Permalänk
Medlem

ASUS PG348Q 100hz

Hej, har nu bestämt mig för att göra några ändringar i grottan och väljer därför att lägga ut min skärm här så att den kan få sig en ny ägare.

Den är inköpt på CDON.se i Februari 2018(kvitto finns vid begäran av köpare).
Jag är även intresserad utav byte mot ASUS PG279q + pengar eller likvärdig skärm, jag har möjlighet att lägga till en slant in-case.

Skärmen är i väldigt bra skick, den har suttit på väggen, väldigt lite BLB, endast lite i vänster hörn, som dock inte märks när den används. Inga döda pixlar, inga repor.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Sitter på en PG279Q, inköpt i höstas. Minimalt med BLB och bra skick. Hur mycket mellanskillnad hade du tänkt för ett byte?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wefod:

Sitter på en PG279Q, inköpt i höstas. Minimalt med BLB och bra skick. Hur mycket mellanskillnad hade du tänkt för ett byte?

Bor du I Skåne? Vi kan diskutera detta

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Budar 5000 och hämtar 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@haiu: Bor i Småland men brukar ha vägarna förbi. Jag tror att jag har sparat alla tillbehör och har också kvar originallådan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wefod:

@haiu: Bor i Småland men brukar ha vägarna förbi. Jag tror att jag har sparat alla tillbehör och har också kvar originallådan

Är du i närheten nästa vecka tro? Tänker ungefär 1000- 1500 i mellanskillnad. Om det nu är så att du är i närheten byter jag gärna!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej inte sugen på ett byte mot 49 tum ultrawide 1ms 144hz ?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av KiteZ:

Hej inte sugen på ett byte mot 49 tum ultrawide 1ms 144hz ?

Skickades från m.sweclockers.com

Njaa inte så sugen på en UW faktiskt, säljer senna för att skaffa 2st skärmar