NVIDIA Geforce RTX 3090 Founders Edition

Permalänk
Medlem

NVIDIA Geforce RTX 3090 Founders Edition

Hej,
Lyckades roffa åt mig ett 3090 FE efter att ha gå bet om 3080 FE, men efter en sömnlös natt överskuggas den goda känslan av det faktum att det är ett köp som min plånbok inte alls är kompatibel med och att sparkontot nu gapar tomt. Min flickvän lär förmodligen också tycka att jag är knäpp i huvudet och dumpa mig

Så jag får bita ihop och vänta in ett 3080, när de nu kommer att kunna köpas, istället för att behålla detta kort. Men istället för att avbeställa det och antagligen behöva strula med returer så ser jag hellre att det går till någon på Sweclockers.

Kortet byter ägare gärna så fort som möjligt efter att jag har tagit emot det, vilket bör ske tidigt nästa vecka. Säljer helst live i Uppsala, men kan tänka mig att posta det mot pris + frakt. Förbehåller mig rätten att avsluta annonsen när jag vill och att sälja det till vem jag vill, både på Swec eller IRL.

Både kod för Watch Dogs Legions och Geforce Now i 1 år ingår.

Börjar på inköpspris + frakt men tar även emot högre bud. Kvitto/garantibevis och koder mailas efter avslutad affär.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk

Jag har en bekant som möjligen är intresserad men kan köpa det först på onsdag då?

Permalänk
Permalänk
Medlem

16800 bjudet nu

Visa signatur

|Corsair crystal 570x|Gigabyte z690 Gaming X|Intel i7 13700k| Corsair H100i RGB XT| Gskill trident z 32gb ddr4 |Gigabyte Rtx 4090 gaming oc|Evga SuperNova G2 1300w|1x Samsung 980 pro 512gb| 2xIntel 660p 1tb|3xSeagate 16TB|Oled 48”CX|Sound Blaster AE-9 |Logitech Z906

Permalänk
Medlem

Kung är du som inte lägger ut det för över inköpspriset till en början, mycket bra!

Permalänk
Avstängd

16900kr + shipping

Permalänk
Medlem

17200 + frakt

Permalänk
Avstängd

17500kr + shipping

Permalänk

Hej! Kan tänka mig att bjuda 18 000 plus frakt.

Permalänk
Medlem

20 tusen laxar får du om det följer med en kaktus också. det är hela min lön men så illa kan de va, min blomma dog igår. Måste dock vara en exklusiv kaktus.

Visa signatur

Spel-|i7 2600k| Hydro H110 | P8Z68V-pro | MSI r9 280x/ 7970 Crossfire | DDR3 8GB 1600MHZ | 840 EVO | RM 850 |
TV-|i5 2500k| Hydro H100 | P8Z68V-pro | tx650w | DDR3 8GB 1600MHZ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gebart:

20 tusen laxar får du om det följer med en kaktus också. det är hela min lön men så illa kan de va, min blomma dog igår. Måste dock vara en exklusiv kaktus.

Haha, rätt säker på att detta är ett fylleinlägg. Har tyvärr ingen kaktus.

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem

18.500 + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karate Taco:

Haha, rätt säker på att detta är ett fylleinlägg. Har tyvärr ingen kaktus.

20 tusen laxar = 20 millar dessutom. Bra deal 😁

Visa signatur

| AMD Ryzen 5 5600X | Asus Rog B550-i gaming | Sapphire Radeon 6800 refkort | Viper Steel Patriot 16gb 4400mhz | Sabrent NVMe Rocket 1TB + Samsung 970 1TB | Corsair 750W SFX | Cooler Master NR200P | Vattenkyld custom loop

Permalänk
Medlem

20.500 + frakt.

Permalänk
Medlem

@Xill har högst bud, följt av @Goramn och sedan @Larsgustavarvid

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karate Taco:

@Xill har högst bud, följt av @Goramn och sedan @Larsgustavarvid

Är du inte lite nojjig att samtliga tre med de högsta buden är från nystartade konton?

Visa signatur

🗄️ : NZXT H510 TG White . . . . . . . . . . . 🔌: Corsair RM750X White Series
🏬: MSI z370i Gaming Pro Carbon AC . 🎞️: Corsair 32GB DDR4 3000Mhz CL15
🔲: Intel Core i7 8700K @4.1Ghz . . . . . ❄️: Corsair Hydro H115i
💾: M.2 Samsung 960 EVO 500 GB .. . . 💾: Samsung 860 EVO 1 TB
🏴: MSI GF GTX 1080 Ti GamingX . . . . 🖥️: AOC AG241QG 1440p 165Hz GS

Permalänk
Medlem
Skrivet av e-mad:

Är du inte lite nojjig att samtliga tre med de högsta buden är från nystartade konton?

Tanken har slagit mig, men vad skulle det värsta som kan hända vara? Risken är väl att det inte är ett seriöst bud och det framkommer isåfall vid avslut om budgivaren inte vill avsluta köpet. Att en faktisk affär skulle resultera i scam eller liknande är jag inte direkt orolig för, så länge betalningen görs på ett pålitligt sätt kan jag inte se några riskområden, men jag kanske har missat något i min tankegång.

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Skrivet av Karate Taco:

Tanken har slagit mig, men vad skulle det värsta som kan hända vara? Risken är väl att det inte är ett seriöst bud och det framkommer isåfall vid avslut om budgivaren inte vill avsluta köpet. Att en faktisk affär skulle resultera i scam eller liknande är jag inte direkt orolig för, så länge betalningen görs på ett pålitligt sätt kan jag inte se några riskområden, men jag kanske har missat något i min tankegång.

Jag har skapat kontot endast för att köpa ett RTX 3090. Så det är inte så konstigt att det är nystartat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Larsgustavarvid:

Jag har skapat kontot endast för att köpa ett RTX 3090. Så det är inte så konstigt att det är nystartat.

Som ovan skrev

Permalänk
Medlem

Nu är det skickat, verkar som att det kommer fram idag eller imorgon.

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Skrivet av Karate Taco:

Nu är det skickat, verkar som att det kommer fram idag eller imorgon.

Kanon. Keep me posted!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karate Taco:

Nu är det skickat, verkar som att det kommer fram idag eller imorgon.

Grymt.

Permalänk
Medlem

Nuså! Den får förbli orörd tills den finner nytt hem.

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Inaktiv

20500, kan hämta!

Permalänk
Medlem

Annonsen avslutas, kortet gick till en gammal Swecare som hörde av sig per PM. Tack till alla som visade intresse, och hoppas att alla som inte fått tag på något grafikkort ännu kommer över ett snart.

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer