Permalänk
Medlem

Ryxen 3700x MSI EDGE WIFI X570

Ryzen7 3700x MSI Gaming Edge x570

MODERKORT OCH CPU SÄLJES SOM PAKET EJ SEPARAT!!! MODERKORT OCH CPU SÄLJES SOM PAKET EJ SEPARAT!!!

MSI MPG X570 GAMING EDGE WIFI, Socket-AM

https://www.komplett.se/product/1132542/datorutrustning/dator...

AMD Ryzen 7 3700X Processor

https://www.komplett.se/product/1132194/datorutrustning/dator...

suttit monterade i cirka lite över 1 vecka.... låg i kartong innan jag hade tid att sätta ihop prylarna i nån månad innan...

Nya med andra ord med minimalt slitage och användande....

Säljes för4500 kr
priset är prutat och klart prutat och klar prutat och klart.

jag skickar sakerna efter jag fått pengarna insatta på kontot via swish lr via banköverföring.
jag har sålt saker här över åren och aldrig varit nåt problem.... men det går lika bra att hämta upp sakerna hemma hos mig i Lindesberg.....

Som sagt jag skickar endast grejerna efter pengarna sitter på mitt konto! men som sagt går dem att hämta upp hos mig lika gärna.

Nypris 6580kr..... använt cirka en vecka.....
Köpt mig ett intelsystem igen då jag känner mig mest hemma med intel därav försäljningen.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

är det fast pris eller budgivning? jag kan tänka mig 4500kr + frakt om det är fast pris.
vill jättegärna se kvitto innan köp så man är på den säkra sidan att det finns viss garanti kvar.

Permalänk
Medlem

Tar gärna det om ovanstående drar sig ur, 4700+upphämtning

Visa signatur

Project AI (där fritiden inte räckt till...) | i7-14700 | Nvidia RTX A6000 | Vardagsrumsdator I | Casemoddat NR200P Sakura Limited Ed. SFF | Ryzen 5900X | ROG Strix 3080 White | ROG Crosshair VIII Impact X570 mini-DTX | CM SFX Gold 850W White | Kraken Z68 White AIO | Sennheiser HD 800 genom Aune X1S DAC + Onkyo A/V Receiver | LG OLED 77"| Vardagsrumsdator II | Casemoddat Lian Li O11 med optical-bonded transparent LCD i sidopanel och frontglas | i7-14700F | RTX 4070 | Thermalright FN240 AIO | LG OLED 42" | Macbook Pro 14" M1 Pro | Surface Pro i7 |