Glorious GMMK Compact 60% RGB Cherry mx silent röda + Gateron Bruna. Hotswap mekaniskt tangentbord

Permalänk

Glorious GMMK Compact 60% RGB Cherry mx silent röda + Gateron Bruna. Hotswap mekaniskt tangentbord

Hejsan!

köpte detta tangentbord för att kunna ta med till skolan utan problem. Men nu har vi bara distansundervisning och jag har ett tangentbord hemma så jag har inget behov av ett till som ligger och skräpar.

Switcharna som följer med är Cherry Mx silent röda(väldigt tysta och bra för nattugglorna) och gateron bruna för dom som vill skriva med lite känsla. (gateron bruna är samma typ av switch som Cherry mx bruna.)
Flätad kabel medföljer. Samt PBT Keycap set från KBDFANS Keycapsen som säljs med varan
Den har rgb och det lyser ganska bra igenom keycapsen.

Det är hotswap så om switcharna du får med inte duger kan man köpa egna. Ett perfekt tangentbord för dom som vill göra det till sitt eget!

Har några repor men inget för stort.

Har elektronisk information om köpet.

Pris: 900kr. Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.
Går bra att skicka (blir isåfall skicka lätt med posten, har inte vägt det men max 95kr).
Om det skickas va bered på att få betala innan.
//Noel

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Följer båda brytarseten med? Isf köper jag!

Permalänk

@DrUtvald: båda följer med! har inget behov av switchar som bara ligger och skräpar

Permalänk
Medlem
Skrivet av noel1234noel:

@DrUtvald: båda följer med! har inget behov av switchar som bara ligger och skräpar

900 ink frakt?

Permalänk

@DrUtvald: 900kr plus frakt. kommer kosta sammanlagt cirka 995kr. troligen mindre. fortsätt i pm

:D
Permalänk
Medlem

1000 plus frakt

Permalänk

Bra deal må jag säga. 👍

Permalänk