Permalänk
Inaktiv

@SanTeoX: Den gamla serien och lite annat från Disney är säkert på G. Då jag tror USA har de gamla serierna från Ducktales.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Petterk:

Du behöver inte betala extra, för den kommer inte komma till tjänsten innan hemvideo-fönstret.

Du kommer inte ens kunna betala extra.

Alternativet är ju att vänta 1,5-2 år tills serierna kommer på blu-ray / UHD blu-ray.

Disneys filmer (och serier) kommer säkert till TVOD också när de väl nått hemvideo-stadiet, men ingen använder TVOD så SVOD (prenumeration) eller fysisk utgåva är de alternativ som finns i praktiken.

Mulan släpptes på Disney+ för $30 så sen får du säga vad du vill om att inte betala extra! Då detta är ett faktum!!! och de kommer att göra detta med fler filmer i framtiden, så hur du en vänder på det så är Disney ett skitföretag...

Visa signatur

Game: Intel Core i9-10940X / 128GB DDR4-3200 RAM | 2 x Nvidia Titan RTX | 2 x 2TB Samsung 970 Evo M.2 SSD
Laptop: Zbook 15 G5
Media:Intel NUC Frost Canyon Tall I7-10710U | EVOLV Shift I5 6600K 16GB RAM GTX 2070 2X500GB 2.M SSd
Consol: Playstation 5, Xbox series X, Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ykalon:

@Zyces: Det är ingen som tvingar dig att betala extra för en film du inte vill se. Jag kommer skaffa Disney+ för Marvel, Star Wars och liknande

Nej kanske inte, me det suger fett att de släpper en film på en betlasite, för $30 ... 280spänn!!!!!!! För en skitfilm. och jag lovar dig att detta kommer disney att göra till standard... Inte undra på att folk hämtar hem filmer illigalt!.

Visa signatur

Game: Intel Core i9-10940X / 128GB DDR4-3200 RAM | 2 x Nvidia Titan RTX | 2 x 2TB Samsung 970 Evo M.2 SSD
Laptop: Zbook 15 G5
Media:Intel NUC Frost Canyon Tall I7-10710U | EVOLV Shift I5 6600K 16GB RAM GTX 2070 2X500GB 2.M SSd
Consol: Playstation 5, Xbox series X, Nintendo Switch

Permalänk
Skrivet av Zyces:

Nej kanske inte, me det suger fett att de släpper en film på en betlasite, för $30 ... 280spänn!!!!!!! För en skitfilm. och jag lovar dig att detta kommer disney att göra till standard... Inte undra på att folk hämtar hem filmer illigalt!.

citerar mitt eget inlägg (sid 11)
"Ang Mulan: ”Bio”filmer kommer att kosta extra, är väl helt naturligt? Dyrt om man är ensam, väldigt billigt om man är 4 pers som kollar."

280 spänn, och du kollar tillsammans med 4 polare, istället för att gå på bio? BILLIGT

Visa signatur

Ryzen 5 3600|Asus X-470|32Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|32Gb DDR4|2060FE
2xE5-2630v3|DL360G9|256Gb|8Tb|Server 2019|4 Windows 10 & 11 VM |
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS2|PS3|PS4|PS5|Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X|

Permalänk
Medlem
Skrivet av adfactory:

citerar mitt eget inlägg (sid 11)
"Ang Mulan: ”Bio”filmer kommer att kosta extra, är väl helt naturligt? Dyrt om man är ensam, väldigt billigt om man är 4 pers som kollar."

280 spänn, och du kollar tillsammans med 4 polare, istället för att gå på bio? BILLIGT

Bara intala du dig att det är billigt! Skulle inte lägga en spänn på en film om jag prenumererar på deras tjänst..
Netflix släpper sjukt mycket filmer och serier, och inte en enda av dem kostar något extra.
Spotify tar inte 199kr för de nya albumen som släpps...
Att folk ens tycker att detta är en ok norm är för mig helt galet... Men tydligen så flyter vatten sakta i vissa forsar...

