Permalänk
Medlem

Skräppost

Skräpposten syns min dator men inte i min iPhone. Där är mappen ”Skräppost” tom. F ö är alla mappar/innehåll identiska.
Hur får jag skräpposten att synas även i min iPhone? Jag har sedan länge en hotmail-adress.

Permalänk
Moderator
Forumledare

@Aahusen: Om du bläddrar ner lite så bör du se en lite gråare sektion med epostkontots namn och en blå pil ute till höger.
Trycker du dig in där ska du kunna se mapp-vyn

När det gäller hotmail så är inte alltid skräppost-mappen för skräppost (because: hotmail).

Längre ner bland mapparna ska där finnas en till mapp där skräpposten finns.

Jag har en som heter ”skräp” och en som heter ”skräppost”. Fråga mig inte varför

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Tack!
Precis så ligger det tydligen till. Mappen ”Skräp”, som ju tillhör de ”förbestämda” tillsammans med Utkast, Skickat m fl ligger ju högst upp i listan och är inte insorterade i bokstavsordning. MEN, som du säger, finns ju en mapp ”Skräppost” och den är insorterad i bokstavsordning bland alla andra mappar som du själv skapat.
Ja, hade jag inte haft min sedan många år inarbetade hotmailadress så hade jag gjort mig av med den.
Tack igen för att du hade svaret på min fråga.

Permalänk
Medlem

Detta är ett jätteproblem. Många gånger en hört av sig till folk som inte får epost och deras skräppost är tom. När jag varit på plats så ligger mailet visst i skräpposten, men det ligger på ett så korkat ställe så jag förstår att folk inte hittar det.

Innan ni börjar påpeka att mailen inte borde hamna i skräpposten så kan jag nämna att det redan gjorts mängder med åtgärder för att fixa det men att när det kommer till Hotmail så är det lönlöst.