ASUS GeForce GTX 1650 Strix Gaming OC 4GB

Permalänk

ASUS GeForce GTX 1650 Strix Gaming OC 4GB

Har ett ASUS GeForce GTX 1650 Strix Gaming OC 4GB i burken just nu, fick dock ett kalas pris på ett rtx 2060 kort som jag nu ska byta till.

Köptes på netonet för 3 månader sedan.

Tänkte mig 1000kr för kortet. Bor en bit utanför Göteborg. Men kan mötas centralt för avlämning.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Om du under förmodan ändrar dig och kan tänka dig skicka det så har du 1000+frakt av mig.

Permalänk
Skrivet av elixyr:

Om du under förmodan ändrar dig och kan tänka dig skicka det så har du 1000+frakt av mig.

Vart bor du?:) kör en del mot växjö till och från, så går att ta det den vägen med.

Kan eventuellt lösa transport. Men behöver köpa en låda för transporten i så fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexandersson91:

Vart bor du?:) kör en del mot växjö till och från, så går att ta det den vägen med.

Kan eventuellt lösa transport. Men behöver köpa en låda för transporten i så fall.

Norrköping så det är ju en bit

Du kan köpa färdiga lådor på posten

Blå box M: 99 kr
310 × 240 × 26 mm
(innermått) Bara lägga kortet i sin ESD påse med lite tidningspapper runt om i värsta fall.

Permalänk
Hedersknyffel

Även jag slänger in ett bud på tusenlappen och bor i Jönköping så om du passerar ner mot Växjö så kan vi säkerligen styra upp en dejt i närtid. Alternativt så kommer jag passera Borås i veckan:)
(förutsatt att ni inte redan har en deal på gång!)

Permalänk
Skrivet av Freemax:

Även jag slänger in ett bud på tusenlappen och bor i Jönköping så om du passerar ner mot Växjö så kan vi säkerligen styra upp en dejt i närtid. Alternativt så kommer jag passera Borås i veckan:)
(förutsatt att ni inte redan har en deal på gång!)

Har inte avtalat nått än, så inget är sålt. Jag kan gå med på att lösa båda delar, antingen via att lämna av, eller att skicka. Det beror väl egentligen på vem av er som är mest intresserad av kortet jag tänkte 1000kr för kortet, men vill nån av er ha det mer än andra så är det fritt fram att erbjuda en större summa Har skrivit i inlägget att jag hellre vill lämna av kortet än att skicka via postmord. Då postmord är som sagt postmord.

Permalänk

@Freemax:
I och med att jag inte fick något svar från andra killen. Så förutsätter jag att kortet inte är aktuellt.

Hade tänkt åka till Växjö nästa vecka fredag, så finns möjlighet att droppa av kortet påvägen.

Är det fortfarande av intresse?:)

Permalänk
Hedersknyffel

@Alexandersson91
Jag trodde er affär gick i lås så jag köpte mig ett annat kort. Tack ändå & hoppas du får det sålt

Permalänk
Medlem

Mitt bud på 1000+frakt är fortfarande aktuellt.

Permalänk
Medlem

Blev det sålt?

Permalänk

Nej det är inte sålt

Permalänk
Medlem

@Alexandersson91:

Jag kan tänka mig erbjuda 1000kr för den samt mötas upp i Gbg

Permalänk

Då har kortet blivit sålt med IP i Göteborg Tack för alla intressenter!

Permalänk
Medlem

såld?

Visa signatur

JJ

Permalänk
Skrivet av josip_84:

Yes