Dell UltraSharp U3415W bytes mot 34"+ 100hz+ med pengar mellan

Permalänk
Medlem

Dell UltraSharp U3415W bytes mot 34"+ 100hz+ med pengar mellan

Som rubriken lyder kollar jag intresset av ett byte av en mer renodlad spelskärm mot min mer arbets-orienterade skärm.

Kan även vara aktuellt att sälja min skärm om jag får ett bud som är för bra för att motstå. Den har inte kvar garanti men kostar precis lika mycket ny idag som när jag köpte den.

Skärmen är i perfekt skick, inga skönhetsfel och inga döda pixlar. Väldigt lite BLB. Har kvar orginalkartong.
Min skärm: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2927100

Det jag är ute efter är minst 34" ultrawide med 100+hz, helst G-sync. Eventuellt kan jag tänka mig en 27" 144hz-skärm också.

Hör av er så får vi se om det blir en bra matchning!

Kan mötas upp i Uppsalatrakten för ev byte/test/etc. Skickar helst inte, men vid en perfekt affär kan det ordnas.

Har nån referens i referenstråden, men gjort ett gäng affärer med andra här som går att kolla upp.

Mvh // Håkan

Läs hela annonsen här

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk

Hallå!

Jag har en AOC AGON AG271QX som jag funderar på att byta till en skärm mer anpassad för redigering och arbete. Skärmen är i väldigt fint skick och stödjer Freesyc med Nvidiakort också.

MVH
André