EK 360 rad, mini Pump/res, fan hub, extensions, LM

Permalänk
Medlem

EK 360 rad, mini Pump/res, fan hub, extensions, LM

Jag antar att det är min tur för en "vårrensning", så säljer jag några intressanta saker som bara ligger hemma. Allt är i jättefint, vågar jag säga nästan nyskick Priserna är ca 60% av nypris, så säljer gärna inte för lägre än priserna man hittar nedan.

[SÅLD] 1. Radiator EK-CoolStream 360 SE - välkänd radiator, 3x120mm, 30mm tjock. 12 långa och 12 korta skruvar samt insexnyckel medföljer, allt i originalförpackning.

Pris: 450 kr + frakt.

[SÅLD] 2. Phanteks Extension kit, Blå - 50 cm långa; 24-pin, CPU 8-pin, 2x PCI 6+2pin och akrylkammar. Slänger in också 3 st 14-pin svarta kammar för någon som har ett grafikkort med 8+6 ström.

Pris: 150 kr + frakt

[SÅLD] 3. Alphacool DC-LT pump+top+res combo - superkompakt combo, består av Alphacool DC-LT 3600 Ceramic pump, Alphacool DC-LT Plexitop och Alphacool DC-LT indivituell reservoar. Reservoaren kan man ta bort och använda endast pump+top, men inte reservoaren separat. Klarar en radiator och en komponent (ett vattenblock) utan problem. Jag har dock inte testat den för mer än så. Skickar med också en sådan pump - samma form som den andra fast inte så kraftfull och lite tystare.

Pris 430 kr + frakt.

[SÅLD] 4. Phanteks Fan Hub - enkel fläktkontroller, klarar 6 fläktar och styr dem med PWM signal från moderkortet. Extra ström är inte obligatorisk om PWM-kontaktet klarar belastningen (t.ex W_Pump som går upp till 18W)

Pris 120 kr + frakt

5. Thermal Grizzly Conductonaut Liquid Metal - världskänd LM som används för delidding. Använt för en processor och det räckte med en liiiiiten droppe, finns mycket kvar. Lätt att jobba med, och ger fantastiska temps.

Pris 50 kr + frakt.

Som vanligt, prioriterar jag upphämtning i Göteborg, men det går också att skicka grejerna efter förskottsbetalning via Swish. De mindre produkterna skickas med PostNords Blå Påse S (39 kr), pumpen och radiatorn skickar jag med Skicka Direkt. Pumpen ska kosta 63 kr och radiatorn antigen 63 eller 95 kr, eftersom den väger farligt nära 1 kilo och jag vet inte om lite extra tejp och omslagspapper ryms inom denna gräns och hyr exakta mina eller postombudets vågar är.

Hälsningar!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Acer 27" Predator XB271HU G-Sync 165Hz; AMD Ryzen 9 5900X, RTX 4090; MSI MEG X570 ACE; 32GB Corsair Vengeance @ 3400 MHz; 500 GB NVMe + 1000GB NVMe + 1000 GB SSD; Lian Li O11 ROG Edition; Custom loop EKWB, 360 PE+360 SE, Phanteks T30 + Noctua A12x25.

Permalänk
Medlem

Tar du 130kr inkl frakt för fläktkontrollern?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

tar thermal grizzly för 50kr plus frakt.

Visa signatur

8700K@5.3 Custom loop ASUS ROG STRIX Z370-E GAMING 16GB Crucial Ballistix Sport White 3000Mhz cl15 Samsung 960 Pro 512gb Seagate Baracuda 1TB * 2 EVGA GTX 980 TI SC ACX2.0 Corsair Rm 850i lian li pc-o11 dynamic ACER 24" XB240H 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av GeoTD:

Jag antar att det är min tur för en "vårrensning", så säljer jag några intressanta saker som bara ligger hemma. Allt är i jättefint, vågar jag säga nästan nyskick Priserna är ca 60% av nypris, så säljer gärna inte för lägre än priserna man hittar nedan.

1. Radiator EK-CoolStream 360 SE - välkänd radiator, 3x120mm, 30mm tjock. 12 långa och 12 korta skruvar samt insexnyckel medföljer, allt i originalförpackning.

Pris: 450 kr + frakt.

2. Phanteks Extension kit, Blå - 50 cm långa; 24-pin, CPU 8-pin, 2x PCI 6+2pin och akrylkammar. Slänger in också 3 st 14-pin svarta kammar för någon som har ett grafikkort med 8+6 ström.

Pris: 150 kr + frakt

3. Alphacool DC-LT pump+top+res combo - superkompakt combo, består av Alphacool DC-LT 3600 Ceramic pump, Alphacool DC-LT Plexitop och Alphacool DC-LT indivituell reservoar. Reservoaren kan man ta bort och använda endast pump+top, men inte reservoaren separat. Klarar en radiator och en komponent (ett vattenblock) utan problem. Jag har dock inte testat den för mer än så. Skickar med också en sådan pump - samma form som den andra fast inte så kraftfull och lite tystare.

Pris 430 kr + frakt.

4. Phanteks Fan Hub - enkel fläktkontroller, klarar 6 fläktar och styr dem med PWM signal från moderkortet. Extra ström är inte obligatorisk om PWM-kontaktet klarar belastningen (t.ex W_Pump som går upp till 18W)

Pris 120 kr + frakt

5. Thermal Grizzly Conductonaut Liquid Metal - världskänd LM som används för delidding. Använt för en processor och det räckte med en liiiiiten droppe, finns mycket kvar. Lätt att jobba med, och ger fantastiska temps.

Pris 50 kr + frakt.

Som vanligt, prioriterar jag upphämtning i Göteborg, men det går också att skicka grejerna efter förskottsbetalning via Swish. De mindre produkterna skickas med PostNords Blå Påse S (39 kr), pumpen och radiatorn skickar jag med Skicka Direkt. Pumpen ska kosta 63 kr och radiatorn antigen 63 eller 95 kr, eftersom den väger farligt nära 1 kilo och jag vet inte om lite extra tejp och omslagspapper ryms inom denna gräns och hyr exakta mina eller postombudets vågar är.

Hälsningar!

Läs hela annonsen här

Hej,
Jag köper nr 1,2,3 för utsatt pris
Grejerna behöver skickas så givetvis så betalar jag frakt

Mvh

Permalänk

Kan hämta radiatorn, 350kr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@IluvBread: thomson hann före dig, tyvärr!

Visa signatur

Acer 27" Predator XB271HU G-Sync 165Hz; AMD Ryzen 9 5900X, RTX 4090; MSI MEG X570 ACE; 32GB Corsair Vengeance @ 3400 MHz; 500 GB NVMe + 1000GB NVMe + 1000 GB SSD; Lian Li O11 ROG Edition; Custom loop EKWB, 360 PE+360 SE, Phanteks T30 + Noctua A12x25.