Asus lanserar fler trädoftande ProArt-chassin

Permalänk
Melding Plague

Asus lanserar fler trädoftande ProArt-chassin

ProArt PA401 för den som gillar glasspinnar, ProArt PA602 om bibliotek och lädersoffor faller i smaken.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Hedersmedlem

PA602 Wood var ett av få chassin som fått mig att känna "det där vill jag ha".

Men vad är det nya? Färgen? För inet har sålt det i minst 7 månader. För 3699 kronor, så köplusten försvann lite där.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thomas:

Men vad är det nya? Färgen? För inet har sålt det i minst 7 månader. För 3699 kronor, så köplusten försvann lite där.

Här låter det som att alltihopa är nya färgvarianter av befintliga chassin:

"ASUS today announced Retro Brown and Modern Black colorways for the ProArt PA602 Wood Edition case, and a Beige colorway for the PA401 Wood Edition case. These desktop PC cases infuse natural elements with carefully crafted hardware to produce something simultaneously earthen and impossibly clean. These latest colorways for the PA401 and PA602 take the pursuit of organic perfection further, bringing retro colors and rustic tones to vivid life."

-- https://www.techpowerup.com/341737/asus-unveils-proart-pa401-...

Visa signatur

Desktop spel m.m.: Ryzen 9800X3D || MSI X870 Tomahawk Wifi || MSI Ventus 3x 5080 || Gskill FlareX 6000 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Arbetsstation: Ryzen 7945HX || Minisforum BD790i || Asus Proart 4070 Ti Super || Kingston Fury Impact 5600 65 GB || WD SN850 2TB || Samsung 990 Pro 2TB || Fractal Ridge
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

PA602 Wood var riktigt snygg, men den gamla svarta färgen som redan fanns på Inet, men i MATX tack!

Körsbär(?) var också snygg men inte som den svarta.

Visa signatur

Observera att i 0.6.0 av Custom SweC så finns det en bugg som gör att du måste uppdatera manuellt! Gör det här
Custom SweC - Optimerar utseendet på Sweclockers. 4 Okt : v0.6.1 Dölj namnen i top/notifications menyn!
Installera Custom SweC UserCSS

Permalänk
Medlem

Nu hade jag inte tänkt köpa ett nytt chassi på en tid, ProArt PA401 Wood Edition beige det kommer jag inte kunna motstå.

Permalänk
Redaktion
Teknikredaktör
Skrivet av Thomas:

Ordet "fler" föll bort ur rubriken - tack!

Permalänk
Medlem

"ProArt PA602 Wood Edition. Kan det bli mer Scandinavian Design än så här? Ribban är höjd."

Ja...Det kan det faktiskt - Fractal North.