Kommer mitt meddelande att levereras? FB messenger.

Permalänk
Medlem

Kommer mitt meddelande att levereras? FB messenger.

Hej, jag har en fråga. Jag har skickat några meddelanden till en person via Facebook messenger-appen.
Meddelandena står som skickade men inte levererade.
Och då kommer vi till min fråga.
Kommer mina meddelanden att levereras när hon/han får data-anslutning även om jag har loggat ut från min Facebook messenger profil?

Tacksam för svar.

/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Inaktiv

https://www.mumsnet.com/Talk/geeky_stuff/2986469-Do-Facebook-...

"If their phone is off it will display an empty white circle (not sent) then a blue tick in a white circle (sent but not received), then when they turn on their phone it will turn into a white tick in a blue circle (received but not seen) and then when they see it, it shows their profile picture."

Verkar som det

Permalänk
Inaktiv

Ja. Det är skickat till facebooks servrar och kommer levereras när personen loggar in.
Ungefär som att skicka mail.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon273333:

https://www.mumsnet.com/Talk/geeky_stuff/2986469-Do-Facebook-...

"If their phone is off it will display an empty white circle (not sent) then a blue tick in a white circle (sent but not received), then when they turn on their phone it will turn into a white tick in a blue circle (received but not seen) and then when they see it, it shows their profile picture."

Verkar som det

Skrivet av anon42512:

Ja. Det är skickat till facebooks servrar och kommer levereras när personen loggar in.
Ungefär som att skicka mail.

Tack så mycket.

Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem

Har samma problem, personen i fråga försöker få tag i mig. Ser att hen är aktiv 1 min sedan, 3 min sedan, etc. Har pågått i ca 2 timmar nu.. Meddelandet vägrar att levereras.
Fix?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Evolved: Logga ut och sedan in igen.