Visa signatur

Game: Intel Core i9-10940X / 128GB DDR4-3200 RAM | 2 x Nvidia Titan RTX | 2 x 2TB Samsung 970 Evo M.2 SSD
Laptop: Zbook 15 G5
Media:Intel NUC Frost Canyon Tall I7-10710U | EVOLV Shift I5 6600K 16GB RAM GTX 2070 2X500GB 2.M SSd
Consol: Playstation 5, Xbox series X, Nintendo Switch

Permalänk
Skrivet av Zyces:

Bara intala du dig att det är billigt! Skulle inte lägga en spänn på en film om jag prenumererar på deras tjänst..
Netflix släpper sjukt mycket filmer och serier, och inte en enda av dem kostar något extra.
Spotify tar inte 199kr för de nya albumen som släpps...
Att folk ens tycker att detta är en ok norm är för mig helt galet... Men tydligen så flyter vatten sakta i vissa forsar...

Hur många BIOaktuella filmer släpper Netflix? vi pratar inte om Mulan från 1998, den finns och är "gratis"

Visa signatur

Ryzen 5 3600|Asus X-470|32Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|32Gb DDR4|2060FE
2xE5-2630v3|DL360G9|256Gb|8Tb|Server 2019|4 Windows 10 & 11 VM |
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS2|PS3|PS4|PS5|Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zyces:

Mulan släpptes på Disney+ för $30 så sen får du säga vad du vill om att inte betala extra! Då detta är ett faktum!!! och de kommer att göra detta med fler filmer i framtiden, så hur du en vänder på det så är Disney ett skitföretag...

Detta är i USA, Kanada, Australien och Storbritannien bland annat och istället för att släppa den på bio, ett experiment som flera filmbolag gör. Premier access kommer inte till Sverige i nuläget.

Den möjligheten lär försvinna då biobolagen kräver 120 dagars storduks-exklusivitet, annars visar de inte filmen.

Filmen i fråga och andra filmer lär komma på Blu-ray och UHD Blu-ray när hemvideofönstret öppnas upp. TVOD har ingen framtid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av adfactory:

Hur många BIOaktuella filmer släpper Netflix? vi pratar inte om Mulan från 1998, den finns och är "gratis"

Ehh, Netflix släpper filmer hela tiden. Hmmm, Nu menar du säkert big Budget... så.. Triple Frontier, The Irishman, Bright, 6 Underground, kommande The Gray Man, Red Notice - Bara några 2019-2020 som har en budget på 150mil och uppåt... (samma som skitfilmen mulan)

Du kanske inte visste detta men Netflix gör filmer som släpps på Netflix... och helt gratis dessutom, helt crazy!!! eller hur. Vissa släpper de även på BIO för de stollar som fortfarande går på dessa. Typ The Irishman, du vet BIO filmen som blev nominerad til 10 oscars, Gick på Netflix... och ja, HELT GRATIS!!!!! Visst är det bananas!

Visa signatur

Game: Intel Core i9-10940X / 128GB DDR4-3200 RAM | 2 x Nvidia Titan RTX | 2 x 2TB Samsung 970 Evo M.2 SSD
Laptop: Zbook 15 G5
Media:Intel NUC Frost Canyon Tall I7-10710U | EVOLV Shift I5 6600K 16GB RAM GTX 2070 2X500GB 2.M SSd
Consol: Playstation 5, Xbox series X, Nintendo Switch

Permalänk

"Nyligen började det ryktas om att Mulan skulle bli tillgänglig för samtliga prenumeranter i början av december och detta har nu bekräftats av Disney."

Det går inte att se Mulan 2020 på Disney + alls, inte ens för pengar, i december släpps den och kommer inte kosta en spänn...

men som sagt, Du måste inte prenumerera på Disney +, du behöver inte betala för "skitfilmen" Mulan... men du verkar ju allmänt irriterad på prenumerationstjänster, fortsätt tanka gratis från nätet du

Visa signatur

Ryzen 5 3600|Asus X-470|32Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|32Gb DDR4|2060FE
2xE5-2630v3|DL360G9|256Gb|8Tb|Server 2019|4 Windows 10 & 11 VM |
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS2|PS3|PS4|PS5|Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zyces:

Ehh, Netflix släpper filmer hela tiden. Hmmm, Nu menar du säkert big Budget... så.. Triple Frontier, The Irishman, Bright, 6 Underground, kommande The Gray Man, Red Notice - Bara några 2019-2020 som har en budget på 150mil och uppåt... (samma som skitfilmen mulan)

Du kanske inte visste detta men Netflix gör filmer som släpps på Netflix... och helt gratis dessutom, helt crazy!!! eller hur. Vissa släpper de även på BIO för de stollar som fortfarande går på dessa. Typ The Irishman, du vet BIO filmen som blev nominerad til 10 oscars, Gick på Netflix... och ja, HELT GRATIS!!!!! Visst är det bananas!

