Gamingskärm, tangentbord, headset och mus säljes. Styckpris eller paket. SE HIT!

Permalänk
Avstängd

Gamingskärm, tangentbord, headset och mus säljes. Styckpris eller paket. SE HIT!

Hej!

Som annonsen lyder säljer jag nu resterande kringutrustning från min tidigare setup.

Prylarna är 2 månader gamla och säljes då datorn är såld separat.

Skärm: Acer 25" Nitro XV253QX IPS HDR 240 Hz
Nypris: 4290:-
Säljes för 3000:-

Tangentbord: Razer Ornata Chroma V2 (SV - Mekaniskt)
Nypris: 1290:-
Säljes för 700:-

Mus: Logitech G502 HERO Wired
Nypris: 699:-
Säljes för 475:-

Headset: HyperX Cloud Stinger Gaming
Nypris: 699:-
Säljes för 450:-

Allt är i toppskick och kan jämföras med nytt. Inga defekter, inga skador och kartong samt kvitton finns kvar.

Kan hämtas upp, mötas upp i Göteborgsområdet eller skickas om köpare står för fraktkostnad.

Du får köpa allt för 4000:- klappat och klart. Det är betydligt billigare än vad bara skärmen kostar ny!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Känner mig lurad av "SE HIT!" sen är priserna inte bättre än en vanlig REA från återförsäljare..

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av JohanFlodqvist:

Känner mig lurad av "SE HIT!" sen är priserna inte bättre än en vanlig REA från återförsäljare..

Tråkigt att du känner dig lurad. Jag vill bara sälja av de jag köpt, med inte allt för mycket förlust. Det är som sagt knappt använda, 2 månader gamla.

Se det som en extra rea om inte annat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kempnerbrysh:

Tråkigt att du känner dig lurad. Jag vill bara sälja av de jag köpt, med inte allt för mycket förlust. Det är som sagt knappt använda, 2 månader gamla.

Se det som en extra rea om inte annat.

Ja du behöver väl inte be om ursäkt, men jag läser din rubrik som att du mer eller mindre slumpar bort grejer och förväntade mig inte direkt att det skulle vara så pass nära nypris. Dessvärre får man räkna med att förlora runt 30% av nyvärdet vid samma sekund som man öppnar förpackningen till elektronik och vad gäller möss, tangentbord och headset förlorar de ofta i värde ännu snabbare än anna elektronik. Sen fattar jag såklart att det är trisst nä grejerna nästan är nya, men det är dock ofta den bittra sanningen. Lycka till med försäljningen iaf

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk

500 kr + frakt för tgb + headset.

Alternativt 300 + frakt för tgb.

Mvh

Permalänk
Avstängd

700 för tangentbord + headset inkl. Frakt. Så har du dig en deal.

Permalänk
Skrivet av Kempnerbrysh:

700 för tangentbord + headset inkl. Frakt. Så har du dig en deal.

Då avvaktar jag nog snarare BF och ser vad som dyker upp då. Mitt bud på 500 + frakt står kvar om du skulle ångra dig dock.

Mvh

Permalänk

Varför svarar / skickar du inte???

Permalänk

Varför svarar / skickar du inte???