Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Google Chrome blir svart.

Har ett väldigt konstigt problem.
Sedan tre veckor tillbaka när jag startar datorn och skall öppna chrome så är hela sidan svart.
Ser inte ens sökfältet, allt bara svart. Startar jag om datorn blirt det bra igen.
Men om jag stänger av och slår på datorn är det svart. Har letat och letat utan att hitta lösning på problemet.
Hoppas någon här inne sitter på en lösning.

Har testat att köra Advanced System Repair Pro men utan resultat.
Inaktiverat alla tillägg i Chrome utan resultat.
Avistallerat och installerat om Chrome utan resultat.

BLIR TOKIG!

Permalänk
Medlem
Skrivet av CesarNero:

Har ett väldigt konstigt problem.
Sedan tre veckor tillbaka när jag startar datorn och skall öppna chrome så är hela sidan svart.
Ser inte ens sökfältet, allt bara svart. Startar jag om datorn blirt det bra igen.
Men om jag stänger av och slår på datorn är det svart. Har letat och letat utan att hitta lösning på problemet.
Hoppas någon här inne sitter på en lösning.

Har testat att köra Advanced System Repair Pro men utan resultat.
Inaktiverat alla tillägg i Chrome utan resultat.
Avistallerat och installerat om Chrome utan resultat.

BLIR TOKIG!

Testat att stänga av hårdvaruacceleration? Testa detta: https://www.youtube.com/watch?v=-1K40EiTXBs

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk

@Zachtionman: Verkar faktiskt fungera!
Tackar ödmjukast för tipset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CesarNero:

@Zachtionman: Verkar faktiskt fungera!
Tackar ödmjukast för tipset.

Så bra! Surfa vidare 😎

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem

Trådlyft! =D

Även jag har samma problem med Chrome.

Men för mig är det svart hela tiden, så vet inte riktigt hur jag ska ta mig in och slå av hårdvaruacceleration när jag inte ser någon text eller inställningar?

Är det någon som har förslag?

Permalänk
Medlem

@mr_c: Om du använder Windows. Högerklicka på genvägsikonen och välj egenskaper. I fältet "mål" lägg in ett mellanslag i slutet och klistra in: --disable-gpu

Visa signatur
Permalänk
Medlem

@lassekongo83: Tack! Det fungerade