Har Razer Huntsman och Huntsman mini justerbar aktiveringspunkt som Huntsman elite och V2 analog?

Permalänk
Medlem

Har Razer Huntsman och Huntsman mini justerbar aktiveringspunkt som Huntsman elite och V2 analog?

Efter att ha spenderat hela gårdagskvällen med att googla kolla youtuberesencioner osv så har jag fan inte hittat något svar på ovanstående frågeställning (ja jag kan vara uppenbart dum i huvet så hjälp mig) ... Jag är riktigt sugen på att testa justerbar aktiveringspunkt och just nu rear ju elgiganten ut vanliga huntsman för under tusenlappen

rop på hjälp borttaget /Mod
Permalänk
Medlem

Du har öppet köp så du kan ju lika gärna köpa ett och reda ut det själv egentligen?

Visa signatur

7800X3D//4090
Debian // W10

Permalänk
Medlem
Skrivet av firstofmay:

Du har öppet köp så du kan ju lika gärna köpa ett och reda ut det själv egentligen?

Jag övervägde det alternativet, men tänkte att det kanske är smidigare att ställa frågan på ett forum så slipper jag processen med ett eventuellt återköp per postorder =/

Permalänk
Medlem

Ok fick svar från Inets kundtjänst. Justerbar aktiveringspunkt finns inte för huntsman och huntsman mini, bara på Elite och V2 om någon sliter sina grå strån över frågan.

Permalänk
Medlem

Inte på Elite v1 heller, den har bara clickybrytare.
Mini är lite bättre då man kan välja linearbrytare (röda)
Men bara v2 elite är analog och justerbar.