Du betalar alltså ingen månadsavgift till Netflix? Nice! Hur lyckas man med det?

Grejen med Mulan så som jag förstår det, är ju att dom hoppar över bio och försöker dra in dom stålarna via streaming istället.
Det går ju inte att jämföra att andra tjänster får/har filmer som _gått_ på bio, här snackar vi ju att dom pumpar ut den _istället_ för på bio, och på så sätt försöker tjäna ikapp stålarna som förlorat på att den uppenbarligen inte gått bra i pandemitider.

Permalänk
Medlem

Något som jag har upptäckt med Disney+ är något som jag kommer sakna. Varken i webbläsaren eller i Tv-appen får man någon info om man har sett avsnittet eller filmen.

På Netflix så ser man hur mycket man har sett genom den röda baren, i Disney+ får man ingen indikation om vilka saker man har sett. Kommer bli riktigt knepigt med mitt IQ-fiskpinne. Visst kan man skriva upp eller finns säkert tjänster för det, men man vill ju se det direkt i Appen.

Edit: Rättar mig lite själv här. Verkar som att det ibland visas en blå bar hur långt man har tittat i webbläsaren men inte alltid. Och ibland står det återuppta när man trycker sig in.

Rättar mig själv.
Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Medlem

Hur ser innehållet ut gällande typ Kalle Anka, knattarna, Svarte petter, Luftens hjältar, Darkwin Duck, långben osv 80/90-tal?

Hade lätt betalt dubbelt upp om detta fanns, är det dåligt med detta så struntar jag i tjänsten.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Petterk:

Detta är i USA, Kanada, Australien och Storbritannien bland annat och istället för att släppa den på bio, ett experiment som flera filmbolag gör. Premier access kommer inte till Sverige i nuläget.

Den möjligheten lär försvinna då biobolagen kräver 120 dagars storduks-exklusivitet, annars visar de inte filmen.

Filmen i fråga och andra filmer lär komma på Blu-ray och UHD Blu-ray när hemvideofönstret öppnas upp. TVOD har ingen framtid.

Jag är inget fan av TVOD men det verkar ju ha funkat ganska bra för exempelvis Itunes.

Men man får ju se till situationen. Har ett bolag producerat filmer där de har räknat med att ta in pengar via biorelease innan de släpps för hemkonsumtion via streaming eller andra media så sitter de i en jobbig sits just nu. Ska de skjuta på alla releaser på obestämd framtid och kanske förlora en massa intäkter, släppa filmerna "gratis" i prenumerationstjänster och förlora intäkter, eller satsa på att få in "biopengarna" från de som verkligen är intresserade, via TVOD exempelvis, innan de släpper innehållet fritt på en SVOD-tjänst som Netflix eller Disney+.

Jag säger inte att de gjorde rätt här, eller fel, men vill vi ha högbudgetfilmer så funkar det inte riktigt att bara släppa dem till streamingtjänster tyvärr. Netflix filmer tas upp som exempel på att det borde gå, men de är inte riktigt högbudget i de allra flesta fallen. Enstaka filmer är inte heller tillräckligt för att locka nya abonnenter till streamingtjänsterna på det sätt som en serie, typ Mandalorian, Game of Thrones eller Stranger Things, kan vara så de tjänar inte särskilt mycket på att göra det. Sen lär det finnas undantag, hade nästa Star Wars släppts exklusivt på Disney+ så hade det kanske kunnat locka en del exempelvis, men jag tror inte det är många filmer som har den dragningskraften. Nu försöker de både äta kakan och ha den kvar dock, Mulan kräver ju både prenumeration och en engångsbetalning i USA, så det kan man förstås se som girigt eller så. Men det handlar ju bara om tidsexklusivitet. Måste du se Mulan nu så får du betala, kan du vänta några månader så räcker det med att du prenumererar på tjänsten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av adfactory:

citerar mitt eget inlägg (sid 11)
"Ang Mulan: ”Bio”filmer kommer att kosta extra, är väl helt naturligt? Dyrt om man är ensam, väldigt billigt om man är 4 pers som kollar."

