16 GB G.SKill Trident Z Neo RGB 3600 mhz

Permalänk
Medlem

16 GB G.SKill Trident Z Neo RGB 3600 mhz

Hallå i värmen!

Säljer ett minneskit från G-Skill. 2x8 GB.

Bud från 700, annars köp nu för 900 inkl frakt.

Mvh Peter

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Asus Prime AP201 White || AsRock B760 Steel Legend || Intel i5 12600KF || ASUS TUF 3060 Ti || Corsair Vengeance DDR5 32GB || SeaSonic Focus GX 750W

Permalänk
Medlem

Hej finns kvitto? Budar 700. Vad går frakten på?

Edit: Det verkar som dessa minnen är för ryzenplatformen?

Permalänk
Medlem

Hej , hur länge är de använda ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Undesired_hero:

Hej finns kvitto? Budar 700. Vad går frakten på?

Edit: Det verkar som dessa minnen är för ryzenplatformen?

Jag har inget kvitto, då jag köpt dem i andra hand på blocket. Frakten ligger väl på 66 kr tror jag.
Vet ej, jag har Intel grejer i min dator, och där funkar de bra iaf🙂

Visa signatur

Asus Prime AP201 White || AsRock B760 Steel Legend || Intel i5 12600KF || ASUS TUF 3060 Ti || Corsair Vengeance DDR5 32GB || SeaSonic Focus GX 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sc_king:

Hej , hur länge är de använda ?

Vet ej hur länge de är använda, Jag köpte dem av en kille på blocket. Jag kan tyda en stämpel på tv av minnena där det står 2020 sep, så jag antar att de är ca ett år gamla. Han sålde 4x8gb, jag känner inte att jag behöver mer än 16 för tillfället. Jag har testat dem i min dator, så jag vet att de fungerar.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

750 + frakt

Permalänk
Medlem

När köpte du dem från den här killen på blocket? Frågade du om kvitto fanns när du köpte dem? Jag avstår då köptet då jag inte vill riskera att göra mig skyldig till ett häleri eftersom det inte kan uteslutas att minnena är stöldgods.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sc_king:

750 + frakt

Bud noterat.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

När köpte du dem från den här killen på blocket? Frågade du om kvitto fanns när du köpte dem? Jag avstår då köptet då jag inte vill riskera att göra mig skyldig till ett häleri eftersom det inte kan uteslutas att minnena är stöldgods.

Jag köpte dem förra veckan, med avsikten att jag skulle sälja det ena paret direkt. Frågade inte om kvitto, då jag inte ansåg att det är några summor att bråka om.
Jag tror oftast det bästa om folk, och i detta fall fick jag iaf fyra fullt fungerande minnen helt enligt annonsen. Körde med blocketpaketet för att jag skulle kunna testa minnena ordentligt också.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Avslutar budgivningen ikväll kl. 21.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peee:

Jag köpte dem förra veckan, med avsikten att jag skulle sälja det ena paret direkt. Frågade inte om kvitto, då jag inte ansåg att det är några summor att bråka om.
Jag tror oftast det bästa om folk, och i detta fall fick jag iaf fyra fullt fungerande minnen helt enligt annonsen. Körde med blocketpaketet för att jag skulle kunna testa minnena ordentligt också.

Att tro att man inte köper stöldgods räcker inte i rätten. Man kan bli fälld för häleri för att ha befattat sig med stöldgods då man inte gjort tillräckligt för att se till att godset var lagligt. I detta fallet har du inte ens frågat om kvitto för att få bekräftat att godset varit laglgit eller ej.

Permalänk
Medlem

Att tro att man inte köper stöldgods räcker inte i rätten. Man kan bli fälld för häleri för att ha befattat sig med stöldgods då man inte gjort tillräckligt för att se till att godset var lagligt. I detta fallet har du inte ens frågat om kvitto för att få bekräftat att godset varit laglgit.

Ok, tack för din input.
Ska tänka mig för nästa gång 💰🙂

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kan du se nån modell beteckning på dom ? typ det här vore perfekt, F4-3600C16D-16GTZNC
jag missade bilden! 800kr plus frakt.

-simon

Permalänk
Medlem

Att tro att man inte köper stöldgods räcker inte i rätten. Man kan bli fälld för häleri för att ha befattat sig med stöldgods då man inte gjort tillräckligt för att se till att godset var lagligt. I detta fallet har du inte ens frågat om kvitto för att få bekräftat att godset varit laglgit eller ej.

Skriv ett brev till någon som bryr sig typ starta häleritråd lr nåt me de sagt är du inte intresserad gå vidare och förstör inte killens annons.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nostek:

Kan du se nån modell beteckning på dom ? typ det här vore perfekt, F4-3600C16D-16GTZNC
jag missade bilden! 800kr plus frakt.

-simon

Noterat!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Köper de direkt för 900 inkl frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sc_king:

Köper de direkt för 900 inkl frakt.

Avslutar annonsen när betalning skett.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.

Visa signatur