Problem med steelseries möss (angle snapping problem)

Permalänk

Problem med steelseries möss (angle snapping problem)

Hej, jag har problem med just angle snapping functionen. Jag har testat steelseries rival 600 först, trodde musen var trasig så jag fick en ny, samma problem hade jag även med den nya rival 600.

Så jag lämnade tillbaka den också och struntade i att köpa en annan och använde min gamla (sensei) från 2015.
Angle snapping på den musen har fungerat hela tiden, jag är beroende av den fuktionen så jag fortsattre med den tills idag, då sensoren lägger av.

Jag gick idag och köpte en sensei 310 idag, inte heller på den fungerade angle snapping..

Har kontaktat steelseries utan framgånmg, googlat, formaterat dator m.m. Inget har hjälpt mig, avinstallerat SSE och drivrutiner hit och dit.

Någon som kan hjälpa mig? vad kan jag göra?

Jag använder windows 10

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-H87M-D3H mATX - Hårdisk: 1TB Seagate Barracuda 7200rpm 64MB - Nätaggregat: Corsair RM 650W 80+ Gold Modulär - Chassi: Cooler Master Centurion 6, Svart/Silver - Grafikkort: EVGA GeForce GTX 770 2GB SC ACX - Processor: Intel Core i5 4670K 3.4 GHz (Haswell) - Internminne: Corsair 8GB (1x8GB) CL10 1600Mhz VENGEANCE

Permalänk

Ingen som vet någon lösning? någon som har steelseries sensei eller rival, som kan se om de har samma problem? vet att det inte många som använder just angle snapping

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-H87M-D3H mATX - Hårdisk: 1TB Seagate Barracuda 7200rpm 64MB - Nätaggregat: Corsair RM 650W 80+ Gold Modulär - Chassi: Cooler Master Centurion 6, Svart/Silver - Grafikkort: EVGA GeForce GTX 770 2GB SC ACX - Processor: Intel Core i5 4670K 3.4 GHz (Haswell) - Internminne: Corsair 8GB (1x8GB) CL10 1600Mhz VENGEANCE