Permalänk
Medlem
Skrivet av ghostfenix:

Ja vid vidare eftertanke så tänkte jag inte på den funktionen. Ja jag har kört BFV men har nog aldrig sett det som ett problem egentligen. Men som sagt så saknas den funktionen i BF1 så du kan vara lugn.

Tack för upplysningen 😊
Det mest irriterande med den funktionen är att hitboxen nästan magiskt försvinner och att det är möjligt att slajda runt hörn och dylikt. Fysik någon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ghostfenix:

Ja det var ju inte supersmidigt. Det värsta för mig är nog att vapenkänslan känns "sämre" än ex BF1. Det är inte lika tillfredställande att skjuta och få kills. Vi får hoppas att BF6 blir något annat men jag vet inte. Förhoppningsvis får vi se gameplay snart och det lär väl bli en öppen beta förr eller senare.

Ofan, hur kan man ens lyckas nedgradera sig efter flera års utveckling... BF1 är fan spot on med time-to-kill och känsla som du säger. Bra balans mellan klasser och vapen också.

Permalänk
Skrivet av KurtEgon:

Ofan, hur kan man ens lyckas nedgradera sig efter flera års utveckling... BF1 är fan spot on med time-to-kill och känsla som du säger. Bra balans mellan klasser och vapen också.

Nä det förstår faktiskt inte jag heller. Misstänker "hafsjobb" och påtryckningar ifrån ägaren EA att cashen måste in. Det ska väl dock poängteras att det är min personliga åsikt gällande vapenhanteringen. Majoriteten kanske säger annat men jag tvivlar på det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ghostfenix:

Nä det förstår faktiskt inte jag heller. Misstänker "hafsjobb" och påtryckningar ifrån ägaren EA att cashen måste in. Det ska väl dock poängteras att det är min personliga åsikt gällande vapenhanteringen. Majoriteten kanske säger annat men jag tvivlar på det.

Ja så är det nog... Många spel lider av det nu *kollar på Cyberpunk*.
Av det jag sett på youtube verkar det stämma.

Kul ändå med 10k aktiva spelare på steam, det lär vara mer på origin. Det är crossplay iallafall