola missbrukare
AMD älskare
Katt älskare

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2015

Att utvecklarna känner tidspress är något som är allt för vanligt i dagens läge. Börjar bli riktigt less på att spel antingen ska vara halv klara eller är bombade med mikro transaktioner. Eller varför inte både och? ...

NZXT H400i | MSI Z390M Edge| i7 9700K | NZXT x62 Kraken | MSI GTX 1080 Ti Lightning X | 16GB Corsair Vengeance DDR4 | Samsung 960 EVO | Corsair RM750X

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Summer '79
Registrerad
Maj 2002

Blir inget köp, tack för varningen

▩ Monitor: ASUS 27" ROG Swift ▩ CPU: Intel Core i7 4770K @ 4.2Ghz ▩ Motherboard: Asus Maximus VI Hero ▩ GPU: ASUS 2080 Ti STRIX OC @ 160Mhz+ core / 700Mhz+ memory ▩ Memory: Kingston Beast 16GB @ 2400Mhz ▩SSD: Samsung 860 EVO ▩ PSU: Corsair AX 860W 80+ Platinum ▩ Chassi: Corsair Obsidian 750D ▩ 3Dmark Time Spy: 11047 ▩ Valley Benchmark: 6802

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Östergötland
Registrerad
Sep 2017

Med tanke på prisetlappen så är denna spel prisvärd om man gillar singelplayer fps spel..
Kan varmt rekommendera den, för storyns skull bör man ha spelat 5:an först.

Amd Ryzen 2700x, MSI GTX1080ti Gaming X, Corsair Vengeance 16gb 3000mhz, MSI Gaming X470, Cooler Master AIO 240 RGB, Samsung 850 Evo 250gb, Kingstone 240gb, Micron 250gb m.2, InWin 303