280 spänn, och du kollar tillsammans med 4 polare, istället för att gå på bio? BILLIGT

Fast de flesta som går på bio gör det för upplevelsens skull och att då betala biopris för en film man hyr är dyrt hur man än vrider och vänder på det. Det kan också jämföras med att köpa en bluray; blurayn är billigare och har dessutom bättre kvalitet plus att du äger filmen för all framtid.

Så även om jag tycker att Zyces är lite väl manisk i sin kritik håller jag inte riktigt med dig heller

Permalänk
Medlem

Appletv. "Verifiera konto" (Disney+). Sagt och gjort, knappar in sexsiffriga koden via mail...... "Verifiera konto" kvar. *Hmmm* Gör om det..... "Verifiera konto" kvar?

I övrigt. Superkanon att äntligen få se säsong sex av Agents of Shield! Men fick en ledsamhetens tår i ögat att inte Darkwing Duck var med. Glömde av att titta efter serien med Timon och Pumba, någon som vet?

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Avstängd
Skrivet av saigon:

Hur ser innehållet ut gällande typ Kalle Anka, knattarna, Svarte petter, Luftens hjältar, Darkwin Duck, långben osv 80/90-tal?

Hade lätt betalt dubbelt upp om detta fanns, är det dåligt med detta så struntar jag i tjänsten.

Jag vet inte riktigt vilka serier du menar men tyvärr är det en del som saknas just när det gäller nittiotals barnprogram. Duck Tales, Luftens hjältar och Darkwing Duck finns inte på tjänsten än här i Sverige. Däremot nya Duck Tales. Goof Troop med Långben och Svarte Petter finns och Bumbibjörnarna.

Permalänk

Japp,har köpt en prenumeration. gärna mer av dom gamla tecknade som man vuxit upp med, eller rättare sagt ett måste 😋 Besviken på att The Mandalorian endast fanns 2 avsnitt av. Men har ju precis startat upp,så hoppas på många förbättringar

Visa signatur

Asus rog crosshair VII Hero x470. AMD 5800x Be quiet dark rock pro 4 cpu kylare. Corsair 3600mhz minne 32gig. Asus tuf 3080 oc grafikkort plus några ssd och mekaniska hårddiskar. Be quiet pure base 500DX vit datorlåda. En samsung G7 32 curved 240hz skärm plus en samsung 24 tum 60hz. Epos hörlurförstärkare. Epos H6pro closed hörlurar. Asus ROG mus och tangentbord

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Beginner:

Appletv. "Verifiera konto" (Disney+). Sagt och gjort, knappar in sexsiffriga koden via mail...... "Verifiera konto" kvar. *Hmmm* Gör om det..... "Verifiera konto" kvar?

I övrigt. Superkanon att äntligen få se säsong sex av Agents of Shield! Men fick en ledsamhetens tår i ögat att inte Darkwing Duck var med. Glömde av att titta efter serien med Timon och Pumba, någon som vet?

Jag var tvungen att avaktivera Ublock för just den sidan. Så har du någon form av adblock så kan det vara värt att avaktivera den tillfälligt. I själva tjänsten så fungerar det med adblock igång dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av snajk:

Jag var tvungen att avaktivera Ublock för just den sidan. Så har du någon form av adblock så kan det vara värt att avaktivera den tillfälligt. I själva tjänsten så fungerar det med adblock igång dock.

Är alltså i Appletvn jag har utropstecknet om att jag ska verifiera kontot. Ingen Ublock där. Får koden via mail som det ska. Så allt det fungerar det är "bara" det att "Verifiera kontot" står kvar hela tiden i appen i Appletvn.

Edit: Felstavning.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Beginner:

Är alltså i Appletvn jag har utropstecknet om att jag ska verifiera kontot. Ingen Ublock där. Får koden via mail som det ska. Så allt det fungerar de är "bara" det att "Verifiera kontot" står kvar hela tiden i appen i Appletvn.

Det var ju värre förstås. Testa att aktivera i en browser kanske?

Permalänk
Medlem
Skrivet av snajk:

Men det var ju så det började. När TV3 köpte in Simpsons så dubbade de, men folk klagade så mycket att de bytte till originalspråk efter bsrs någon vecka har jag för mig.

Det visste jag inte, men TV3 hade ju en kärlek för att göra egna dubbningar, så det kan nog stämma.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gender Bender:

Det visste jag inte, men TV3 hade ju en kärlek för att göra egna dubbningar, så det kan nog stämma.

