PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem

Nu är min bock gul igen - _1

Permalänk
Medlem

Jag har en bokning 1 December 2019 och har en gul bock från Webhallen.

Är det någon som fått ett mail eller att de har skickat era konsoler ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av OBwon:

Nu är min bock gul igen - _1

Fortfarande grön här😅

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dzlife:

Jag har en bokning 1 December 2019 och har en gul bock från Webhallen.

Är det någon som fått ett mail eller att de har skickat era konsoler ?

Ingenting här trots grön bock (2019-10-09)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tzony:

Ingenting här trots grön bock (2019-10-09)

Webhallen har misslyckats !

Visa signatur

PC: Loque Ghost S1 MK2 || Intel i5 10600k || ASUS Z-490-I Gaming || Corsair 32GB @ 3400MHZ ||EVGA 2080ti BLACK || Intel 660p Series M.2 2280 SSD 2TB || Samsung 970 EVO 512SSD M2 || Samsung C49RG90 ||

Permalänk

Yeeeees!

Fick precis Klarnalänken!

Mail och sms. Betalning uppdaterad! Nu kommer det!

Bra att veta. Får ni länken så måste ni uppdatera er betalningsinfo inom två dagar, annars avbryts ordern!

Permalänk
Skrivet av MrChrillwis:

Yeeeees!

Fick precis Klarnalänken!

Fick min Klarnalänk precis från Webhallen!

SE beställd 2019-10-08 17:23.

Visa signatur

Fractal Design Define 7 Compact | Asus TUF Gaming 1000W | Asus ROG Strix X670E-F Gaming Wi-Fi | AMD Ryzen 7 7700X | be Quiet! Dark Rock 4 Pro | Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz DDR5 | ASUS TUF Radeon RX 7900 XTX OC 24GB
SteelSeries Apex 7 | SteelSeries Rival 3 | SteelSeries Arctis 7+ | Acer 27" Predator XB273UGX | Acer 24" Predator XB241YU

Permalänk
Medlem
Skrivet av RizeCookie:

Fick min Klarnalänk precis från Webhallen!

SE beställd 2019-10-08 17:23.

Samma här! ÄNTLIGEN

Permalänk
Skrivet av Tzony:

Samma här! ÄNTLIGEN

Nu återstår bara att betalningen går igenom Klarna så den kan skickas. Gissar att den skickas på måndag.

Visa signatur

Fractal Design Define 7 Compact | Asus TUF Gaming 1000W | Asus ROG Strix X670E-F Gaming Wi-Fi | AMD Ryzen 7 7700X | be Quiet! Dark Rock 4 Pro | Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz DDR5 | ASUS TUF Radeon RX 7900 XTX OC 24GB
SteelSeries Apex 7 | SteelSeries Rival 3 | SteelSeries Arctis 7+ | Acer 27" Predator XB273UGX | Acer 24" Predator XB241YU

Permalänk
Medlem

Hade varit intressant att veta från alla butiker:
1. Hur många förhandsbokningar i kö (ska dom veta)
2. Vilket datum senaste leverans förhandsbokat (ska dom veta)
3. Vilken köplats man har (ska dom också kunna veta

Känns enkelt men är kanske svårt, ingen aning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RizeCookie:

Fick min Klarnalänk precis från Webhallen!

SE beställd 2019-10-08 17:23.

Jag med, underbart!

Mitt beställningsdatum är: 2019-10-21 18:36, om någon undrar.

Permalänk
Medlem

Då har jag pratat med webhallen.. De som fick sina skickade idag var ifrån en extraleverans och det ser inte ut som det blir någon leverans i år för mig från webhallen dessvärre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av OBwon:

Då har jag pratat med webhallen.. De som fick sina skickade idag var ifrån en extraleverans och det ser inte ut som det blir någon leverans i år för mig från webhallen dessvärre.

Fick du någon info om hur mycket extraleveransen täckte upp ? så att du har någon hum om vart du ligger i kön.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Apocalysm:

Är det någon som har fått grön bock på sin från webhallen?

Yes 😬 2019-10-13....
Hämta i butik, men inget mail än..,

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shader:

Yes 😬 2019-10-13....

Har du en postorder eller hämta och betala i butik ?

Permalänk

Hur gick det för er som beställde på power för ett tag sedan fick ni nån eller hur gick det? Bara nyfiken !

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dzlife:

Har du en postorder eller hämta och betala i butik ?

