Ute efter ett Noctua NM-AM4 mounting-kit

Permalänk
Medlem

Ute efter ett Noctua NM-AM4 mounting-kit

Hejsan!

Sitter på en Noctua NH-D15 Chromax som kom utan AM4 brackets.

Finns det någon där ute som kanske sitter på samma kylare men använder Intel och har ett AM4 kit ni kan tänkas sälja?

Tack på förhand!

https://www.inet.se/produkt/5320127/noctua-nm-am4-mounting-ki...

Det är alltså den jag syftar på.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag tror jag har en från min gamla Noctua kylare, hittar jag den kan du få den mot frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av jensvo:

Jag tror jag har en från min gamla Noctua kylare, hittar jag den kan du få den mot frakt

Det hade varit perfekt!

Permalänk
Medlem

jag återkommer senare på kvällen

Permalänk
Medlem

Har inte bara en, har två stycken oanvända AM4 mounting kits från D15! Ett äldre och ett nyare. Går in i minsta Posten påsen om du vill ha mot frakt .

mvh

Permalänk
Avstängd

Vill bara säga att du förmodligen lätt kan få ett frn Noctua själva, gratis? Jag behövde rotera min NH U12S 90 grader (så jag kan blåse upp->ner istället för sidledes och det skickade de snabbt som attans dessutom. Noctua är schyssta på den fronten!

Permalänk
Medlem

Jag var själv ute efter detsamma och mailade till Noctua som skickade en till mig gratis.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D Mobo: Gigabyte x570 UD SSD: PNY CS3030 M.2 NVMe 1TB, Samsung SSD EVO Basic 840 250GB Minne: Corsair Vengeance LPX Black 32GB (2x16GB) @ 3600MHz CPU Kylare: Noctua NH-D15S Chromax.Black Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4070 Ti 12 GB Gaming OC Nätagg: ASUS TUF Gaming 850w Chassi: Fractal Design North Svart/Glas Hörlurar: Philips Fidelio X3 DAC: Aune X1s Silver

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anthraxious:

Vill bara säga att du förmodligen lätt kan få ett frn Noctua själva, gratis? Jag behövde rotera min NH U12S 90 grader (så jag kan blåse upp->ner istället för sidledes och det skickade de snabbt som attans dessutom. Noctua är schyssta på den fronten!

Skrivet av monster08:

Jag var själv ute efter detsamma och mailade till Noctua som skickade en till mig gratis.

När gjorde ni detta? Som jag har förstått det verkar Noctua ha problem med sitt lager just nu, det finns nämligen inte att köpa i några svenska butiker. Köpte även kylaren i andrahand så har dessvärre inget kvitto tillgodo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

Har inte bara en, har två stycken oanvända AM4 mounting kits från D15! Ett äldre och ett nyare. Går in i minsta Posten påsen om du vill ha mot frakt .

https://i.imgur.com/MRUpxk4.jpg

mvh

Tack för en snabb affär!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Proxann:

När gjorde ni detta? Som jag har förstått det verkar Noctua ha problem med sitt lager just nu, det finns nämligen inte att köpa i några svenska butiker. Köpte även kylaren i andrahand så har dessvärre inget kvitto tillgodo.

jag gjorde det någon vecka sedan. Inga problem alls. Det enda som tog tid var att jag ställde frågor. De skickade den ganska omgående och det var tom. med UPS så det tog typ 1-2 dagar. Sjukt att de slänger sdana fraktkostnader på ngt gratis men kvalitetsförsäljare är bra av en anledning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Proxann:

När gjorde ni detta? Som jag har förstått det verkar Noctua ha problem med sitt lager just nu, det finns nämligen inte att köpa i några svenska butiker. Köpte även kylaren i andrahand så har dessvärre inget kvitto tillgodo.

Förra året i november.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D Mobo: Gigabyte x570 UD SSD: PNY CS3030 M.2 NVMe 1TB, Samsung SSD EVO Basic 840 250GB Minne: Corsair Vengeance LPX Black 32GB (2x16GB) @ 3600MHz CPU Kylare: Noctua NH-D15S Chromax.Black Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4070 Ti 12 GB Gaming OC Nätagg: ASUS TUF Gaming 850w Chassi: Fractal Design North Svart/Glas Hörlurar: Philips Fidelio X3 DAC: Aune X1s Silver