Permalänk
Hedersmedlem

XFX Radeon RX 570 RS 4GB

Köpte en begagnad dator, men tyckte detta grafikkortet var lite för klent för spelande i 2560x1440.

Mer info och specifikationer: https://www.xfxforce.com/gpus/amd-radeon-tm-rx-570-rs-4gb-xxx...

Jag är därmed andra ägaren, men har kvitto på grafikkortet från Amazon.de från 3 mars 2020, och jag köpte datorn i mitten av juni, så kortet är på sin höjd använt några månader. Testkört av mig, men jag behövde som sagt ett lite snabbare kort.

Har ingen originalkartong eller tillbehör. Hämtas i Göteborg, skickas ej då jag inte vill riskera dispyter om ev. fraktskador eller annat.

Budgivning i kommentarerna, börjar på 500 kr. Avslutas prel. på söndag.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar på 500 kr då

Permalänk
Medlem

550 plus frakt

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Fortsätter med 600 kr plus frakt

Permalänk
Medlem

700 kr + hämtas i Göteborg onsdag eller torsdag den här veckan

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Erik:

700 kr + hämtas i Göteborg onsdag eller torsdag den här veckan

Tack för budet, men jag kommer vänta några dagar till. Har egentligen ingen brådska att sälja.

Permalänk
Medlem

Ok! Då drar jag tillbaka det

Permalänk
Medlem
Skrivet av pelof:

Fortsätter med 600 kr plus frakt

Drar mig ur då jag missat att säljaren inte skickar.

Permalänk
Medlem

bjuder 600 hämtar i gbg

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Zhiwar:

bjuder 600 hämtar i gbg

Noterat!

Jag tror dock att det finns lite mer pengar att få för det här kortet, så jag väntar några dagar till!

Permalänk
Hedersmedlem