Om jag inte minns fel så hade tv3 också en egen dubbning till Turtles som sändes runt 90-talets början?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av saigon:

Om jag inte minns fel så hade tv3 också en egen dubbning till Turtles som sändes runt 90-talets början?

Ja, den bättre av dem enligt mig

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Avstängd
Skrivet av saigon:

Om jag inte minns fel så hade tv3 också en egen dubbning till Turtles som sändes runt 90-talets början?

Jo, men Turtles var ju riktat mot barn, så det var inte så konstigt. Simpsons var inte det så det var konstigt.

Permalänk
Medlem

Finns rätt mycket kvalitetsgrejer där för 69 spänn. Inte är det bindande heller. Ingen aning vad begränsningarna är, men jag körde tre helt olika enheter samtidigt i går. LG TV, Chrome, PS4. Alla tre funkade kanon.

Visa signatur

14900KF--Apex Encore--RTX 4090--G.Skill 2x24GB DDR5-8000--Dynamic Evo XL
12900K--RTX 2080Ti--Gigabyte Z690 Aorus Master--4X16GB DDR5 6000
Ljud: Lewitt Connect 6--Shure SM7B
Skärmar: Neo G8 4K 240hz--Huawei 3440x1440 165hz

Permalänk
Medlem

Jag är nöjd med tjänsten so far, Stort utbud och bra kvalitet.
Man kan blanda språk både tal och text efter vad som passar en.

Förstår inte varför det är sånt gnäll om PayPerview, det är väl inget nytt koncept..
Det har funnits på bl.a. Viaplay och andra sportkanaler hur länge som helst, TROTS att man är månadsprenumerant.

Se det så här om Disney ger dig möjligheten att se en Bio aktuell film som kostar ~ 150-170 spänn per person på bio för ca. 300 spänn engångsavgift för hela familjen och du kan titta hur många gånger du vill, det är väl inget att höja ögonbrynen åt förstår inte vad som är så dåligt med det?

Det flesta här går på Bio när det kommer storfilmer som bl.a StarWars och Marvel trots att man redan prenumererar på en till flera streamingtjänster som t.ex på Netflix, Cmore, Viaplay och är det knappast gratis, en biokväll med allt lullull brukar landa på mellan 250-500 spänn per person.

Visa signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / XBSX /Switch

Permalänk
Medlem

Det jag funderar på är att om Disney nu kommer ta betalt för Mulan, även för folk som redan betalat/betalar för deras strömningstjänst är om inte man kan se att de kommer göra likadant för Alla storfilmer de kommer släppa framöver.
Marvel lär ju släppa en hel del och jag kan nog tänka mig att de som äger delar i Disney gärna ser att de tjänar mer pengar vilket inte lär vara något problem.

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Medlem
Skrivet av backspace:

Det jag funderar på är att om Disney nu kommer ta betalt för Mulan, även för folk som redan betalat/betalar för deras strömningstjänst är om inte man kan se att de kommer göra likadant för Alla storfilmer de kommer släppa framöver.
Marvel lär ju släppa en hel del och jag kan nog tänka mig att de som äger delar i Disney gärna ser att de tjänar mer pengar vilket inte lär vara något problem.

Mulan kommer släppas 4 dec och kommer att vara gratis.
Klart Disney skall ha betalt för sin produktion vad är skillnaden mot att pengarna kommer från bio intäkter kontra PayPerView?

Visa signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / XBSX /Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zyces:

Mulan släpptes på Disney+ för $30

$30 är vansinnigt dyrt, försökte Disney+ dessutom pitcha det som en "premiärbiljett" så känns det som att dom får tänka om då inte ett öre av detta ens ger mig tillgång till popcorn eller ens superbekväma biosäten!

Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN

Permalänk
Medlem
Skrivet av devhdc:

$30 är vansinnigt dyrt, försökte Disney+ dessutom pitcha det som en "premiärbiljett" så känns det som att dom får tänka om då inte ett öre av detta ens ger mig tillgång till popcorn eller ens superbekväma biosäten!

Ser det tvärtom, bättre bild på projektorn (100", ca 3 m ifrån)hemma och bekvämt ljud och skön soffa, kan hämta dricka när jag vill, och kan pausa om man behöver gå på toa.
Film är bäst på bio, bio är bäst hemma , mer biopremiärer hemma tack! 😝😁🍺