Hämta/betala i butik

Permalänk
Medlem

På hennes röst jag pratade med lät det som att det var primärt enbart täckande för 2019. De kunde få in fler leveranser i år men ingenting var varken bekräftat eller planerat. Deras nästa bekräftade leverans var i Januari på obestämt antal och datum för leverans av dessa.

Permalänk
Medlem

Har precis fått info om att jag får min ps5 från Webhallen bokade en SE datum: 2019-12-01.

Riktigt glad:) hoppas bara att det inte blir strul.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dzlife:

Har precis fått info om att jag får min ps5 från Webhallen bokade en SE datum: 2019-12-01.

Riktigt glad:) hoppas bara att det inte blir strul.

Har exakt samma datum. Beställde du hämta i butik? Fick du konfirmation på mail? Har en grön bock vid min.

Visa signatur

the meaning of life is 42

Permalänk
Skrivet av Dzlife:

Har precis fått info om att jag får min ps5 från Webhallen bokade en SE datum: 2019-12-01.

Riktigt glad:) hoppas bara att det inte blir strul.

Det går framåt nu.
*stirrar på min juni beställning*

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D - SWECBF22 | Corsair HX1500i – SWECBF22 | ASUS TUF GAMING X570-PLUS - SWECBF19 | Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX | ASUS GeForce RTX 4090 24GB TUF Gaming | Noctua NH-U12A | Sennheiser HD 599 | Samsung 970 EVO Plus | Kingston NV1 2TB NVMe - SWECBF21 | Samsung 870 QVO 4TB SWECBF22 | Arctic Kylpasta MX-4 | Lenovo Legion 5 - 17,3" | Retro-Bit SEGA MD 8-B 2.4G M2 Grey | Xbox One Elite Series 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av eralito:

Har exakt samma datum. Beställde du hämta i butik? Fick du konfirmation på mail? Har en grön bock vid min.

Yes, beställde hämta och betala i butik Fruängen. frågade i deras chatt, min är fortfarande en gul bock dock.

Permalänk
Medlem

Fy fan vilken jävla kö det måste vara hos Webhallen, folk som har bokat 191013 som inte har fått någon konsol, helt sjukt. Hoppas ni får era konsoler snart, lider med er.

Får se om Webhallen kommer lära sig något ut av det här....

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem

Min SE kommer skickas snart från webhallen, bokad December 2019. Från förra utskicket så skulle den komma tidigt 2021, så verkar som webhallen fått in extra.

Permalänk
Inaktiv

Härligt att se fler får konsoller skickade!

Skrivet av tjobbo:

Fy fan vilken jävla kö det måste vara hos Webhallen, folk som har bokat 191013 som inte har fått någon konsol, helt sjukt. Hoppas ni får era konsoler snart, lider med er.

Får se om Webhallen kommer lära sig något ut av det här....

Skulle inte förvåna mig om de lägger upp förbokning på både PS5 Pro, Playstation 6 och Playstation 6 Digital Edition innan året är slut. Så de är i tid för de som vill förboka tidigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shader:

Hämta/betala i butik

Och där var den klar för upphämtning!!!!

Permalänk
Skrivet av Shader:

Och där var den klar för upphämtning!!!!

Då är du extra glad som har möjligheten att hämta den redan då

Grattis!

Permalänk
Medlem

Jag har ochså fått mejlet från WH för att uppdatera klarna, och jag kanske kan glädja folk med att då är webhallen inne på 2020s bokningar, bokade precis efter nyår i år.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Härligt att se fler får konsoller skickade!

Skulle inte förvåna mig om de lägger upp förbokning på både PS5 Pro, Playstation 6 och Playstation 6 Digital Edition innan året är slut. Så de är i tid för de som vill förboka tidigt.

Tyvärr skulle det inte förvåna mig, Kommer vara snabb på att boka direkt i så fall.

Jag ska inte klaga, jag hade turen och fick en ifrån Amazon/EG, jag bokade väldigt sent ifrån Webhallen. Så med den här kön med bokningar så hade jag nog haft en tidigast julen 2021? ifrån Webhallen:)

Men folk som har bokningar som sträcker sig ETT år bakåt i tiden som inte har fått någon, det är lite sjukt. Tycker dom borde stängt bokningarna när dom såg att det började bli överdrivet mycket!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av PlexGear:

Sitter i samma sits som dig. Ringt kundservice två gånger redan och det har inte hjälpt. Uppdatera gärna om du gör någon framgång.

När fick du mailet med spårningsinfo från bring? Kanske samma leverans som blev kapad, känns ju troligast att en på bring snott ett gäng