RTX 3090 Ryzen 9 5900x så länge annonsen finns kvar så finns datorn kvar

Permalänk
Medlem

RTX 3090 Ryzen 9 5900x så länge annonsen finns kvar så finns datorn kvar

Då försöker vi detta igen p.ga oseriösa köpare.
För att klargöra
Nej jag kommer ej ge bort den gratis.
Nej jag kommer ej skicka den utomlands
Nej jag accepterar ej kryptovalutor
Nej jag kommer ej fakturera den till företag
Nej jag kommer ej sälja den på avbetalning
Nej jag accepterar ej betalningar i natura
och sist men inte minst jag är inte tomten och ni människor som har sjuka barn och diverse nära och kära borde kanske kolla över era värderingar och tillbringa tiden med de istället för att försöka få en dator så billigt som möjligt

Allt är inköpt 2020-12-21 förutom grafikkortet som är köpt 2020-12-30 och datorn sattes ihop av mig runt mitten av januari sen dess har den varit igång ett fåtal gånger. Allt är inköpt på Inet/Webbhallen och Netonnet kvitto samt original lådor finns till allt.

Vill helst byta till en PS5 enbart disc versionen samt pengar till mig.

Har absolut inte bråttom att bli av med den så skambudare behöver ej göra sig besväret.

Säljes enbart komplett om det inte finns andra personer som vill köpa resten av delarna.

Helst ser jag att byten och eventuella köp sker på plats men kan även skickas då står köparen för frakt samt tar fullt ansvar för transportföretagens hantering.

Specs:

GPU:KFA2 X - GeForce RTX 3090 SG 24GB
CPU:AMD Ryzen 9 5900X 3.7 GHz
Chassi :Lian Li PC-O11 Dynamic Svart DERBAUER
Mobo :ASUS ROG STRIX X570-F GAMING
Kylning: Lian Li GALAHAD / 360mm / A-RGB /Svart
Fläktar : Lian Li UNI FAN SL120 RGB PWM Svart 3-pack
Fläktar : Lian Li UNI FAN SL120 RGB PWM Svart 3-pack
HD :Crucial P2 1TB NVMe
Minne :Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18
Nätagg :be quiet! Power Zone 1000W

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

"Nej jag accepterar ej betalningar i natura"

Där dog mitt hopp

Permalänk
Medlem

Då drar jag igång med ett bud på en krona som du la annonsen ut för!

Visa signatur

Cloothing optional!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuLioS:

"Nej jag accepterar ej betalningar i natura"

Där dog mitt hopp

Du skulle bli förvånad vad allt möjligt folk erbjuder för denna burken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alenko86:

Du skulle bli förvånad vad allt möjligt folk erbjuder för denna burken

Jag är ledsen som går off topic nu, men jag måste fråga, vad i hela fridens namn har du fått för bud/förslag/frågor?
Om du orkar får du väldigt gärna dra ett PM med topp 10

Lycka till med försäljningen, väldigt fin burk!

Visa signatur

| Fractal Design North TG | Corsair HX1000i Platinum | Rog Strix Maximus Hero XIII | Intel i9 11900k @ stock | Deepcool LT520 240mm | Team group DDR4 32GB 4000MHz CL18 | Rog Strix RTX 3080 TI | Asus PG348Q @ 100hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av =):

Jag är ledsen som går off topic nu, men jag måste fråga, vad i hela fridens namn har du fått för bud/förslag/frågor?
Om du orkar får du väldigt gärna dra ett PM med topp 10

Lycka till med försäljningen, väldigt fin burk!

Det finns alldeles för många att skriva ner men bland annat på fb marknad har man blivit erbjuden intima tjänster för burken

Vissa kvinnor har sjuka prioriteringar och kanske borde värdera sig själva mer sen så tror jag knappast att de liggen skulle ens på något sätt vara värde de pengarna man har lagt ner på burken.

Men den sjukaste ändå är en person som kommer med sin flickvän för att kika på datan hemma hos mig och erbjuder mig 10.000 plus att jag får göra vad fan jag vill med hans flickvän och han ska filma det och detta var hon med på

Permalänk
Medlem

Får hem ett ps5 disc version snart och undrar vad du skulle velat ha mellan för 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alenko86:

Det finns alldeles för många att skriva ner men bland annat på fb marknad har man blivit erbjuden intima tjänster för burken

Vissa kvinnor har sjuka prioriteringar och kanske borde värdera sig själva mer sen så tror jag knappast att de liggen skulle ens på något sätt vara värde de pengarna man har lagt ner på burken.

Men den sjukaste ändå är en person som kommer med sin flickvän för att kika på datan hemma hos mig och erbjuder mig 10.000 plus att jag får göra vad fan jag vill med hans flickvän och han ska filma det och detta var hon med på

WTF HAR JAG LÄST. FKING LMAOOOOOOOOO

Permalänk
Medlem

30000kr och hämtar, eller vad har du för rikt pris?

Permalänk
Medlem
Skrivet av CH4:

30000kr och hämtar, eller vad har du för rikt pris?

Högsta buden ligger på 35.000 från 3 köpare

Högsta bytes buden är på 25.000 plus en ps5

Högsta buden på bara burken utan grafikkortet ligger på 17.000

Kan tänka mig alla 3 alternativen

Dock håller jag den ej för någon längre utan först på plats med pengarna för något av ovanstående alternativ får den