Classic - The Burning Crusade, Spelare Sökes

Permalänk
Medlem

Classic - The Burning Crusade, Spelare Sökes

Server: Nethergarde Keep (PvE)

Vi är tre personer som precis skaffat oss var sin lvl 60 inför release av Classic TBC. Jag själv är veteran som spelade Vanilla till Cataclysm. De andra två är aktiva i retail än idag.

Planen är att skapa en grupp som kan levela up, geara och göra sig redo för att sedan ta sig an Karazhan.

Jag har en hunter sedan innan, men kommer spela Prot Warrior. Vi är även en Holy Priest och en Mage hittills.

Vi söker alltså 2 eller fler som vill vara med i en "kärn"-grupp genom TBC.

Permalänk
Medlem

Kul!

Sitter lite i samma sits. Vi är 3-5 avdankade gamla WoWare som tänker spela lite på kul, 1-2 raids i veckan och pvpa/köra heroics. Jag kanske borde göra en egen tråd men tänker att det kan vara bra om vi håller liv i denna då din titel inte är specifik mot en server?

Hur som helst, vill ni spela med oss så befinner vi oss på Noggenfogger (PVP) - Alliance. Vi har just nu Lock-Hunter-Prot Pally-Arms War-Holy/disc priest.

PS: Om trådskaparen vill att jag tar bort inlägget pga "hijacking" så säg till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erreb:

Kul!

Sitter lite i samma sits. Vi är 3-5 avdankade gamla WoWare som tänker spela lite på kul, 1-2 raids i veckan och pvpa/köra heroics. Jag kanske borde göra en egen tråd men tänker att det kan vara bra om vi håller liv i denna då din titel inte är specifik mot en server?

Hur som helst, vill ni spela med oss så befinner vi oss på Noggenfogger (PVP) - Alliance. Vi har just nu Lock-Hunter-Prot Pally-Arms War-Holy/disc priest.

PS: Om trådskaparen vill att jag tar bort inlägget pga "hijacking" så säg till.

Ja, det kan ju gå att samla alla här. Kanske så att folk vill hoppa server för att skapa en grupp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Borderlander:

Ja, det kan ju gå att samla alla här. Kanske så att folk vill hoppa server för att skapa en grupp.

Ni är välkomna till Noggenfogger om ni spelar ally

Permalänk
Medlem

Sluta frestas. 😂

Under TBC stod jag på toppen av mitt WoW beroende, raidande & grindande, men kul var det.

Visa signatur

Apple:
MacBook Pro M1 14" 2021, 10/16 core, 16 RAM, 1TB SSD.
PC:
Moderkort: MSI MEG X570 ACE | CPU: AMD Ryzen R7 5800X | CPU-kylare: Corsair H150i Elite Capellix | RAM: G.Skill Trident NEO 3600 2x16 Gb | GPU: MSI RTX 4090 Gaming X Trio | SSD: Samsung 980 Pro 1 TB NVMe + Samsung 980 Pro NVMe 2 Tb | PSU: Corsair RM850x | Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic XL | Skärm: Samsung Odyssey G9 | Tangentbord: Corsair K70 RGB Mk.2 MX Speed | Mus: Logitech G604

Permalänk
Medlem

Nej tack, man måste gå frammåt i livet, inte bakåt

Permalänk
Medlem
Skrivet av nihilist71:

Sluta frestas. 😂

Under TBC stod jag på toppen av mitt WoW beroende, raidande & grindande, men kul var det.

Välkommen in värmen!