Permalänk
Medlem

Retro Dator Windows XP

Äldre dator med genuin windows xp licens.
Den har testats och fugnerar. Det enda är att grafikkortsfläkten låter mycket.
Hårddiskarna är omformaterade.
OS ej installerat men windows xp nyckel sitter klistrad på chassit.

Spec:
CPU: Pentium 4 Socket 478
GPU: Radeon 9800 256MB
RAM: 2x 512MB DDR PC3200
Ljudkort: Creative Sound Blaster Audigy 2 SB0240
2st IDE HDD
TVkort pinnacle system
Minneskortsläsare
DCD läsare
DVD+CD brännare
Diskettläsare
Nätaggregat

Hämtas i Örebro.
100kr eller högstbjudande i kommentarerna.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Cherry MX Clear: Cherry G80-3000LQCDE Cherry MX Brown: Ducky 1087, G80-11800 Cherry MX Blue: Ducky 1087, KBC Poker Cherry MX Red: PLU ML-87, Alps Black: Delll AT102W, Alps Blue: Charisma Portabel, Acer Switch: Viglen 6312-TW, Buckling Spring: IBM Model M,

Permalänk
Expertgissare

Har du möjlighet att skicka bjuder jag 100kr plus frakt.

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

Bygger själv en liknande dator, har dock länge letat ett grafikkort. Radeon 9800 är precis vad jag letar efter. Bjuder 150kr + frakt för enbart grafikkortet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Har du möjlighet att skicka bjuder jag 100kr plus frakt.

Hej! Jag skickar den tyvärr inte.

Skrivet av bjan_84:

Bygger själv en liknande dator, har dock länge letat ett grafikkort. Radeon 9800 är precis vad jag letar efter. Bjuder 150kr + frakt för enbart grafikkortet

Hej! Det funkar för mig

Jag kan även tänka mig sälja andra delar löst om det är någon mer som är intresserad.

Visa signatur

Cherry MX Clear: Cherry G80-3000LQCDE Cherry MX Brown: Ducky 1087, G80-11800 Cherry MX Blue: Ducky 1087, KBC Poker Cherry MX Red: PLU ML-87, Alps Black: Delll AT102W, Alps Blue: Charisma Portabel, Acer Switch: Viglen 6312-TW, Buckling Spring: IBM Model M,

Permalänk
Medlem
Skrivet av NePpo:

Hej! Jag skickar den tyvärr inte.

Hej! Det funkar för mig

Jag kan även tänka mig sälja andra delar löst om det är någon mer som är intresserad.

Varför skänker du bort datorn nu när du skriver att det fungerar bra att sälja enstaka komponenter?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Puttefnasket:

Varför skänker du bort datorn nu när du skriver att det fungerar bra att sälja enstaka komponenter?

Ska flytta snart och har inte tid att annonsera och vänta på att enstaka komponenter ska bli sålda. Så därför gör jag ett försök att se om någon kan tänka sig hämta allt på en gång.

Visa signatur

Cherry MX Clear: Cherry G80-3000LQCDE Cherry MX Brown: Ducky 1087, G80-11800 Cherry MX Blue: Ducky 1087, KBC Poker Cherry MX Red: PLU ML-87, Alps Black: Delll AT102W, Alps Blue: Charisma Portabel, Acer Switch: Viglen 6312-TW, Buckling Spring: IBM Model M,